Bedankt Johan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wint dit gewoon. FC Utrecht zit in de hoek waar de klappen vallen: gaat ook vrij stroef.
Ik ben deze kuthype nu al zo zat.quote:
Omdat het een nietszeggende tekst is die ik Johan Derksen ook wel hoor zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik niet in zee ga met je mening.
Ben het volledig met je eens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben deze kuthype nu al zo zat.
Sorry, maar ik ben geschrokken van FC Utrecht in de afgelopen twee wedstrijden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het een nietszeggende tekst is die ik Johan Derksen ook wel hoor zeggen.
De bal is rond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben geschrokken van FC Utrecht in de afgelopen twee wedstrijden.
Eensquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben deze kuthype nu al zo zat.
Ik snap niet waarom hij alle aandacht krijgt i.p.v. die anderen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar de HEMA.
Hafcfan vindt dit leuk.
Nee bedankt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Temptation Island lijkt me wel wat voor Pascalus en Haags
Jip en Janneke worden nog wel slachtoffer van de anti zwarte pieten brigade.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Dit topic wordt gesponsord door:
[ afbeelding ]
Co-sponsoren:
[ afbeelding ]
Never forget.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jip en Janneke worden nog wel slachtoffer van de anti zwarte pieten brigade.
Hij sloeg de bal in eigen doel.quote:
Geen idee wat dat is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Temptation Island lijkt me wel wat voor Pascalus en Haags
Oh dacht dat hij te gast was ofzo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij sloeg de bal in eigen doel.
Wellicht kun je je dat nog herinneren
Ik verlang naar een hete HEMA-rookworst waarmee ik dat soort taalbarbaren de les kan lezen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:28 schreef Pascalus het volgende:
"Als groep zijnde"
Stijn wordt nu heel boos.
JEZUSquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rookworst zonder R is ook worst.
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rookworst zonder R is ook worst.
Leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet verboden. Hoe is de wedstrijd?
Ze spelen tegen dezelfde tegenstander, bierlapquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk moet PSV niet verlengen.
Dan zijn ze te moe voor zondag.
Ah.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen dezelfde tegenstander, bierlap
Het maakt me niet echt uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je blij met de versoberde schorsing voor Filipe?
Kijk deze man gemaakt nonchalant reagerenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moeten wij met deze info?
Alsof ik dat niet wist.quote:
Je wilde ons gewoon even testen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet wist.
Maar als ik zou zeggen dat het een grap was zou GGMM mij uitlachen.
Nadat Stijn dit al deed bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan er even iemand blij reageren?
Ik vermaak iedereen wel. Maar met jou erbij is het natuurlijk nog leuker. Wij zijn een gouden duo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man gemaakt nonchalant reageren
Alsof dit topic half zo leuk was als ik er niet bij was.
Je bent zelf een Pearle.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Pearle reclame is zo duidelijk nep dat het genant is
Ik heb Sky fever, en het is terminaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Werd hoog tijd dat jij je eens een keer liet testen.
We zijn allemaal, diep, heel diep van een binnen een beetje een Sky BAAS.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Sky fever, en het is terminaal.
Ik wil niet meer supporteren voor losers.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We zijn allemaal, diep, heel diep van een binnen een beetje een Sky BAAS.
Als iedereen dat zou doen zou davy helemaal voor niets posten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zulke domme posts kan je eigenlijk beter negeren.
Gaan we nu alweer beginnen? Laten we het nou eens gezellig houden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Jetro is vies dik.
Zou hij familie zijn van Davy?
dikke bruur van zeefuik ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Jetro is vies dik.
Zou hij familie zijn van Davy?
Supporteren voor Gesink heb ik gelukkig nooit gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil niet meer supporteren voor losers.
kom sprinten danquote:
ik vond de tijd dat je dan een rick astley filmpje zag leukerquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:43 schreef GGMM het volgende:
Weet je wat ik haat?
Een aankondiging voor een trailer.
Dan denk je zo van "hey, een nieuwe trailer!" Je weet wel.
En dan klik je zo op het filmpje waarvan je denkt dat het een nieuwe trailer is.
En dan is het een aankondiging van 8 seconden dat je vooral volgende week de trailer niet moet missen.
Daar kan ik zo ONTZETTEND KWAAD van worden.
Al heeft dat wellicht weinig met de KNVB-beker te maken.
Wat vind jij verkeerd aan juichen voor PSV?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik zit met een heel raar gevoel.
Ik wil liever niet dat Feyenorod de beker wint, omdat het zo grappig is dat ze nooit wat winnen, maar om dat te realiseren is het beter als PSV nu doorgaat.
Dat betekent dat ik wellicht voor PSV moet gaan juichen deze wedstrijd.
Nou ja, verkeerd is een groot woord.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij verkeerd aan juichen voor PSV?
Ben je altijd zo emotioneel gevoelig?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, verkeerd is een groot woord.
Ik voel me opeens dik en een Brabander. Je weet wel, de gemiddelde PSV-fan.
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo emotioneel gevoelig?
Waarom doe je niet gewoon waar je zin in hebt en geef je geen fok wat voor beeld anderen van je krijgen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk een biertje drinken maar het is een doordeweekse dag en dan voel ik mij een tokkie.
Je bent een tokkie en GGMM is een dikke Brabander.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk een biertje drinken maar het is een doordeweekse dag en dan voel ik mij een tokkie.
Daarvoor is Uitzending Gemist uitgevondenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Bureau Sport nu ook bezig is.
Heb je een geweldige dag gehad dat je zo opgetogen bent?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet ondertussen aan school werken dus dat wordt morgen terugkijken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor is Uitzending Gemist uitgevonden
Dit staat ook niet in mijn post hoor. Maar ik ga het gewoon doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon waar je zin in hebt en geef je geen fok wat voor beeld anderen van je krijgen?
Daardoor zijn WIJ geen wereldkampioen gewordenquote:
Door wie?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Haller is een zeer overschatte spits.
Wij willen Perreiro.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef Buitendam het volgende:
De Boer zou Haller wel willen, gok ik.
Valencia haalde een abominabel niveau.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze wedstrijd evenaart net niet het niveau van Barca-Valencia van gister. Net niet.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valencia haalde een abominabel niveau.
Neville
Ik wilde het net zeggen maar ik was weer eens te laat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Haller is een zeer overschatte spits.
Dat je het woord niveau nog in de mond durft te nemen na wat we gisteren hebben gezienquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neville
Hey JRquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ondertussen speel ik de nieuwe FM.
Daar zat Sierd ook al om te bidden gisteren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
Benitez schijnt al gebeld te zijn om iPad Gary te vervangen.
Er is een nieuwe FM?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ondertussen speel ik de nieuwe FM.
Wat? Benitez maakte die club kampioen man.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe kan die Benitez toch de ene na de andere grote club krijgen?
En ik maar denken dat het nog wel redelijk realistisch isquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanogo scoort bij mij voor Ajax.
Komend weekend mogen ze tegen Real Betis.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je het woord niveau nog in de mond durft te nemen na wat we gisteren hebben gezien
Waar zijn de tijden van Mendieta en Aimar gebleven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neville
Matige trainer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat? Benitez maakte die club kampioen man.
Onrealistisch kutspelquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanogo scoort bij mij voor Ajax.
Ik had per ongeluk vergeten uit te zetten dat Overmars spelers mocht kopen, en hij begon meteen te bieden op rommel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het nog wel redelijk realistisch is
Baraja, Ayala, Canizares, Pelegrino. Wat een elftal was dat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden van Mendieta en Aimar gebleven.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk vergeten uit te zetten dat Overmars spelers mocht kopen, en hij begon meteen te bieden op rommel.
Iedere keer als ik je naam op dit forum voorbij zie komen denk ik toch weer aan dit merkwaardige nieuwsbericht..quote:
Het enige wat hij nu mag doen is de scoutingslijsten doormailen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Overmars is wel ongeveer de eerste figuur die ik eruit zou donderen
Geweldig team inderdaad. Genoten toen van Valencia als ze op tv waren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Baraja, Ayala, Canizares, Pelegrino. Wat een elftal was dat.
R_R is de Baskjes liefhebber.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldig team inderdaad. Genoten toen van Valencia als ze op tv waren.
Was jij trouwens zo idolaat van Baskenland, of reserveer je dat vooral voor Colombiaantjes?
Z'n vriendje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af waar Overmars altijd zo druk mee bezig is
Cavaliers is inderdaad een sympathisant van de ETA.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldig team inderdaad. Genoten toen van Valencia als ze op tv waren.
Was jij trouwens zo idolaat van Baskenland, of reserveer je dat vooral voor Colombiaantjes?
De namen van spelers uit zijn hoofd leren voor de eerstvolgende keer dat hij weer mag aanschuiven bij Kees.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af waar Overmars altijd zo druk mee bezig is
Toch leeft dat volgens mij totaal niet bij het bestuur en Frank zelf. Ze hebben totaal geen benul dat 95 procent van de supporters er helemaal klaar mee is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Overmars is wel ongeveer de eerste figuur die ik eruit zou donderen
Het is vrij simpel eigenlijk, namelijk puur kutquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch leeft dat volgens mij totaal niet bij het bestuur en Frank zelf. Ze hebben totaal geen benul dat 95 procent van de supporters er helemaal klaar mee is.
Dat maakt de situatie ook zo lastig.
Taglano, die kent u nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yes!
Nu bestaat dit topic uit al mijn vrienden(En Taglano)
Je bent iemand vergeten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yes!
Wie??????????????????????quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yes!
Dat stop ik nog niet in mijn mond, al kreeg ik er geld bij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net BBQ Chicken pizza op.
Ik ben blij dat je zo open voor iedereen bent. (Behalve Tagliano)quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yes!
*fetisjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
WAT HEB JIJ VOOR RARE FETISJ JEZUS
PI's zijn overratedquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Ik heb mijn standaard PI () uitgezet. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en hier niet te zwaar aan zullen tillen.
Nou alleen Bugles is niet te eten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
WAT HEB JIJ VOOR RARE FETISJ JEZUS
Zeg ik iets geks dat het voor Ajax niet slecht zou zijn als ze nog een paar wedstrijden zouden verliezen? Tweede wordt je toch wel en dan verandert er tenminste eindelijk iets.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is vrij simpel eigenlijk, namelijk puur kut
Alleen een autist zou zich hier aan storen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Ik heb mijn standaard PI () uitgezet. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en hier niet te zwaar aan zullen tillen.
Ik gun mijn club toch het beste, maar ergens heb ik dat gevoel soms wel jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg ik iets geks dat het voor Ajax niet slecht zou zijn als ze nog een paar wedstrijden zouden verliezen? Tweede wordt je toch wel en dan verandert er tenminste eindelijk iets.
Barney.gifquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PI's zijn cruciaal in het begrijpen van posts. Hoewel PI's zelfs bij jou niet zullen helpen
Zo, die zit!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PI's zijn cruciaal in het begrijpen van posts. Hoewel PI's zelfs bij jou niet zullen helpen
Als je normaal post heb je geen PI's nodigquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit iemand gezien met zo'n rare smaak als jij. Was jij niet ook degene die weigert pasta te eten? En nog honderd verschillende dingenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou alleen Bugles is niet te eten.
Joe.
Als ik Bugles eet doe ik er nooit iets op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou alleen Bugles is niet te eten.
Joe.
Pasta en rijst zijn niet te eten nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nooit iemand gezien met zo'n rare smaak als jij. Was jij niet ook degene die weigert pasta te eten? En nog honderd verschillende dingen
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ik Bugles eet doe ik er nooit iets op.
Jij bent raar.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pasta en rijst zijn niet te eten nee.
Weg ermee.
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindtquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Alleen maar hamburgers, pizza's en andere viesdikmakende troep.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Dit klinkt vrij dubieus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindt
Jouw moeder heeft je verschrikkelijk opgevoed. Wat een drama moet het zijn om eten voor jou te koken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Ja of gewoon iets anders eten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindt
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen maar hamburgers, pizza's en andere viesdikmakende troep.
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft je verschrikkelijk opgevoed. Wat een drama moet het zijn om eten voor jou te koken.
Je moet gewoon eten wat de pot schaft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.
Ik ken iemand die iedere dag rijst eet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon iets anders eten.
[..]
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.
Eindelijk iemand met enige culinaire kennis in dit topic.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik val midden in een smakelijke wedstrijd zie ik
Dat komt door de verschrikkelijke grasmat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij drink jij nog steeds alleen maar flesjes met nutrilon.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken dat smaakontwikkeling aan opvoeding ligthoe simpel ben je dan zeg man man man
Ik kan iedereen een bordje nasi naar authentiek recept aanraden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met enige culinaire kennis in dit topic.
Dit ligt wel degelijk aan opvoeding.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken dat smaakontwikkeling aan opvoeding ligthoe simpel ben je dan zeg man man man
Ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eten wat de pot schaft.
Hoelang?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken iemand die iedere dag rijst eet.
Jij hebt vast een onderontwikkeld lichaam. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Serero.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon iets anders eten.
[..]
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.
Ja of gewoon aan niet meelopen met de massaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit ligt wel degelijk aan opvoeding.
Jij vast van middelmatig, smakeloos eten. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Siem de Jong.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij hebt vast een onderontwikkeld lichaam. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Serero.
Dit soort kansloos 'dat lust ik niet'-gejankquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.
Hier heb je me.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vast van middelmatig, smakeloos eten. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Siem de Jong.
Het is 'pindasaus'.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vast van middelmatig, smakeloos eten. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Siem de Jong.
Glas water.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Het gaat vanaf nu niet meer over eten, maar drinken.
Ik zit flink aan de melk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Ik drink eigenlijk nooit iets met vocht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Belgen walgen van pindasaus op frieten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In België misschien, maar in Nederland is het gewoon satésaus.
In België hebben ze geen pinda/satésaus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In België misschien, maar in Nederland is het gewoon satésaus.
Debielquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Speciaal is met curry en mayo. Niet met ketchup.
Belgen zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belgen walgen van pindasaus op frieten.
Een mod die aanmoedigt offtopic te gaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanaf nu gaat het over de kat van GGMM.
Ik vind deze erg lief.
Wat voor merk kat heeft ie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze erg lief.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze erg lief.
Liever een kat dan een setter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze erg lief.
Ik verwacht een groot betoog van GGMM.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Een mod die aanmoedigt offtopic te gaan
Mijn complimenten
Uitstekende uitspraakquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Pascalus het volgende:
Het is satésaus, en speciaalsaus is met curry.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Wijze post.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Speciaal is met curry en mayo. Niet met ketchup.
Uitstekende keuze, al kies ik zelf meestal voor muesli in plaats van fruit. Ik ram er nog even wat geschrapte worteltjes in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga straks ook nog even wat eten. Denk een bakje yoghurt met fruit.
Ze neuken iig geen matrassen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgen zijn niet goed bij hun hoofd.
Kap met deze onzin.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Liever een kat dan een setter.
Waarom? Tijdens een saaie wedstrijd moet dit kunnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik verwacht een groot betoog van GGMM.
Geilen ze ook op de Lion King?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze neuken iig geen matrassen.
Nee daar zijn ze ook niet slim genoeg voor nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waardeloze mod die Johannes, ik ga een klacht indienen bij Danny.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Een mod die aanmoedigt offtopic te gaan
Mijn complimenten
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om idd muesli te eten, maar het is al wat laat aan het worden en straks word ik net zo viesdik als johannes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uitstekende keuze, al kies ik zelf meestal voor muesli in plaats van fruit. Ik ram er nog even wat geschrapte worteltjes in.
Sinds ik hier op FOK komquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
[..]
Hoelang?
Lastig om een matras in bed te praten idd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar zijn ze ook niet slim genoeg voor nee.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klagen is niet positief dus jij gaat weg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waardeloze mod die Johannes, ik ga een klacht indienen bij Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |