Ja, had het zelf ook net door. Maar dat was ook geen elleboog in een duel. Vroeger moest je altijd oppassen dat je niet hoger dan je tegenstander sprong, want als iemand dan tegen je elleboog op sprong was het rood.quote:
Boehoehoehoehoehoequote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, Klaassen hangt aan de arm van Toornstra en sleurt hem mee, krijgt desondanks wel vrije trap mee. Volgens mij kon hij gewoon doorlopen.
Dat is de Fox-propaganda. Moet je even doorheen prikken.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ziet die commentator een andere wedstrijd ofzo?
Zo hoog ligt het niveau ook weer niet.
Meer kwa spanning misschien.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft het over het niveau dan? Dacht dat hij het over de amusementsfactor hadquote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
OH MAN WAT EEN TEMPO WAT FANTASTISCH OOOOOquote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Jij bent echt de aids van dit forumquote:
Probeer het gerust nog een keer, dan doen we gewoon alsof we deze opmerking niet gezien hebben.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is je moeder nu alweer je speen kwijt?
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
OH MAN WAT EEN TEMPO WAT FANTASTISCH OOOOO
Het tempo ligt ook wel een aanzienlijk stukje hoger dan bij een Cambuur - De Graafschap, om eens wat te noemen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijke wedstrijdquote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Droopie het volgende:
Voor de onpartijdige eredivisie kijker is dit een prima wedstrijd.
Helaas ben ik niet onpartijdig
El Ahmadi kan dat prima hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis er wel een bij ons die in staat om een jood in twee te schoppen.
Wat een prutser is die Bilal ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Droopie het volgende:
Voor de onpartijdige eredivisie kijker is dit een prima wedstrijd.
Helaas ben ik niet onpartijdig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |