Wie??????????????????????quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yes!
Nu bestaat dit topic uit al mijn vrienden(En Taglano)
Dat stop ik nog niet in mijn mond, al kreeg ik er geld bij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net BBQ Chicken pizza op.
Ik ben blij dat je zo open voor iedereen bent. (Behalve Tagliano)quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yes!
Nu bestaat dit topic uit al mijn vrienden(En Taglano)
*fetisjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
WAT HEB JIJ VOOR RARE FETISJ JEZUS
PI's zijn overratedquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Ik heb mijn standaard PI () uitgezet. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en hier niet te zwaar aan zullen tillen.
Nou alleen Bugles is niet te eten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
WAT HEB JIJ VOOR RARE FETISJ JEZUS
Zeg ik iets geks dat het voor Ajax niet slecht zou zijn als ze nog een paar wedstrijden zouden verliezen? Tweede wordt je toch wel en dan verandert er tenminste eindelijk iets.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is vrij simpel eigenlijk, namelijk puur kut
Alleen een autist zou zich hier aan storen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Ik heb mijn standaard PI () uitgezet. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en hier niet te zwaar aan zullen tillen.
Ik gun mijn club toch het beste, maar ergens heb ik dat gevoel soms wel jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg ik iets geks dat het voor Ajax niet slecht zou zijn als ze nog een paar wedstrijden zouden verliezen? Tweede wordt je toch wel en dan verandert er tenminste eindelijk iets.
Barney.gifquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PI's zijn cruciaal in het begrijpen van posts. Hoewel PI's zelfs bij jou niet zullen helpen
Zo, die zit!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PI's zijn cruciaal in het begrijpen van posts. Hoewel PI's zelfs bij jou niet zullen helpen
Als je normaal post heb je geen PI's nodigquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit iemand gezien met zo'n rare smaak als jij. Was jij niet ook degene die weigert pasta te eten? En nog honderd verschillende dingenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou alleen Bugles is niet te eten.
Joe.
Als ik Bugles eet doe ik er nooit iets op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou alleen Bugles is niet te eten.
Joe.
Pasta en rijst zijn niet te eten nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nooit iemand gezien met zo'n rare smaak als jij. Was jij niet ook degene die weigert pasta te eten? En nog honderd verschillende dingen
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ik Bugles eet doe ik er nooit iets op.
Jij bent raar.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pasta en rijst zijn niet te eten nee.
Weg ermee.
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindtquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Alleen maar hamburgers, pizza's en andere viesdikmakende troep.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Dit klinkt vrij dubieus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindt
Jouw moeder heeft je verschrikkelijk opgevoed. Wat een drama moet het zijn om eten voor jou te koken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weg ermee.
Ja of gewoon iets anders eten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom ook een genotssausje erbij eten als je het te droog vindt
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen maar hamburgers, pizza's en andere viesdikmakende troep.
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft je verschrikkelijk opgevoed. Wat een drama moet het zijn om eten voor jou te koken.
Je moet gewoon eten wat de pot schaft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.
Ik ken iemand die iedere dag rijst eet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon iets anders eten.
[..]
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.
Eindelijk iemand met enige culinaire kennis in dit topic.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik val midden in een smakelijke wedstrijd zie ik
Dat komt door de verschrikkelijke grasmat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij drink jij nog steeds alleen maar flesjes met nutrilon.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken dat smaakontwikkeling aan opvoeding ligthoe simpel ben je dan zeg man man man
Ik kan iedereen een bordje nasi naar authentiek recept aanraden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met enige culinaire kennis in dit topic.
Dit ligt wel degelijk aan opvoeding.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken dat smaakontwikkeling aan opvoeding ligthoe simpel ben je dan zeg man man man
Ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eten wat de pot schaft.
Hoelang?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken iemand die iedere dag rijst eet.
Jij hebt vast een onderontwikkeld lichaam. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Serero.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon iets anders eten.
[..]
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.
Ja of gewoon aan niet meelopen met de massaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit ligt wel degelijk aan opvoeding.
Jij vast van middelmatig, smakeloos eten. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Siem de Jong.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij hebt vast een onderontwikkeld lichaam. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Serero.
Dit soort kansloos 'dat lust ik niet'-gejankquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.
Hier heb je me.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vast van middelmatig, smakeloos eten. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Siem de Jong.
Het is 'pindasaus'.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vast van middelmatig, smakeloos eten. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Siem de Jong.
Glas water.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Het gaat vanaf nu niet meer over eten, maar drinken.
Ik zit flink aan de melk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Ik drink eigenlijk nooit iets met vocht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Belgen walgen van pindasaus op frieten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In België misschien, maar in Nederland is het gewoon satésaus.
In België hebben ze geen pinda/satésaus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In België misschien, maar in Nederland is het gewoon satésaus.
Debielquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Speciaal is met curry en mayo. Niet met ketchup.
Belgen zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belgen walgen van pindasaus op frieten.
Een mod die aanmoedigt offtopic te gaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanaf nu gaat het over de kat van GGMM.
Ik vind deze erg lief.
Wat voor merk kat heeft ie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze erg lief.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze erg lief.
Liever een kat dan een setter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze erg lief.
Ik verwacht een groot betoog van GGMM.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Een mod die aanmoedigt offtopic te gaan
Mijn complimenten
Uitstekende uitspraakquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Pascalus het volgende:
Het is satésaus, en speciaalsaus is met curry.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Wijze post.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Speciaal is met curry en mayo. Niet met ketchup.
Uitstekende keuze, al kies ik zelf meestal voor muesli in plaats van fruit. Ik ram er nog even wat geschrapte worteltjes in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga straks ook nog even wat eten. Denk een bakje yoghurt met fruit.
Ze neuken iig geen matrassen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgen zijn niet goed bij hun hoofd.
Kap met deze onzin.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Liever een kat dan een setter.
Waarom? Tijdens een saaie wedstrijd moet dit kunnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik verwacht een groot betoog van GGMM.
Geilen ze ook op de Lion King?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze neuken iig geen matrassen.
Nee daar zijn ze ook niet slim genoeg voor nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waardeloze mod die Johannes, ik ga een klacht indienen bij Danny.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Een mod die aanmoedigt offtopic te gaan
Mijn complimenten
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om idd muesli te eten, maar het is al wat laat aan het worden en straks word ik net zo viesdik als johannes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uitstekende keuze, al kies ik zelf meestal voor muesli in plaats van fruit. Ik ram er nog even wat geschrapte worteltjes in.
Sinds ik hier op FOK komquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
[..]
Hoelang?
Lastig om een matras in bed te praten idd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar zijn ze ook niet slim genoeg voor nee.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klagen is niet positief dus jij gaat weg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waardeloze mod die Johannes, ik ga een klacht indienen bij Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |