Bedankt Johan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wint dit gewoon. FC Utrecht zit in de hoek waar de klappen vallen: gaat ook vrij stroef.
Ik ben deze kuthype nu al zo zat.quote:
Omdat het een nietszeggende tekst is die ik Johan Derksen ook wel hoor zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik niet in zee ga met je mening.
Ben het volledig met je eens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben deze kuthype nu al zo zat.
Sorry, maar ik ben geschrokken van FC Utrecht in de afgelopen twee wedstrijden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het een nietszeggende tekst is die ik Johan Derksen ook wel hoor zeggen.
De bal is rond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben geschrokken van FC Utrecht in de afgelopen twee wedstrijden.
Eensquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben deze kuthype nu al zo zat.
Ik snap niet waarom hij alle aandacht krijgt i.p.v. die anderen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar de HEMA.
Hafcfan vindt dit leuk.
Nee bedankt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Temptation Island lijkt me wel wat voor Pascalus en Haags
Jip en Janneke worden nog wel slachtoffer van de anti zwarte pieten brigade.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Dit topic wordt gesponsord door:
[ afbeelding ]
Co-sponsoren:
[ afbeelding ]
Never forget.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jip en Janneke worden nog wel slachtoffer van de anti zwarte pieten brigade.
Hij sloeg de bal in eigen doel.quote:
Geen idee wat dat is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Temptation Island lijkt me wel wat voor Pascalus en Haags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |