Als ik Bugles eet doe ik er nooit iets op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou alleen Bugles is niet te eten.
Joe.
Pasta en rijst zijn niet te eten nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nooit iemand gezien met zo'n rare smaak als jij. Was jij niet ook degene die weigert pasta te eten? En nog honderd verschillende dingen
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ik Bugles eet doe ik er nooit iets op.
Jij bent raar.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pasta en rijst zijn niet te eten nee.
Weg ermee.
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindtquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Alleen maar hamburgers, pizza's en andere viesdikmakende troep.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Dit klinkt vrij dubieus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindt
Jouw moeder heeft je verschrikkelijk opgevoed. Wat een drama moet het zijn om eten voor jou te koken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Ja of gewoon iets anders eten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindt
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen maar hamburgers, pizza's en andere viesdikmakende troep.
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft je verschrikkelijk opgevoed. Wat een drama moet het zijn om eten voor jou te koken.
Je moet gewoon eten wat de pot schaft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.
Ik ken iemand die iedere dag rijst eet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon iets anders eten.
[..]
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.
Eindelijk iemand met enige culinaire kennis in dit topic.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik val midden in een smakelijke wedstrijd zie ik
Dat komt door de verschrikkelijke grasmat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij drink jij nog steeds alleen maar flesjes met nutrilon.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken dat smaakontwikkeling aan opvoeding ligthoe simpel ben je dan zeg man man man
Ik kan iedereen een bordje nasi naar authentiek recept aanraden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met enige culinaire kennis in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |