Alsof ik dat niet wist.quote:
Je wilde ons gewoon even testen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet wist.
Maar als ik zou zeggen dat het een grap was zou GGMM mij uitlachen.
Nadat Stijn dit al deed bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan er even iemand blij reageren?
Ik vermaak iedereen wel. Maar met jou erbij is het natuurlijk nog leuker. Wij zijn een gouden duo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man gemaakt nonchalant reageren
Alsof dit topic half zo leuk was als ik er niet bij was.
Je bent zelf een Pearle.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Pearle reclame is zo duidelijk nep dat het genant is
Ik heb Sky fever, en het is terminaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Werd hoog tijd dat jij je eens een keer liet testen.
We zijn allemaal, diep, heel diep van een binnen een beetje een Sky BAAS.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Sky fever, en het is terminaal.
Ik wil niet meer supporteren voor losers.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We zijn allemaal, diep, heel diep van een binnen een beetje een Sky BAAS.
Als iedereen dat zou doen zou davy helemaal voor niets posten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zulke domme posts kan je eigenlijk beter negeren.
Gaan we nu alweer beginnen? Laten we het nou eens gezellig houden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Jetro is vies dik.
Zou hij familie zijn van Davy?
dikke bruur van zeefuik ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Jetro is vies dik.
Zou hij familie zijn van Davy?
Supporteren voor Gesink heb ik gelukkig nooit gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil niet meer supporteren voor losers.
kom sprinten danquote:
ik vond de tijd dat je dan een rick astley filmpje zag leukerquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:43 schreef GGMM het volgende:
Weet je wat ik haat?
Een aankondiging voor een trailer.
Dan denk je zo van "hey, een nieuwe trailer!" Je weet wel.
En dan klik je zo op het filmpje waarvan je denkt dat het een nieuwe trailer is.
En dan is het een aankondiging van 8 seconden dat je vooral volgende week de trailer niet moet missen.
Daar kan ik zo ONTZETTEND KWAAD van worden.
Al heeft dat wellicht weinig met de KNVB-beker te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |