Was achteraf bestraft, scheids had het niet gezien tijdens de wedstrijd. Weet ff niet meer wiequote:Op zondag 7 februari 2016 13:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jaja, dat bedoel ik natuurlijk. Kan me niks van herinneren. Maar goed, het blijft zo dat het bijna nooit bestraft wordt.
Ik verwacht zo een tweet van frfc1908 over kutjood blablaquote:
Daarom Ron Betonquote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wie coacht de Feyenoord verdediding?
Vermeer is de enige Feyenoorder die wekelijks op hoog niveau presteert. De beste aankoop van de laatste 4 jaar geweest, samen met Pelle.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik verwacht zo een tweet van frfc1908 over kutjood blabla
Ohh, Gustafson.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was achteraf bestraft, scheids had het niet gezien tijdens de wedstrijd. Weet ff niet meer wie
Was de Staafquote:Op zondag 7 februari 2016 13:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jaja, dat bedoel ik natuurlijk. Kan me niks van herinneren. Maar goed, het blijft zo dat het bijna nooit bestraft wordt.
Leg dat even aan hun uit wil jequote:Op zondag 7 februari 2016 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vermeer is de enige Feyenoorder die wekelijks op hoog niveau presteert. De beste aankoop van de laatste 4 jaar geweest, samen met Pelle.
Ja, had het zelf ook net door. Maar dat was ook geen elleboog in een duel. Vroeger moest je altijd oppassen dat je niet hoger dan je tegenstander sprong, want als iemand dan tegen je elleboog op sprong was het rood.quote:
Boehoehoehoehoehoequote:Op zondag 7 februari 2016 13:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, Klaassen hangt aan de arm van Toornstra en sleurt hem mee, krijgt desondanks wel vrije trap mee. Volgens mij kon hij gewoon doorlopen.
Dat is de Fox-propaganda. Moet je even doorheen prikken.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ziet die commentator een andere wedstrijd ofzo?
Zo hoog ligt het niveau ook weer niet.
Meer kwa spanning misschien.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft het over het niveau dan? Dacht dat hij het over de amusementsfactor hadquote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
OH MAN WAT EEN TEMPO WAT FANTASTISCH OOOOOquote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Jij bent echt de aids van dit forumquote:
Probeer het gerust nog een keer, dan doen we gewoon alsof we deze opmerking niet gezien hebben.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is je moeder nu alweer je speen kwijt?
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
OH MAN WAT EEN TEMPO WAT FANTASTISCH OOOOO
Het tempo ligt ook wel een aanzienlijk stukje hoger dan bij een Cambuur - De Graafschap, om eens wat te noemen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijke wedstrijdquote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Droopie het volgende:
Voor de onpartijdige eredivisie kijker is dit een prima wedstrijd.
Helaas ben ik niet onpartijdig
El Ahmadi kan dat prima hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis er wel een bij ons die in staat om een jood in twee te schoppen.
Wat een prutser is die Bilal ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:08 schreef Droopie het volgende:
Voor de onpartijdige eredivisie kijker is dit een prima wedstrijd.
Helaas ben ik niet onpartijdig
Zo'n bal moet er gewoon in. En hij mist het inzicht voor een briljante steekpass.quote:
Mocht wel een doelpunt zijn hé.quote:
Hij fluit verbazingwekkend goed, meegenomen dat we het over Blom hebbenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:09 schreef Droopie het volgende:
Helaas is blom ook niet onpartijdig verdomme he
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mocht wel een doelpunt zijn hé.
Eensquote:Op zondag 7 februari 2016 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij fluit verbazingwekkend goed, meegenomen dat we het over Blom hebben
Het zijn altijd dit soort wedstrijden in de Arena. Meestal krijg je nog best veel kansen, maar alles hobbelt weer net naast of op de keeper, terwijl Ajax meestal de eerste de beste kans erin schiet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bal van de lijn gehaald, kans Vilhena… het wordt weer zo'n wedstrijd.
Ajax heeft 1 schot en 1 goalquote:Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het zijn altijd dit soort wedstrijden in de Arena. Meestal krijg je nog best veel kansen, maar alles hobbelt weer net naast of op de keeper, terwijl Ajax meestal de eerste de beste kans erin schiet.
Dit vooral ja, in combinatie met een hoog tempo.quote:
Ik ook. In het laatste gedeelte van het veld wat minder, maar op het middenveld verzet hij prima werk.quote:
Een spel wat wel gunstig is voor Feyenoord, want dat zijn allemaal lopers. Tweede helft Elia erin, Kuyt in de spits en Toornstra op rechts.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit vooral ja, in combinatie met een hoog tempo.
Commentator wordt een beetje geil van Ajax ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wat lult die commentator nu? De klassieker is een wedstrijd die altijd op zichzelf staat.
Ik vind het echt maar een domme speler. Ik vind dat gehijg van Caland over Vilhena dan ook nogal apart.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ook. In het laatste gedeelte van het veld wat minder, maar op het middenveld verzet hij prima werk.
Ja, dat doet hij dan wel weer mooi.quote:
Nouja, hij springt alleen voor een aanstormende trein.quote:
Van achteren je tegenstander omver lopen is dat welquote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga toch weg. Niet elke overtreding is geel.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga toch weg. Niet elke overtreding is geel.
Hij sprong ervoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van achteren je tegenstander omver lopen is dat wel
Was niet van achteren.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van achteren je tegenstander omver lopen is dat wel
Geen fantastisch spelinzicht, daarom ook geen fantastische spelverdeler of zo. Maar hij is lekker fel in de duels en daarna zoekt hij de ruimte goed op. Als hij een stukje groter was geweest had je een fantastische defensieve middenvelder gehad. Nu valt ie een beetje tussen wal en schip, maar desondanks speelt hij een prima pot.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het echt maar een domme speler. Ik vind dat gehijg van Caland over Vilhena dan ook nogal apart.
Hij kwam er iets te fel in, dat is toch niet meteen geel. Genoeg scheidsrechters die dit als een schouderduw zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schuin van achteren... Maar Vilhena kwam er wel in als een blind paard...
Vind dat hij het wel een beetje te ver laat gaan nu. Wordt te veel vechten en te weinig voetbal.quote:
Niet meteen nee, maar die ajax speler zag hem niet aankomen, wat het gevaarlijker maakt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij kwam er iets te fel in, dat is toch niet meteen geel. Genoeg scheidsrechters die dit als een schouderduw zien.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
Echt als Ajax supporter kots ik hiervan stelletje kkdebielen
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een rommelige pot die commentator kijkt naar een wereld wedstrijd.
Ja, dus? Moet hij maar beter om zich heen kijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet meteen nee, maar die ajax speler zag hem niet aankomen, wat het gevaarlijker maakt.
Dit komt niet op de voorpagina van de Telegraaf te staan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet meteen nee, maar die ajax speler zag hem niet aankomen, wat het gevaarlijker maakt.
Ben overigens benieuwd of de KNVB hier nog op gaat reageren:
[..]
En de media. Dit is natuurlijk totaal geen doodsbedreiging.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben overigens benieuwd of de KNVB hier nog op gaat reageren:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |