Zo'n bal moet er gewoon in. En hij mist het inzicht voor een briljante steekpass.quote:
Mocht wel een doelpunt zijn hé.quote:
Hij fluit verbazingwekkend goed, meegenomen dat we het over Blom hebbenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:09 schreef Droopie het volgende:
Helaas is blom ook niet onpartijdig verdomme he
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mocht wel een doelpunt zijn hé.
Eensquote:Op zondag 7 februari 2016 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij fluit verbazingwekkend goed, meegenomen dat we het over Blom hebben
Het zijn altijd dit soort wedstrijden in de Arena. Meestal krijg je nog best veel kansen, maar alles hobbelt weer net naast of op de keeper, terwijl Ajax meestal de eerste de beste kans erin schiet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bal van de lijn gehaald, kans Vilhena… het wordt weer zo'n wedstrijd.
Ajax heeft 1 schot en 1 goalquote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het zijn altijd dit soort wedstrijden in de Arena. Meestal krijg je nog best veel kansen, maar alles hobbelt weer net naast of op de keeper, terwijl Ajax meestal de eerste de beste kans erin schiet.
Dit vooral ja, in combinatie met een hoog tempo.quote:
Ik ook. In het laatste gedeelte van het veld wat minder, maar op het middenveld verzet hij prima werk.quote:
Een spel wat wel gunstig is voor Feyenoord, want dat zijn allemaal lopers. Tweede helft Elia erin, Kuyt in de spits en Toornstra op rechts.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit vooral ja, in combinatie met een hoog tempo.
Commentator wordt een beetje geil van Ajax ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wat lult die commentator nu? De klassieker is een wedstrijd die altijd op zichzelf staat.
Ik vind het echt maar een domme speler. Ik vind dat gehijg van Caland over Vilhena dan ook nogal apart.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ook. In het laatste gedeelte van het veld wat minder, maar op het middenveld verzet hij prima werk.
Ja, dat doet hij dan wel weer mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |