Maakt de overtreding niet minder gevaarlijk, dus geel waard.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dus? Moet hij maar beter om zich heen kijken.
Dat sowieso, maar dat boeit me niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit komt niet op de voorpagina van de Telegraaf te staan.
Ik word helemaal moe van die commentaar, volgens mij heeft hij wel twintig keer gezegd dat niemand dit verwacht had. Die gast zit echt met een stijfje in z'n stoel.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wat lult die commentator nu? De klassieker is een wedstrijd die altijd op zichzelf staat.
laat me gewoon ff kankeren jaquote:Op zondag 7 februari 2016 13:20 schreef Multiply het volgende:
[..]
7 schoten 1 goal.
Wij 3 schoten 1 goal.
wat? Het ophangen van een ex-ajax speler?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:20 schreef Merkie het volgende:
Vind het wel een leuke fa2 van die Ajax-supporters eigenlijk.
Lachwekkend. Ik stel voor dat we het wat opblazen, zodat het AD het wel moet oppikken.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit komt niet op de voorpagina van de Telegraaf te staan.
Nee joh, er waren er al vier op goal.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:20 schreef Multiply het volgende:
[..]
7 schoten 1 goal.
Wij 3 schoten 1 goal.
Ik kneep hem alleen wel bij die te korte terugspeelbal van Botteghin.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:21 schreef Oldground het volgende:
Kongolo speelt niet heel sterk, maar voor de rest vind ik iedereen lekker spelen. Botteghin wint ieder duel, net als Kuyt. En de Toorn met zijn comeback...
Het is gewoon leuk om te kijken, maar qua voetbal natuurlijk 3x niks.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:22 schreef Boma het volgende:
Heeft die commentator drugs op ofzo? Vent komt half klaar op een vrij doorsnee wedstrijd van Eredivisie niveau
Wat?quote:Op zondag 7 februari 2016 13:23 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen op twitter al de foto gezien van de kenneth vermeer pop aan een touw
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:23 schreef Droopie het volgende:
Zo mensen op twitter al de foto gezien van de kenneth vermeer pop aan een touw
En dan wel moord en brand schreeuwen bij ADO - Ajax laatstquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Die 1-1 waarbij Beekie en El Ahmadi allebei het kopduel aangaan en verliezen.
Ziekquote:
Botteghin gaat daar zo ongelofelijk dom het duel aan.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Die 1-1 waarbij Beekie en El Ahmadi allebei het kopduel aangaan en verliezen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 13:28 schreef Boma het volgende:
[..]
Mwah. Heeft altijd wel wat schattigs die kleuters van hunnie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |