Maakt de overtreding niet minder gevaarlijk, dus geel waard.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dus? Moet hij maar beter om zich heen kijken.
Dat sowieso, maar dat boeit me niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit komt niet op de voorpagina van de Telegraaf te staan.
Ik word helemaal moe van die commentaar, volgens mij heeft hij wel twintig keer gezegd dat niemand dit verwacht had. Die gast zit echt met een stijfje in z'n stoel.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wat lult die commentator nu? De klassieker is een wedstrijd die altijd op zichzelf staat.
laat me gewoon ff kankeren jaquote:Op zondag 7 februari 2016 13:20 schreef Multiply het volgende:
[..]
7 schoten 1 goal.
Wij 3 schoten 1 goal.
wat? Het ophangen van een ex-ajax speler?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:20 schreef Merkie het volgende:
Vind het wel een leuke fa2 van die Ajax-supporters eigenlijk.
Lachwekkend. Ik stel voor dat we het wat opblazen, zodat het AD het wel moet oppikken.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit komt niet op de voorpagina van de Telegraaf te staan.
Nee joh, er waren er al vier op goal.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:20 schreef Multiply het volgende:
[..]
7 schoten 1 goal.
Wij 3 schoten 1 goal.
Ik kneep hem alleen wel bij die te korte terugspeelbal van Botteghin.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:21 schreef Oldground het volgende:
Kongolo speelt niet heel sterk, maar voor de rest vind ik iedereen lekker spelen. Botteghin wint ieder duel, net als Kuyt. En de Toorn met zijn comeback...
Het is gewoon leuk om te kijken, maar qua voetbal natuurlijk 3x niks.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef Boma het volgende:
Heeft die commentator drugs op ofzo? Vent komt half klaar op een vrij doorsnee wedstrijd van Eredivisie niveau
Wat?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:23 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen op twitter al de foto gezien van de kenneth vermeer pop aan een touw
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:23 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen op twitter al de foto gezien van de kenneth vermeer pop aan een touw
En dan wel moord en brand schreeuwen bij ADO - Ajax laatstquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Die 1-1 waarbij Beekie en El Ahmadi allebei het kopduel aangaan en verliezen.
Ziekquote:
Botteghin gaat daar zo ongelofelijk dom het duel aan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Die 1-1 waarbij Beekie en El Ahmadi allebei het kopduel aangaan en verliezen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef Boma het volgende:
[..]
Mwah. Heeft altijd wel wat schattigs die kleuters van hunnie.
Kan me voorstellen dat ze het niet leuk vinden. Best vies trouwens, die overtreding nu.quote:
Zelfs Fox stottert regelmatig. Ondanks zeer snel internet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand een goed werkende link voor de pot per DM? Die van mij stottert om de haverklap.
Werkt hier perfectquote:Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zelfs Fox stottert regelmatig. Ondanks zeer snel internet.
Fox is online ook belachelijk slecht. Ben echt blij met m'n tv aboquote:Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Das mooi! Kan zijn dat je maar een bepaalde bandbreedte per account hebt trouwens, kijken nu 2 op internet en 1 op TV met deze account.quote:
Ja, dat sowieso. FOX doet de stream kwaliteit aanpassen aan de beschikbare bandbreedtequote:Op zondag 7 februari 2016 13:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Das mooi! Kan zijn dat je maar een bepaalde bandbreedte per account hebt trouwens, kijken nu 2 op internet en 1 op TV met deze account.
Ik heb de wedstrijd via Telford besteld.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Fox zijn echt boeven. Vroeger kon ik nog wel eens een wedstrijdje kijken voor 4 euro, tegenworodig betaal je al 8 euro geloof ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. FOX doet de stream kwaliteit aanpassen aan de beschikbare bandbreedte
Op TV? Das beter kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd via Telford besteld.
Telford?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd via Telford besteld.
Klopt, was eerst 3,99 voor de meeste potjes.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fox zijn echt boeven. Vroeger kon ik nog wel eens een wedstrijdje kijken voor 4 euro, tegenworodig betaal je al 8 euro geloof ik.
Toen het nog EDL was, kostte een seizoen 100 euro, nu 150... En ondertussen begint de stream hier ook te haperenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fox zijn echt boeven. Vroeger kon ik nog wel eens een wedstrijdje kijken voor 4 euro, tegenworodig betaal je al 8 euro geloof ik.
Telford Telfort Als het maar werkt.quote:
Wat sowieso helpt. Die oude player gebruiken op de website, niet die nieuwe.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toen het nog EDL was, kostte een seizoen 100 euro, nu 150... En ondertussen begint de stream hier ook te haperen
Vind het er alleen maar kutter op geworden. Er zit ook niet echt een duidelijke strategie of verkoopverhaal achter.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toen het nog EDL was, kostte een seizoen 100 euro, nu 150... En ondertussen begint de stream hier ook te haperen
Doe ik standaard... Alleen zo irritant dat de site automatisch uit gaat van de "nieuwe" spelerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat sowieso helpt. Die oude player gebruiken op de website, niet die nieuwe.
Maar dan heb ik niet 'veel extra's'.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat sowieso helpt. Die oude player gebruiken op de website, niet die nieuwe.
Dat sowiesoquote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het er alleen maar kutter op geworden. Er zit ook niet echt een duidelijke strategie of verkoopverhaal achter.
Met allerlei informatie onderin die je zelf ook hebt kunnen zien in de wedstrijd.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe ik standaard... Alleen zo irritant dat de site automatisch uit gaat van de "nieuwe" speler
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Telegraaftwitter:telegraaf twitterde op zondag 07-02-2016 om 13:41:31FOTO: Lugubere actie Ajax-fans met pop van oud-doelman Vermeer https://t.co/n65l9PpIsF #ajafey reageer retweet
Die wachtte waarschijnlijk eerst af of het AD het zou publiceren. Iets met doofpot.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
Wow... Zelfs het ajax clubblad heeft het over de pop:
[..]
Terecht. Walgelijk!quote:Op zondag 7 februari 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zijn ook zulke helden dat ze met die sjaaltjes voor hun gezicht zo'n statement maken. Zo overtuigd zijn ze van hun actie.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog even afwachten of het bij de online editie blijft.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, maar we hadden hier niet verwacht dat de televaag het ook op zou pikken
Ach, denk dat het hetzelfde tuig is wat indertijd heeft gezorgd voor de "dubbele finale" voor de Bekerquote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn ook zulke helden dat ze met die sjaaltjes voor hun gezicht zo'n statement maken. Zo overtuigd zijn ze van hun actie.
Uitschot is het, enige manier waarop ze wat gedaan krijgen is door geweld en intimidatie, want de maatschappij kotst ze uit, dat soort uitkeringstrekkers.
Op FOK! wel inderdaad,quote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind die haat tegen Vermeer wel veelzeggend eigenlijk.
Want ondertussen hebben ze altijd volgehouden dat die overstap naar Feyenoord hen niet zoveel deed.
Ga ik vooralsnog wel van uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog even afwachten of het bij de online editie blijft.
Mensen met een psyschische stoornis die ze uiten met geweld en intimidatie.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, denk dat het hetzelfde tuig is wat indertijd heeft gezorgd voor de "dubbele finale" voor de Beker
Klopt bij Charisteas was dat helemaal niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind die haat tegen Vermeer wel veelzeggend eigenlijk.
Want ondertussen hebben ze altijd volgehouden dat die overstap naar Feyenoord hen niet zoveel deed.
Straks uit het niets rood voor Feyenoord, maak je niet ongerust.quote:
Kuyt en nog een speler hadden allang geel moeten hebbenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Straks uit het niets rood voor Feyenoord, maak je niet ongerust.
Nu Scheitinga inmiddels gestopt is wel ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Die Klaassen is ook echt de grootste jodenkop die je kunt vinden.
Haha dat dacht ik net ook al.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
Die Klaassen is ook echt de grootste jodenkop die je kunt vinden.
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Basacikoglu is rijp voor een wissel.
Alle klassiekers vanaf nu zonder uitballen YOLOquote:Op zondag 7 februari 2016 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt in de klassieker niet echt een dingetje te zijn
Boarding om het veld.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Alle klassiekers vanaf nu zonder uitballen YOLO
En zonder scheids... FF kijken hoe dat gaatquote:Op zondag 7 februari 2016 13:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Alle klassiekers vanaf nu zonder uitballen YOLO
Valt me ook op ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:52 schreef H.FR het volgende:
Die Younes komt er vaak wel makkelijk door hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |