Ben je altijd zo emotioneel gevoelig?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, verkeerd is een groot woord.
Ik voel me opeens dik en een Brabander. Je weet wel, de gemiddelde PSV-fan.
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo emotioneel gevoelig?
Waarom doe je niet gewoon waar je zin in hebt en geef je geen fok wat voor beeld anderen van je krijgen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk een biertje drinken maar het is een doordeweekse dag en dan voel ik mij een tokkie.
Je bent een tokkie en GGMM is een dikke Brabander.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk een biertje drinken maar het is een doordeweekse dag en dan voel ik mij een tokkie.
Daarvoor is Uitzending Gemist uitgevondenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Bureau Sport nu ook bezig is.
Heb je een geweldige dag gehad dat je zo opgetogen bent?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet ondertussen aan school werken dus dat wordt morgen terugkijken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor is Uitzending Gemist uitgevonden
Dit staat ook niet in mijn post hoor. Maar ik ga het gewoon doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon waar je zin in hebt en geef je geen fok wat voor beeld anderen van je krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |