Kan me voorstellen dat ze het niet leuk vinden. Best vies trouwens, die overtreding nu.quote:
Zelfs Fox stottert regelmatig. Ondanks zeer snel internet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand een goed werkende link voor de pot per DM? Die van mij stottert om de haverklap.
Werkt hier perfectquote:Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zelfs Fox stottert regelmatig. Ondanks zeer snel internet.
Fox is online ook belachelijk slecht. Ben echt blij met m'n tv aboquote:Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Das mooi! Kan zijn dat je maar een bepaalde bandbreedte per account hebt trouwens, kijken nu 2 op internet en 1 op TV met deze account.quote:
Ja, dat sowieso. FOX doet de stream kwaliteit aanpassen aan de beschikbare bandbreedtequote:Op zondag 7 februari 2016 13:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Das mooi! Kan zijn dat je maar een bepaalde bandbreedte per account hebt trouwens, kijken nu 2 op internet en 1 op TV met deze account.
Ik heb de wedstrijd via Telford besteld.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Fox zijn echt boeven. Vroeger kon ik nog wel eens een wedstrijdje kijken voor 4 euro, tegenworodig betaal je al 8 euro geloof ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. FOX doet de stream kwaliteit aanpassen aan de beschikbare bandbreedte
Op TV? Das beter kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd via Telford besteld.
Telford?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd via Telford besteld.
Klopt, was eerst 3,99 voor de meeste potjes.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fox zijn echt boeven. Vroeger kon ik nog wel eens een wedstrijdje kijken voor 4 euro, tegenworodig betaal je al 8 euro geloof ik.
Toen het nog EDL was, kostte een seizoen 100 euro, nu 150... En ondertussen begint de stream hier ook te haperenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fox zijn echt boeven. Vroeger kon ik nog wel eens een wedstrijdje kijken voor 4 euro, tegenworodig betaal je al 8 euro geloof ik.
Telford Telfort Als het maar werkt.quote:
Wat sowieso helpt. Die oude player gebruiken op de website, niet die nieuwe.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toen het nog EDL was, kostte een seizoen 100 euro, nu 150... En ondertussen begint de stream hier ook te haperen
Vind het er alleen maar kutter op geworden. Er zit ook niet echt een duidelijke strategie of verkoopverhaal achter.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toen het nog EDL was, kostte een seizoen 100 euro, nu 150... En ondertussen begint de stream hier ook te haperen
Doe ik standaard... Alleen zo irritant dat de site automatisch uit gaat van de "nieuwe" spelerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat sowieso helpt. Die oude player gebruiken op de website, niet die nieuwe.
Maar dan heb ik niet 'veel extra's'.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat sowieso helpt. Die oude player gebruiken op de website, niet die nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |