Dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanaf nu gaat het over de kat van GGMM.
Ik vind deze erg lief.
Liever een kat dan een setter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanaf nu gaat het over de kat van GGMM.
Ik vind deze erg lief.
Ik verwacht een groot betoog van GGMM.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Een mod die aanmoedigt offtopic te gaan
Mijn complimenten
Uitstekende uitspraakquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Pascalus het volgende:
Het is satésaus, en speciaalsaus is met curry.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Wijze post.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Speciaal is met curry en mayo. Niet met ketchup.
Uitstekende keuze, al kies ik zelf meestal voor muesli in plaats van fruit. Ik ram er nog even wat geschrapte worteltjes in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga straks ook nog even wat eten. Denk een bakje yoghurt met fruit.
Ze neuken iig geen matrassen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belgen zijn niet goed bij hun hoofd.
Kap met deze onzin.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Liever een kat dan een setter.
Waarom? Tijdens een saaie wedstrijd moet dit kunnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik verwacht een groot betoog van GGMM.
Geilen ze ook op de Lion King?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze neuken iig geen matrassen.
Nee daar zijn ze ook niet slim genoeg voor nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waardeloze mod die Johannes, ik ga een klacht indienen bij Danny.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Een mod die aanmoedigt offtopic te gaan
Mijn complimenten
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om idd muesli te eten, maar het is al wat laat aan het worden en straks word ik net zo viesdik als johannes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uitstekende keuze, al kies ik zelf meestal voor muesli in plaats van fruit. Ik ram er nog even wat geschrapte worteltjes in.
Sinds ik hier op FOK komquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
[..]
Hoelang?
Lastig om een matras in bed te praten idd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar zijn ze ook niet slim genoeg voor nee.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klagen is niet positief dus jij gaat weg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waardeloze mod die Johannes, ik ga een klacht indienen bij Danny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |