Leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet verboden. Hoe is de wedstrijd?
Ze spelen tegen dezelfde tegenstander, bierlapquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk moet PSV niet verlengen.
Dan zijn ze te moe voor zondag.
Ah.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen dezelfde tegenstander, bierlap
Het maakt me niet echt uit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je blij met de versoberde schorsing voor Filipe?
Kijk deze man gemaakt nonchalant reagerenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moeten wij met deze info?
Alsof ik dat niet wist.quote:
Je wilde ons gewoon even testen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet wist.
Maar als ik zou zeggen dat het een grap was zou GGMM mij uitlachen.
Nadat Stijn dit al deed bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan er even iemand blij reageren?
Ik vermaak iedereen wel. Maar met jou erbij is het natuurlijk nog leuker. Wij zijn een gouden duo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man gemaakt nonchalant reageren
Alsof dit topic half zo leuk was als ik er niet bij was.
Je bent zelf een Pearle.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Pearle reclame is zo duidelijk nep dat het genant is
Ik heb Sky fever, en het is terminaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Werd hoog tijd dat jij je eens een keer liet testen.
We zijn allemaal, diep, heel diep van een binnen een beetje een Sky BAAS.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Sky fever, en het is terminaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |