Van achteren je tegenstander omver lopen is dat welquote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga toch weg. Niet elke overtreding is geel.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga toch weg. Niet elke overtreding is geel.
Hij sprong ervoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van achteren je tegenstander omver lopen is dat wel
Was niet van achteren.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van achteren je tegenstander omver lopen is dat wel
Geen fantastisch spelinzicht, daarom ook geen fantastische spelverdeler of zo. Maar hij is lekker fel in de duels en daarna zoekt hij de ruimte goed op. Als hij een stukje groter was geweest had je een fantastische defensieve middenvelder gehad. Nu valt ie een beetje tussen wal en schip, maar desondanks speelt hij een prima pot.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het echt maar een domme speler. Ik vind dat gehijg van Caland over Vilhena dan ook nogal apart.
Hij kwam er iets te fel in, dat is toch niet meteen geel. Genoeg scheidsrechters die dit als een schouderduw zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schuin van achteren... Maar Vilhena kwam er wel in als een blind paard...
Vind dat hij het wel een beetje te ver laat gaan nu. Wordt te veel vechten en te weinig voetbal.quote:
Niet meteen nee, maar die ajax speler zag hem niet aankomen, wat het gevaarlijker maakt.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij kwam er iets te fel in, dat is toch niet meteen geel. Genoeg scheidsrechters die dit als een schouderduw zien.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
Echt als Ajax supporter kots ik hiervan stelletje kkdebielen
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een rommelige pot die commentator kijkt naar een wereld wedstrijd.
Ja, dus? Moet hij maar beter om zich heen kijken.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet meteen nee, maar die ajax speler zag hem niet aankomen, wat het gevaarlijker maakt.
Dit komt niet op de voorpagina van de Telegraaf te staan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet meteen nee, maar die ajax speler zag hem niet aankomen, wat het gevaarlijker maakt.
Ben overigens benieuwd of de KNVB hier nog op gaat reageren:
[..]
En de media. Dit is natuurlijk totaal geen doodsbedreiging.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben overigens benieuwd of de KNVB hier nog op gaat reageren:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |