Ik gun mijn club toch het beste, maar ergens heb ik dat gevoel soms wel jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg ik iets geks dat het voor Ajax niet slecht zou zijn als ze nog een paar wedstrijden zouden verliezen? Tweede wordt je toch wel en dan verandert er tenminste eindelijk iets.
Barney.gifquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PI's zijn cruciaal in het begrijpen van posts. Hoewel PI's zelfs bij jou niet zullen helpen
Zo, die zit!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PI's zijn cruciaal in het begrijpen van posts. Hoewel PI's zelfs bij jou niet zullen helpen
Als je normaal post heb je geen PI's nodigquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit iemand gezien met zo'n rare smaak als jij. Was jij niet ook degene die weigert pasta te eten? En nog honderd verschillende dingenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou alleen Bugles is niet te eten.
Joe.
Als ik Bugles eet doe ik er nooit iets op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou alleen Bugles is niet te eten.
Joe.
Pasta en rijst zijn niet te eten nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nooit iemand gezien met zo'n rare smaak als jij. Was jij niet ook degene die weigert pasta te eten? En nog honderd verschillende dingen
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ik Bugles eet doe ik er nooit iets op.
Jij bent raar.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pasta en rijst zijn niet te eten nee.
Weg ermee.
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindtquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Alleen maar hamburgers, pizza's en andere viesdikmakende troep.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Dit klinkt vrij dubieus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindt
Jouw moeder heeft je verschrikkelijk opgevoed. Wat een drama moet het zijn om eten voor jou te koken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Ja of gewoon iets anders eten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindt
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen maar hamburgers, pizza's en andere viesdikmakende troep.
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft je verschrikkelijk opgevoed. Wat een drama moet het zijn om eten voor jou te koken.
Je moet gewoon eten wat de pot schaft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.
Ik ken iemand die iedere dag rijst eet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon iets anders eten.
[..]
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.
Eindelijk iemand met enige culinaire kennis in dit topic.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik val midden in een smakelijke wedstrijd zie ik
Dat komt door de verschrikkelijke grasmat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |