Volgens mij drink jij nog steeds alleen maar flesjes met nutrilon.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken dat smaakontwikkeling aan opvoeding ligthoe simpel ben je dan zeg man man man
Ik kan iedereen een bordje nasi naar authentiek recept aanraden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met enige culinaire kennis in dit topic.
Dit ligt wel degelijk aan opvoeding.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken dat smaakontwikkeling aan opvoeding ligthoe simpel ben je dan zeg man man man
Ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eten wat de pot schaft.
Hoelang?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken iemand die iedere dag rijst eet.
Jij hebt vast een onderontwikkeld lichaam. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Serero.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon iets anders eten.
[..]
Hahaha ja, want dat is het enige wat je kan eten naast rijst en pasta.
Ja of gewoon aan niet meelopen met de massaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit ligt wel degelijk aan opvoeding.
Jij vast van middelmatig, smakeloos eten. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Siem de Jong.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij hebt vast een onderontwikkeld lichaam. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Serero.
Dit soort kansloos 'dat lust ik niet'-gejankquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ze pasta wilt eten is het prima, maar dan eet ik niet mee.
Hier heb je me.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vast van middelmatig, smakeloos eten. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Siem de Jong.
Het is 'pindasaus'.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vast van middelmatig, smakeloos eten. Verklaart wel jouw voorkeur voor spelers als Siem de Jong.
Glas water.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Het gaat vanaf nu niet meer over eten, maar drinken.
Ik zit flink aan de melk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Ik drink eigenlijk nooit iets met vocht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
Belgen walgen van pindasaus op frieten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In België misschien, maar in Nederland is het gewoon satésaus.
In België hebben ze geen pinda/satésaus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In België misschien, maar in Nederland is het gewoon satésaus.
Debielquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Speciaal is met curry en mayo. Niet met ketchup.
Belgen zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belgen walgen van pindasaus op frieten.
Een mod die aanmoedigt offtopic te gaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanaf nu gaat het over de kat van GGMM.
Ik vind deze erg lief.
Wat voor merk kat heeft ie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze erg lief.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze erg lief.
Liever een kat dan een setter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze erg lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |