Dus jij verwacht een overwinning...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:30 schreef Keyos het volgende:
Juist als je het niet verwacht win je dit soort wedstrijden. Vandaag is zo'n dag mannen.
Volgens zijn logica juist niet, tochquote:
Dromen mag.quote:
= we (proberen te) zorgen dat het middenveld niet weer overlopen wordt.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toornstra Bilal Tapia = We gaan het niet eens proberen?
Mwa, we spelen wel heel ver van de goal af. Ben best fan van Achahbar, maar in dit systeem past hij volgens mij niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had Kuijt in de Bilal rol laten spelen met Achabar dan in de spits.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:41 schreef Cara het volgende:
Ik ben er over uit, Achabar heeft stiekem Bronckhorst zijn vrouw geneukt.
Bilal heeft het vervolgens doorverteld.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:41 schreef Cara het volgende:
Ik ben er over uit, Achabar heeft stiekem Bronckhorst zijn vrouw geneukt.
Bilal heeft het vervolgens doorverteld.
Jep, gokken vooral op power vandaag.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
= we (proberen te) zorgen dat het middenveld niet weer overlopen wordt.
Had jeuk aan z'n ballen?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stond Toornstra er het halve seizoen niet in?
Te belangrijk in de kleedkamer.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat hij er als normale middenvelder weinig van bakte.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had een mindere periode in de tweede seizoenshelft vorig jaar, maar ik snap niet dat hij dit jaar nauwelijks een kans heeft gekregen.quote:
Omdat Kramer en Elia de voorkeur kregen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snel 0-3 van maken dan.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord kan toch niet omgaan met een 0-1 voorsprong.
Normaliter een stuk beter dan die van Feyenoord helaas.quote:
Precies, Schone kan dat wel aardig.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Normaliter een stuk beter dan die van Feyenoord helaas.
Ja, goede speler.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Precies, Schone kan dat wel aardig.
Hopelijk weet Utrecht straks te winnen...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef OmniRocket het volgende:
2 feyenoorders tussen 6 ajacieden en dan nog scoren... matig verdedigd...
Nou, inderdaad, dan staan we nog maar 11 punten achter als we zelf winnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk weet Utrecht straks te winnen...
Elke punt is er éénquote:Op zondag 7 februari 2016 12:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, dan staan we nog maar 11 punten achter als we zelf winnen.
En als we verliezen maar 1 voor op utrecht.quote:
Opgelost, 1-4 zeg ikquote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Vasion het volgende:
Mooi doelpunt vooralquote:Op zondag 7 februari 2016 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wel een mooie aanval.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Vasion het volgende:
Ook dat inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
Maar waarom ga je daar in godsnaam een sliding leggen op een speler die naar zijn rechterbeen moet draaien?
Zat ook echt vol met verdedigende wanorde bij Feijenoord. Totale chaos al bij het begin van die counter, Karsdorp die een lange bal weer verkeerd inschat, etc...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wel een mooie aanval.
Tot zover.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:51 schreef cofox het volgende:
Toornstra man of the match ik heb altijd in hem geloofd
Hij zette hem in alsof die zou scoren als hij niet NU de sliding inzette.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook niet dat er geen keeper meer in de goal staat bij de eerste paal ofzo.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Je ziet wel dat Kuyt in dit soort wedstrijden wel een kalmte heeft die de andere spelers totaal niet hebben.
Waarvoor?quote:
Elleboogquote:
Niet gezien, maar dat is volgens mij geen rood meer tegenwoordig. Zie ze wel vaker, wordt soms geel en anders niks voor gegeven,quote:
Van Feyenoord kreeg er 1 wel een schorsing (en terecht)...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat is volgens mij geen rood meer tegenwoordig. Zie ze wel vaker, wordt soms geel en anders niks voor gegeven,
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:56 schreef cofox het volgende:
GIO rot op klootzak je maakt onze club kapot![]()
![]()
![]()
Dit jaar?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van Feyenoord kreeg er 1 wel een schorsing (en terecht)...
Wordt idd steeds minder bestraftquote:Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat is volgens mij geen rood meer tegenwoordig. Zie ze wel vaker, wordt soms geel en anders niks voor gegeven,
Klopt. Wat dat betreft vraagt het Ajax middenveld wel wat nadrukkelijker de bal centraal op het middenveld. Bij Feyenoord moet alles via dat obligate driehoekje op de flanken.quote:
Jaja, dat bedoel ik natuurlijk. Kan me niks van herinneren. Maar goed, het blijft zo dat het bijna nooit bestraft wordt.quote:
Was achteraf bestraft, scheids had het niet gezien tijdens de wedstrijd. Weet ff niet meer wiequote:Op zondag 7 februari 2016 13:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jaja, dat bedoel ik natuurlijk. Kan me niks van herinneren. Maar goed, het blijft zo dat het bijna nooit bestraft wordt.
Ik verwacht zo een tweet van frfc1908 over kutjood blablaquote:
Daarom Ron Betonquote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wie coacht de Feyenoord verdediding?
Vermeer is de enige Feyenoorder die wekelijks op hoog niveau presteert. De beste aankoop van de laatste 4 jaar geweest, samen met Pelle.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik verwacht zo een tweet van frfc1908 over kutjood blabla
Ohh, Gustafson.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was achteraf bestraft, scheids had het niet gezien tijdens de wedstrijd. Weet ff niet meer wie
Was de Staafquote:Op zondag 7 februari 2016 13:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jaja, dat bedoel ik natuurlijk. Kan me niks van herinneren. Maar goed, het blijft zo dat het bijna nooit bestraft wordt.
Leg dat even aan hun uit wil jequote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vermeer is de enige Feyenoorder die wekelijks op hoog niveau presteert. De beste aankoop van de laatste 4 jaar geweest, samen met Pelle.
Ja, had het zelf ook net door. Maar dat was ook geen elleboog in een duel. Vroeger moest je altijd oppassen dat je niet hoger dan je tegenstander sprong, want als iemand dan tegen je elleboog op sprong was het rood.quote:
Boehoehoehoehoehoequote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, Klaassen hangt aan de arm van Toornstra en sleurt hem mee, krijgt desondanks wel vrije trap mee. Volgens mij kon hij gewoon doorlopen.
Dat is de Fox-propaganda. Moet je even doorheen prikken.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ziet die commentator een andere wedstrijd ofzo?
Zo hoog ligt het niveau ook weer niet.
Meer kwa spanning misschien.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft het over het niveau dan? Dacht dat hij het over de amusementsfactor hadquote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
OH MAN WAT EEN TEMPO WAT FANTASTISCH OOOOOquote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Jij bent echt de aids van dit forumquote:
Probeer het gerust nog een keer, dan doen we gewoon alsof we deze opmerking niet gezien hebben.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is je moeder nu alweer je speen kwijt?
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
OH MAN WAT EEN TEMPO WAT FANTASTISCH OOOOO
Het tempo ligt ook wel een aanzienlijk stukje hoger dan bij een Cambuur - De Graafschap, om eens wat te noemen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijke wedstrijdquote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Droopie het volgende:
Voor de onpartijdige eredivisie kijker is dit een prima wedstrijd.
Helaas ben ik niet onpartijdig
El Ahmadi kan dat prima hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis er wel een bij ons die in staat om een jood in twee te schoppen.
Wat een prutser is die Bilal ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Droopie het volgende:
Voor de onpartijdige eredivisie kijker is dit een prima wedstrijd.
Helaas ben ik niet onpartijdig
Zo'n bal moet er gewoon in. En hij mist het inzicht voor een briljante steekpass.quote:
Mocht wel een doelpunt zijn hé.quote:
Hij fluit verbazingwekkend goed, meegenomen dat we het over Blom hebbenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:09 schreef Droopie het volgende:
Helaas is blom ook niet onpartijdig verdomme he
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mocht wel een doelpunt zijn hé.
Eensquote:Op zondag 7 februari 2016 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij fluit verbazingwekkend goed, meegenomen dat we het over Blom hebben
Het zijn altijd dit soort wedstrijden in de Arena. Meestal krijg je nog best veel kansen, maar alles hobbelt weer net naast of op de keeper, terwijl Ajax meestal de eerste de beste kans erin schiet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bal van de lijn gehaald, kans Vilhena… het wordt weer zo'n wedstrijd.
Ajax heeft 1 schot en 1 goalquote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het zijn altijd dit soort wedstrijden in de Arena. Meestal krijg je nog best veel kansen, maar alles hobbelt weer net naast of op de keeper, terwijl Ajax meestal de eerste de beste kans erin schiet.
Dit vooral ja, in combinatie met een hoog tempo.quote:
Ik ook. In het laatste gedeelte van het veld wat minder, maar op het middenveld verzet hij prima werk.quote:
Een spel wat wel gunstig is voor Feyenoord, want dat zijn allemaal lopers. Tweede helft Elia erin, Kuyt in de spits en Toornstra op rechts.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit vooral ja, in combinatie met een hoog tempo.
Commentator wordt een beetje geil van Ajax ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wat lult die commentator nu? De klassieker is een wedstrijd die altijd op zichzelf staat.
Ik vind het echt maar een domme speler. Ik vind dat gehijg van Caland over Vilhena dan ook nogal apart.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ook. In het laatste gedeelte van het veld wat minder, maar op het middenveld verzet hij prima werk.
Ja, dat doet hij dan wel weer mooi.quote:
Nouja, hij springt alleen voor een aanstormende trein.quote:
Van achteren je tegenstander omver lopen is dat welquote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga toch weg. Niet elke overtreding is geel.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga toch weg. Niet elke overtreding is geel.
Hij sprong ervoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van achteren je tegenstander omver lopen is dat wel
Was niet van achteren.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van achteren je tegenstander omver lopen is dat wel
Geen fantastisch spelinzicht, daarom ook geen fantastische spelverdeler of zo. Maar hij is lekker fel in de duels en daarna zoekt hij de ruimte goed op. Als hij een stukje groter was geweest had je een fantastische defensieve middenvelder gehad. Nu valt ie een beetje tussen wal en schip, maar desondanks speelt hij een prima pot.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het echt maar een domme speler. Ik vind dat gehijg van Caland over Vilhena dan ook nogal apart.
Hij kwam er iets te fel in, dat is toch niet meteen geel. Genoeg scheidsrechters die dit als een schouderduw zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schuin van achteren... Maar Vilhena kwam er wel in als een blind paard...
Vind dat hij het wel een beetje te ver laat gaan nu. Wordt te veel vechten en te weinig voetbal.quote:
Niet meteen nee, maar die ajax speler zag hem niet aankomen, wat het gevaarlijker maakt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij kwam er iets te fel in, dat is toch niet meteen geel. Genoeg scheidsrechters die dit als een schouderduw zien.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
Echt als Ajax supporter kots ik hiervan stelletje kkdebielen
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een rommelige pot die commentator kijkt naar een wereld wedstrijd.
Ja, dus? Moet hij maar beter om zich heen kijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet meteen nee, maar die ajax speler zag hem niet aankomen, wat het gevaarlijker maakt.
Dit komt niet op de voorpagina van de Telegraaf te staan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet meteen nee, maar die ajax speler zag hem niet aankomen, wat het gevaarlijker maakt.
Ben overigens benieuwd of de KNVB hier nog op gaat reageren:
[..]
En de media. Dit is natuurlijk totaal geen doodsbedreiging.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben overigens benieuwd of de KNVB hier nog op gaat reageren:
[..]
Maakt de overtreding niet minder gevaarlijk, dus geel waard.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dus? Moet hij maar beter om zich heen kijken.
Dat sowieso, maar dat boeit me niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit komt niet op de voorpagina van de Telegraaf te staan.
Ik word helemaal moe van die commentaar, volgens mij heeft hij wel twintig keer gezegd dat niemand dit verwacht had. Die gast zit echt met een stijfje in z'n stoel.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wat lult die commentator nu? De klassieker is een wedstrijd die altijd op zichzelf staat.
laat me gewoon ff kankeren jaquote:Op zondag 7 februari 2016 13:20 schreef Multiply het volgende:
[..]
7 schoten 1 goal.
Wij 3 schoten 1 goal.
wat? Het ophangen van een ex-ajax speler?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:20 schreef Merkie het volgende:
Vind het wel een leuke fa2 van die Ajax-supporters eigenlijk.
Lachwekkend. Ik stel voor dat we het wat opblazen, zodat het AD het wel moet oppikken.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit komt niet op de voorpagina van de Telegraaf te staan.
Nee joh, er waren er al vier op goal.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:20 schreef Multiply het volgende:
[..]
7 schoten 1 goal.
Wij 3 schoten 1 goal.
Ik kneep hem alleen wel bij die te korte terugspeelbal van Botteghin.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:21 schreef Oldground het volgende:
Kongolo speelt niet heel sterk, maar voor de rest vind ik iedereen lekker spelen. Botteghin wint ieder duel, net als Kuyt. En de Toorn met zijn comeback...
Het is gewoon leuk om te kijken, maar qua voetbal natuurlijk 3x niks.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef Boma het volgende:
Heeft die commentator drugs op ofzo? Vent komt half klaar op een vrij doorsnee wedstrijd van Eredivisie niveau
Wat?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:23 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen op twitter al de foto gezien van de kenneth vermeer pop aan een touw
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:23 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen op twitter al de foto gezien van de kenneth vermeer pop aan een touw
En dan wel moord en brand schreeuwen bij ADO - Ajax laatstquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Die 1-1 waarbij Beekie en El Ahmadi allebei het kopduel aangaan en verliezen.
Ziekquote:
Botteghin gaat daar zo ongelofelijk dom het duel aan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Die 1-1 waarbij Beekie en El Ahmadi allebei het kopduel aangaan en verliezen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef Boma het volgende:
[..]
Mwah. Heeft altijd wel wat schattigs die kleuters van hunnie.
Kan me voorstellen dat ze het niet leuk vinden. Best vies trouwens, die overtreding nu.quote:
Zelfs Fox stottert regelmatig. Ondanks zeer snel internet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand een goed werkende link voor de pot per DM? Die van mij stottert om de haverklap.
Werkt hier perfectquote:Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zelfs Fox stottert regelmatig. Ondanks zeer snel internet.
Fox is online ook belachelijk slecht. Ben echt blij met m'n tv aboquote:Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Das mooi! Kan zijn dat je maar een bepaalde bandbreedte per account hebt trouwens, kijken nu 2 op internet en 1 op TV met deze account.quote:
Ja, dat sowieso. FOX doet de stream kwaliteit aanpassen aan de beschikbare bandbreedtequote:Op zondag 7 februari 2016 13:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Das mooi! Kan zijn dat je maar een bepaalde bandbreedte per account hebt trouwens, kijken nu 2 op internet en 1 op TV met deze account.
Ik heb de wedstrijd via Telford besteld.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Fox zijn echt boeven. Vroeger kon ik nog wel eens een wedstrijdje kijken voor 4 euro, tegenworodig betaal je al 8 euro geloof ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. FOX doet de stream kwaliteit aanpassen aan de beschikbare bandbreedte
Op TV? Das beter kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd via Telford besteld.
Telford?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd via Telford besteld.
Klopt, was eerst 3,99 voor de meeste potjes.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fox zijn echt boeven. Vroeger kon ik nog wel eens een wedstrijdje kijken voor 4 euro, tegenworodig betaal je al 8 euro geloof ik.
Toen het nog EDL was, kostte een seizoen 100 euro, nu 150... En ondertussen begint de stream hier ook te haperenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fox zijn echt boeven. Vroeger kon ik nog wel eens een wedstrijdje kijken voor 4 euro, tegenworodig betaal je al 8 euro geloof ik.
Telford Telfort Als het maar werkt.quote:
Wat sowieso helpt. Die oude player gebruiken op de website, niet die nieuwe.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toen het nog EDL was, kostte een seizoen 100 euro, nu 150... En ondertussen begint de stream hier ook te haperen
Vind het er alleen maar kutter op geworden. Er zit ook niet echt een duidelijke strategie of verkoopverhaal achter.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toen het nog EDL was, kostte een seizoen 100 euro, nu 150... En ondertussen begint de stream hier ook te haperen
Doe ik standaard... Alleen zo irritant dat de site automatisch uit gaat van de "nieuwe" spelerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat sowieso helpt. Die oude player gebruiken op de website, niet die nieuwe.
Maar dan heb ik niet 'veel extra's'.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat sowieso helpt. Die oude player gebruiken op de website, niet die nieuwe.
Dat sowiesoquote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het er alleen maar kutter op geworden. Er zit ook niet echt een duidelijke strategie of verkoopverhaal achter.
Met allerlei informatie onderin die je zelf ook hebt kunnen zien in de wedstrijd.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe ik standaard... Alleen zo irritant dat de site automatisch uit gaat van de "nieuwe" speler
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Telegraaftwitter:telegraaf twitterde op zondag 07-02-2016 om 13:41:31FOTO: Lugubere actie Ajax-fans met pop van oud-doelman Vermeer https://t.co/n65l9PpIsF #ajafey reageer retweet
Die wachtte waarschijnlijk eerst af of het AD het zou publiceren. Iets met doofpot.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
Wow... Zelfs het ajax clubblad heeft het over de pop:
[..]
Terecht. Walgelijk!quote:Op zondag 7 februari 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zijn ook zulke helden dat ze met die sjaaltjes voor hun gezicht zo'n statement maken. Zo overtuigd zijn ze van hun actie.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog even afwachten of het bij de online editie blijft.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, maar we hadden hier niet verwacht dat de televaag het ook op zou pikken
Ach, denk dat het hetzelfde tuig is wat indertijd heeft gezorgd voor de "dubbele finale" voor de Bekerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn ook zulke helden dat ze met die sjaaltjes voor hun gezicht zo'n statement maken. Zo overtuigd zijn ze van hun actie.
Uitschot is het, enige manier waarop ze wat gedaan krijgen is door geweld en intimidatie, want de maatschappij kotst ze uit, dat soort uitkeringstrekkers.
Op FOK! wel inderdaad,quote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind die haat tegen Vermeer wel veelzeggend eigenlijk.
Want ondertussen hebben ze altijd volgehouden dat die overstap naar Feyenoord hen niet zoveel deed.
Ga ik vooralsnog wel van uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog even afwachten of het bij de online editie blijft.
Mensen met een psyschische stoornis die ze uiten met geweld en intimidatie.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, denk dat het hetzelfde tuig is wat indertijd heeft gezorgd voor de "dubbele finale" voor de Beker
Klopt bij Charisteas was dat helemaal niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind die haat tegen Vermeer wel veelzeggend eigenlijk.
Want ondertussen hebben ze altijd volgehouden dat die overstap naar Feyenoord hen niet zoveel deed.
Straks uit het niets rood voor Feyenoord, maak je niet ongerust.quote:
Kuyt en nog een speler hadden allang geel moeten hebbenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Straks uit het niets rood voor Feyenoord, maak je niet ongerust.
Nu Scheitinga inmiddels gestopt is wel ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Die Klaassen is ook echt de grootste jodenkop die je kunt vinden.
Haha dat dacht ik net ook al.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Die Klaassen is ook echt de grootste jodenkop die je kunt vinden.
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Basacikoglu is rijp voor een wissel.
Alle klassiekers vanaf nu zonder uitballen YOLOquote:Op zondag 7 februari 2016 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt in de klassieker niet echt een dingetje te zijn
Boarding om het veld.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Alle klassiekers vanaf nu zonder uitballen YOLO
En zonder scheids... FF kijken hoe dat gaatquote:Op zondag 7 februari 2016 13:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Alle klassiekers vanaf nu zonder uitballen YOLO
Valt me ook op ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:52 schreef H.FR het volgende:
Die Younes komt er vaak wel makkelijk door hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |