Dus jij verwacht een overwinning...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:30 schreef Keyos het volgende:
Juist als je het niet verwacht win je dit soort wedstrijden. Vandaag is zo'n dag mannen.
Volgens zijn logica juist niet, tochquote:
Dromen mag.quote:
= we (proberen te) zorgen dat het middenveld niet weer overlopen wordt.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toornstra Bilal Tapia = We gaan het niet eens proberen?
Mwa, we spelen wel heel ver van de goal af. Ben best fan van Achahbar, maar in dit systeem past hij volgens mij niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had Kuijt in de Bilal rol laten spelen met Achabar dan in de spits.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:41 schreef Cara het volgende:
Ik ben er over uit, Achabar heeft stiekem Bronckhorst zijn vrouw geneukt.
Bilal heeft het vervolgens doorverteld.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:41 schreef Cara het volgende:
Ik ben er over uit, Achabar heeft stiekem Bronckhorst zijn vrouw geneukt.
Bilal heeft het vervolgens doorverteld.
Jep, gokken vooral op power vandaag.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
= we (proberen te) zorgen dat het middenveld niet weer overlopen wordt.
Had jeuk aan z'n ballen?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stond Toornstra er het halve seizoen niet in?
Te belangrijk in de kleedkamer.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat hij er als normale middenvelder weinig van bakte.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had een mindere periode in de tweede seizoenshelft vorig jaar, maar ik snap niet dat hij dit jaar nauwelijks een kans heeft gekregen.quote:
Omdat Kramer en Elia de voorkeur kregen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snel 0-3 van maken dan.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord kan toch niet omgaan met een 0-1 voorsprong.
Normaliter een stuk beter dan die van Feyenoord helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |