Komend weekend mogen ze tegen Real Betis.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je het woord niveau nog in de mond durft te nemen na wat we gisteren hebben gezien
Waar zijn de tijden van Mendieta en Aimar gebleven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valencia haalde een abominabel niveau.
Neville
Matige trainer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat? Benitez maakte die club kampioen man.
Onrealistisch kutspelquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sanogo scoort bij mij voor Ajax.
Ik had per ongeluk vergeten uit te zetten dat Overmars spelers mocht kopen, en hij begon meteen te bieden op rommel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het nog wel redelijk realistisch is
Baraja, Ayala, Canizares, Pelegrino. Wat een elftal was dat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden van Mendieta en Aimar gebleven.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk vergeten uit te zetten dat Overmars spelers mocht kopen, en hij begon meteen te bieden op rommel.
Iedere keer als ik je naam op dit forum voorbij zie komen denk ik toch weer aan dit merkwaardige nieuwsbericht..quote:
Het enige wat hij nu mag doen is de scoutingslijsten doormailen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Overmars is wel ongeveer de eerste figuur die ik eruit zou donderen
Geweldig team inderdaad. Genoten toen van Valencia als ze op tv waren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Baraja, Ayala, Canizares, Pelegrino. Wat een elftal was dat.
R_R is de Baskjes liefhebber.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldig team inderdaad. Genoten toen van Valencia als ze op tv waren.
Was jij trouwens zo idolaat van Baskenland, of reserveer je dat vooral voor Colombiaantjes?
Z'n vriendje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af waar Overmars altijd zo druk mee bezig is
Cavaliers is inderdaad een sympathisant van de ETA.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldig team inderdaad. Genoten toen van Valencia als ze op tv waren.
Was jij trouwens zo idolaat van Baskenland, of reserveer je dat vooral voor Colombiaantjes?
De namen van spelers uit zijn hoofd leren voor de eerstvolgende keer dat hij weer mag aanschuiven bij Kees.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vraag me af waar Overmars altijd zo druk mee bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |