Jip en Janneke worden nog wel slachtoffer van de anti zwarte pieten brigade.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Dit topic wordt gesponsord door:
[ afbeelding ]
Co-sponsoren:
[ afbeelding ]
Never forget.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jip en Janneke worden nog wel slachtoffer van de anti zwarte pieten brigade.
Hij sloeg de bal in eigen doel.quote:
Geen idee wat dat is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Temptation Island lijkt me wel wat voor Pascalus en Haags
Oh dacht dat hij te gast was ofzo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij sloeg de bal in eigen doel.
Wellicht kun je je dat nog herinneren
Ik verlang naar een hete HEMA-rookworst waarmee ik dat soort taalbarbaren de les kan lezen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:28 schreef Pascalus het volgende:
"Als groep zijnde"
Stijn wordt nu heel boos.
JEZUSquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rookworst zonder R is ook worst.
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rookworst zonder R is ook worst.
Leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet verboden. Hoe is de wedstrijd?
Ze spelen tegen dezelfde tegenstander, bierlapquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk moet PSV niet verlengen.
Dan zijn ze te moe voor zondag.
Ah.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen dezelfde tegenstander, bierlap
Het maakt me niet echt uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je blij met de versoberde schorsing voor Filipe?
Kijk deze man gemaakt nonchalant reagerenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moeten wij met deze info?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |