Dus jij verwacht een overwinning...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:30 schreef Keyos het volgende:
Juist als je het niet verwacht win je dit soort wedstrijden. Vandaag is zo'n dag mannen.
Volgens zijn logica juist niet, tochquote:
Dromen mag.quote:
= we (proberen te) zorgen dat het middenveld niet weer overlopen wordt.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toornstra Bilal Tapia = We gaan het niet eens proberen?
Mwa, we spelen wel heel ver van de goal af. Ben best fan van Achahbar, maar in dit systeem past hij volgens mij niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had Kuijt in de Bilal rol laten spelen met Achabar dan in de spits.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:41 schreef Cara het volgende:
Ik ben er over uit, Achabar heeft stiekem Bronckhorst zijn vrouw geneukt.
Bilal heeft het vervolgens doorverteld.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:41 schreef Cara het volgende:
Ik ben er over uit, Achabar heeft stiekem Bronckhorst zijn vrouw geneukt.
Bilal heeft het vervolgens doorverteld.
Jep, gokken vooral op power vandaag.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
= we (proberen te) zorgen dat het middenveld niet weer overlopen wordt.
Had jeuk aan z'n ballen?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stond Toornstra er het halve seizoen niet in?
Te belangrijk in de kleedkamer.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat hij er als normale middenvelder weinig van bakte.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had een mindere periode in de tweede seizoenshelft vorig jaar, maar ik snap niet dat hij dit jaar nauwelijks een kans heeft gekregen.quote:
Omdat Kramer en Elia de voorkeur kregen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snel 0-3 van maken dan.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord kan toch niet omgaan met een 0-1 voorsprong.
Normaliter een stuk beter dan die van Feyenoord helaas.quote:
Precies, Schone kan dat wel aardig.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Normaliter een stuk beter dan die van Feyenoord helaas.
Ja, goede speler.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Precies, Schone kan dat wel aardig.
Hopelijk weet Utrecht straks te winnen...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef OmniRocket het volgende:
2 feyenoorders tussen 6 ajacieden en dan nog scoren... matig verdedigd...
Nou, inderdaad, dan staan we nog maar 11 punten achter als we zelf winnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk weet Utrecht straks te winnen...
Elke punt is er éénquote:Op zondag 7 februari 2016 12:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, dan staan we nog maar 11 punten achter als we zelf winnen.
En als we verliezen maar 1 voor op utrecht.quote:
Opgelost, 1-4 zeg ikquote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Vasion het volgende:
Mooi doelpunt vooralquote:Op zondag 7 februari 2016 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wel een mooie aanval.
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:47 schreef Vasion het volgende:
Ook dat inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
Maar waarom ga je daar in godsnaam een sliding leggen op een speler die naar zijn rechterbeen moet draaien?
Zat ook echt vol met verdedigende wanorde bij Feijenoord. Totale chaos al bij het begin van die counter, Karsdorp die een lange bal weer verkeerd inschat, etc...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wel een mooie aanval.
Tot zover.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:51 schreef cofox het volgende:
Toornstra man of the match ik heb altijd in hem geloofd
Hij zette hem in alsof die zou scoren als hij niet NU de sliding inzette.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook niet dat er geen keeper meer in de goal staat bij de eerste paal ofzo.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
Je ziet wel dat Kuyt in dit soort wedstrijden wel een kalmte heeft die de andere spelers totaal niet hebben.
Waarvoor?quote:
Elleboogquote:
Niet gezien, maar dat is volgens mij geen rood meer tegenwoordig. Zie ze wel vaker, wordt soms geel en anders niks voor gegeven,quote:
Van Feyenoord kreeg er 1 wel een schorsing (en terecht)...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat is volgens mij geen rood meer tegenwoordig. Zie ze wel vaker, wordt soms geel en anders niks voor gegeven,
quote:Op zondag 7 februari 2016 12:56 schreef cofox het volgende:
GIO rot op klootzak je maakt onze club kapot![]()
![]()
![]()
Dit jaar?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van Feyenoord kreeg er 1 wel een schorsing (en terecht)...
Wordt idd steeds minder bestraftquote:Op zondag 7 februari 2016 12:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat is volgens mij geen rood meer tegenwoordig. Zie ze wel vaker, wordt soms geel en anders niks voor gegeven,
Klopt. Wat dat betreft vraagt het Ajax middenveld wel wat nadrukkelijker de bal centraal op het middenveld. Bij Feyenoord moet alles via dat obligate driehoekje op de flanken.quote:
Jaja, dat bedoel ik natuurlijk. Kan me niks van herinneren. Maar goed, het blijft zo dat het bijna nooit bestraft wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |