Ja dat vind ik prima verder hoor. Ze moeten hun relatie maar zelf vormgeven zoals ze willen, zolang iedereen er maar gelukkig mee isquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:06 schreef Elvi het volgende:
Ik had toevallig vandaag ook een vreemdganger. Of nou ja, hij had 'toestemming'. Want zn vriendin vond het een opwindend idee dat hij met andere vrouwen dateZij mocht niet met een andere man daten trouwens
Nou ik had niet het idee dat hij echt toestemming hadquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik prima verder hoor. Ze moeten hun relatie maar zelf vormgeven zoals ze willen, zolang iedereen er maar gelukkig mee is
Maar liegen juist omdat je weet dat je partner het niet oke gaat vinden vind ik echt heel erg. Dan weet je dus dat je iemand ongelukkig maakt en doe je het toch
dat zou ik dan ook even checken maar dat zou geen probleem moeten zijn danquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik had niet het idee dat hij echt toestemming had
Mij maakt het niet uit hoe iemand de relatie vormgeeft, maar ik zie het zelf niet zitten om als derde persoon erbij te komen. Maar ik vind wel dat er een verschil zit tussen vreemdgaan en open relatie/polyamorie. Het ene vind ik echt verwerpelijk, het andere is gewoon 'niet mijn ding'.
Wat houdt dat verder in?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef Elvi het volgende:
Paiq heeft een nieuwe feature: de quiz. Best grappigOok handig om meteen de minder passende personen eruit te filteren in de eerste 3 vragen
Je maakt dus zelf een vragenlijst. De eerste 3 zijn meerkeuze en je kan dan aanvinken wat de 'goede' antwoorden zijn. Bij een 'fout' antwoord stopt de quiz. Als ze alledrie de meerkeuze vragen goed hebben dan krijgen ze 3 open vragen (mag je ook zelf bedenken). En 1 keer per dag geloof ik mag je iemand uitkiezen die alle vragen heeft beantwoord en daar verder mee chatten.quote:
Dus dan is het:quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je maakt dus zelf een vragenlijst. De eerste 3 zijn meerkeuze en je kan dan aanvinken wat de 'goede' antwoorden zijn. Bij een 'fout' antwoord stopt de quiz. Als ze alledrie de meerkeuze vragen goed hebben dan krijgen ze 3 open vragen (mag je ook zelf bedenken). En 1 keer per dag geloof ik mag je iemand uitkiezen die alle vragen heeft beantwoord en daar verder mee chatten.
Ik vind het het handig omdat ik meteen de mensen eruit kan filteren die niet van volslanke/dikke vrouwen houdenScheelt weer een hoop gedoe.
Ja echt exact dat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dus dan is het:
"Ik ben een dikkie, vind je dat
a -fstotelijk
b- erelekker
c-are"
Zoiets?
" Er is wel een datingservice speciaal voor autisten: autisme-dating.nl"quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben er een beetje klaar mee dat apps als Happn op zich wel kloppen, soms zit ik letterlijk een paar meter van de betreffende dame af en zie ik haar dus zitten, maar zolang ze mij niet liked maar wel actief is op de app heb je niks aan de app... Het is alleen een middel om te zien wie er vrijgezel zijn eigenlijk en als 't klikt kun je elkaar wat sturen. Alleen handig dus als je iemand niet durft aan te spreken want soms zit ze 5 meter van je af dus is haar in het echt aanspreken veel efficiënter zou je denken..
Dat wordt niets meer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:46 schreef Deezertje het volgende:
Heb haar een fijne vakantie gewenst. Kreeg ik een 'Dankjewel!' op en de rest van de week niks gehoord. Komende week dus op vakantie en ik moet nog maar zien of er nog wat komt. We zijn uitgepraat op de app en zonder datum blijft dat wat mij betreft ook zo. Ik wil minder pixels, meer real life ontmoetingen
Tenzij je haar om de paar dagen losjes een berichtje stuurt of ze al een datum weet.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tenzij je haar om de paar dagen losjes een berichtje stuurt of ze al een datum weet.
Dit klinkt niet alsof ze snakt naar je lul, op naar de volgende, gewoon in de flow blijven Deezertjequote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:46 schreef Deezertje het volgende:
Heb haar een fijne vakantie gewenst. Kreeg ik een 'Dankjewel!' op en de rest van de week niks gehoord. Komende week dus op vakantie en ik moet nog maar zien of er nog wat komt. We zijn uitgepraat op de app en zonder datum blijft dat wat mij betreft ook zo. Ik wil minder pixels, meer real life ontmoetingen
Inderdaad. Zal halverwege haar vakantie nog een bericht sturen hoe ze het heeft e.d. maar als het die week daarna stil blijft weet ik genoeg (nu ook al, maar steek er gelukkig geen tijd meer inquote:
Echt mooi dat, ik vind ze wel vermakelijk. Hoe vaak ik al niet heb gehad dat alle opties waar ik uit kan kiezen niet voor mij opgaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had hem al ontdekt maar dan vooral het doen van quizzen
Wel vreselijk om te merken dat mensen het verschil tussen open en gesloten vragen niet snappen
Vraag ik ook altijd snel. Ik wil ze juist niet, dus een relatie met iemand die ze wel graag wil, is volkomen kansloos.quote:Op maandag 8 februari 2016 08:22 schreef Moro het volgende:
[..]
Echt mooi dat, ik vind ze wel vermakelijk. Hoe vaak ik al niet heb gehad dat alle opties waar ik uit kan kiezen niet voor mij opgaan.
Gelijk in de eerste 3 vragen of je kinderen wil, er lopen toch verbazingwekkend veel vrouwen met rammelende eierstokken rond daar.
De eerste contacten ook al binnen. En inmiddels ook al weer verwijderd.
maar je wil voor het eerste gesprek toch eerst wat andere dingen weten?quote:Op maandag 8 februari 2016 09:42 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Vraag ik ook altijd snel. Ik wil ze juist niet, dus een relatie met iemand die ze wel graag wil, is volkomen kansloos.
Wat iemands hobby's zijn of zo is uiteindelijk niet zo relevant. Het belangrijkste is dat je dezelfde waarden ongeveer hebt en dat de grote keuzes geen obstakels zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je wil voor het eerste gesprek toch eerst wat andere dingen weten?
Ik was verslaafd aan die quizzen maar na de 100ste 'omschrijf je ideale man/date/vakantie' was ik er wel klaar mee.
Los van de herhaling is het ook een naïeve kut vraag die veel te breed is voor 140 karakters
nee ik vind hobbies ook niet zo relevant maar wel dat je op dezelfde golflengte zit. Ik zou zelf pas over wel/geen kinderen beginnen als je dat weetquote:Op maandag 8 februari 2016 09:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wat iemands hobby's zijn of zo is uiteindelijk niet zo relevant. Het belangrijkste is dat je dezelfde waarden ongeveer hebt en dat de grote keuzes geen obstakels zijn.
Dus ik wil eerst weten wat iemand stemt, of hij kinderen wil, en of ie op zoek is naar iets serieus. Anders ga ik er niet eens tijd aan verspillen.
Daarom juist. Wat nou als ik iemand heel leuk vind en uiteindelijk blijkt ie graag kinderen te willen... Dat is dan heel teleurstellend. Weet ik liever waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind hobbies ook niet zo relevant maar wel dat je op dezelfde golflengte zit. Ik zou zelf pas over wel/geen kinderen beginnen als je dat weet
Want daarmee sluit je al het grootste deel uit
En hoe moeilijk is het om wat leuke, originele vragen te verzinnen?
Haha dan ben ik jou quiz ook tegenkomen. Iets met links midden als antwoord?quote:Op maandag 8 februari 2016 09:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wat iemands hobby's zijn of zo is uiteindelijk niet zo relevant. Het belangrijkste is dat je dezelfde waarden ongeveer hebt en dat de grote keuzes geen obstakels zijn.
Dus ik wil eerst weten wat iemand stemt, of hij kinderen wil, en of ie op zoek is naar iets serieus. Anders ga ik er niet eens tijd aan verspillen.
dat snap ik maar tussen die quiz en dat punt zit toch nog wel wat tussen?quote:Op maandag 8 februari 2016 10:04 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Daarom juist. Wat nou als ik iemand heel leuk vind en uiteindelijk blijkt ie graag kinderen te willen... Dat is dan heel teleurstellend. Weet ik liever waar ik aan toe ben.
Ik heb wel serieuze vragen (dingen waarvan ik denk dat ze me iets over de persoon zeggen) maar iets luchtiger en anders dan 'rook je' en 'ben je sportief'quote:Op maandag 8 februari 2016 10:07 schreef Moro het volgende:
[..]
Haha dan ben ik jou quiz ook tegenkomen. Iets met links midden als antwoord?
Vaak zie je al wat iemand als antwoord verwacht. Of aan de vraagstelling, of aan de antwoorden. Ik heb heb wat onzin vragen en de open vragen voor conversatie materiaal.
Nee, ik zat op een andere site. ;-)quote:Op maandag 8 februari 2016 10:07 schreef Moro het volgende:
[..]
Haha dan ben ik jou quiz ook tegenkomen. Iets met links midden als antwoord?
Vaak zie je al wat iemand als antwoord verwacht. Of aan de vraagstelling, of aan de antwoorden. Ik heb heb wat onzin vragen en de open vragen voor conversatie materiaal.
Interviews kap ik eigenlijk altijd af. Leuk dat je een hond hebt, Maar als je er verder toch niks over gaat vertellen. Ik zie dat een beetje als IRL een wildvreemde aanspreken en vertellen dat je een hond hebt....ja dat is mooiquote:Op maandag 8 februari 2016 10:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat snap ik maar tussen die quiz en dat punt zit toch nog wel wat tussen?
Ik vind het zo'n zware benadering. En zo zijn die quizzen ook helemaal niet meer leuk om te doen. Maar ik heb sowieso niks met het hele standaard interview af nemen
Aha ben maar 2 vrouwen tegengekomen die het interessant vonden om te weten wat ik stemde. Dus die zijn blijven hangen.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:10 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, ik zat op een andere site. ;-)
baliemeisje? Wel super cool dat je dat deedquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:43 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb het meisje uitgevraagd. Ze was bezet. Op naar de volgende
Zij ja. Zij reageerde ook best wel tof op, dus ik ben blij dat ik het gedaan heb en ben een ervaring rijkerquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
baliemeisje? Wel super cool dat je dat deed
Jingle?quote:
ik vind het ook heel aantrekkelijk als een man zoiets gewoon doetquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zij ja. Zij reageerde ook best wel tof op, dus ik ben blij dat ik het gedaan heb en ben een ervaring rijker
Jammer! Maar er waren dus geen speciale signalen afgegeven door haar wat je eerst wel dacht?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zij ja. Zij reageerde ook best wel tof op, dus ik ben blij dat ik het gedaan heb en ben een ervaring rijker
Weet ik veelquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jammer! Maar er waren dus geen speciale signalen afgegeven door haar wat je eerst wel dacht?
Zei ze iets van: een drankje de drinken met jou vind mijn vriend waarschijnlijk niet leuk?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Boeit dat überhaupt?
En dat zou moeten boeien omdat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zei ze iets van: een drankje de drinken met jou vind mijn vriend waarschijnlijk niet leuk?
Van welke blog heb je deze hint?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zei ze iets van: een drankje de drinken met jou vind mijn vriend waarschijnlijk niet leuk?
Ik denk Wikipedia. Gokje hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Van welke blog heb je deze hint?
Aangesproken door quiz ingevuld wel al paar keer ja.|quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:57 schreef Elvi het volgende:
Krijgen jullie op Paiq veel foto-bewonderaars? En zijn er veel mensen die jullie toevoegen als je een quiz hebt ingevuld?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Meh, dan heb ik nog geen week geleden een tijdelijke punt achter het daten gezet, omdat ik eindelijk happy single ben, kon ik het toch niet vandaag laten om dat knappe meisje aan te spreken.Nu zit ik met contactgegevens, maar heb nu al geen zin in het gedoe van weer eens aanspreken, appen en contact onderhouden, laat staan daten.
Ik kan mezelf ook echt niet in bedwang houden soms.
Wat leuk!!!! Heel veel plezier!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:43 schreef Mandéra het volgende:
De kogel is door de kerk, in een april 5 dagen naar mijn Macedonische. Eens kijken of er wat te halen valt. Ze is in ieder geval enthousiast dus dat zit wel snor.
Nee, ik heb een keer voor een site (lexa) betaald en dat beviel me totaal niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat leuk!!!! Heel veel plezier!
Ik begrijp dat Paiq de kant van OkCupid op is gegaan met de quizjes? Of zie ik dat verkeerd? Zitten hier nog mensen op betaalde dingen?
Enige site waar ik een date aan overgehouden hebquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik heb een keer voor een site (lexa) betaald en dat beviel me totaal niet.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat leuk!!!! Heel veel plezier!
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
Ze is terug van vakantie.. gesprek weer op gang, maar ik verwacht er niks meer van eerlijk gezegd. Ik zie 't wel
Leuk om te lezen! Nou hup, volgende week zelfde tijd... en nu weet je hoe hij eruit ziet dus wie weet zie je 'm vaker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef Andromache het volgende:
Waargebeurd verhaal over een man die voor zo ver ik weet geen FOK'ker is, maar wel stap 2 bereikt heeft. Ik ga het zo neerzetten dat het in stap 2 past. Het zouden tips kunnen zijn voor mensen in stap 1, maar die reeks is (tijdelijk?) dicht. Aldus.
Ik stond vandaag in de supermarkt bij het schap met de blikjes. Er stond naast me een man, niet geheel onknap, en ietsje ouder dan ik, die in het schap aan het zoeken was naar niet ingedeukte blikjes met kidneybonen. Ik vond het wel grappig, en knoopte een praatje met hem aan. Hij zei dat hij graag een ongeschonden blikje wilde, omdat hij het idee had dat de boontjes anders minder goed van kwaliteit zouden zijn. Ik zei: "Ach, volgens mij kan dat wel, het gaat toch om de inhoud?" Hij haakte daar direct op in, en vroeg me glimlachend: "O ja, gaat het jou om de inhoud?"![]()
Ik stond even met de mond vol tanden, en dat is echt stom van mezelf, want ik had daar een uitgelezen mogelijkheid om te flirten. Hij deed dat in ieder geval wel. Ik durfde gewoon zelf niet, jammer, en zonde van zijn poging. Ik glimlachte, wist even niets te zeggen, en liep weg. Ik keek nog over mijn schouder, maar hij keek niet meer naar mij. Ah, nou hoop ik niet dat ik hem onzeker heb gemaakt. Want hij beheerste het spel echt prima. Hij deed het leuk, zo. Ik sta alleen nu even niet zo sterk in mijn schoenen waardoor ik mijzelf deze flirtpoging niet gunde. Maar aan hem lag het echt niet. Hij was waarschijnlijk ook single, gezien de inhoud van zijn winkelmandje, kleine porties groente enzo. En hij houdt kennelijk van koken. Jammer!!!
Moraal van het verhaal: flirtkansen zitten in veel hoekjes
Je laatste zin is wat mij hielp met beter worden in flirten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef Andromache het volgende:
Waargebeurd verhaal over een man die voor zo ver ik weet geen FOK'ker is, maar wel stap 2 bereikt heeft. Ik ga het zo neerzetten dat het in stap 2 past. Het zouden tips kunnen zijn voor mensen in stap 1, maar die reeks is (tijdelijk?) dicht. Aldus.
Ik stond vandaag in de supermarkt bij het schap met de blikjes. Er stond naast me een man, niet geheel onknap, en ietsje ouder dan ik, die in het schap aan het zoeken was naar niet ingedeukte blikjes met kidneybonen. Ik vond het wel grappig, en knoopte een praatje met hem aan. Hij zei dat hij graag een ongeschonden blikje wilde, omdat hij het idee had dat de boontjes anders minder goed van kwaliteit zouden zijn. Ik zei: "Ach, volgens mij kan dat wel, het gaat toch om de inhoud?" Hij haakte daar direct op in, en vroeg me glimlachend: "O ja, gaat het jou om de inhoud?"![]()
Ik stond even met de mond vol tanden, en dat is echt stom van mezelf, want ik had daar een uitgelezen mogelijkheid om te flirten. Hij deed dat in ieder geval wel. Ik durfde gewoon zelf niet, jammer, en zonde van zijn poging. Ik glimlachte, wist even niets te zeggen, en liep weg. Ik keek nog over mijn schouder, maar hij keek niet meer naar mij. Ah, nou hoop ik niet dat ik hem onzeker heb gemaakt. Want hij beheerste het spel echt prima. Hij deed het leuk, zo. Ik sta alleen nu even niet zo sterk in mijn schoenen waardoor ik mijzelf deze flirtpoging niet gunde. Maar aan hem lag het echt niet. Hij was waarschijnlijk ook single, gezien de inhoud van zijn winkelmandje, kleine porties groente enzo. En hij houdt kennelijk van koken. Jammer!!!
Moraal van het verhaal: flirtkansen zitten in veel hoekjes
Persoonlijke redenen. Met name tijd en prioriteiten op dit moment.quote:
Die kijk ik morgen wel even terugquote:Op zondag 14 februari 2016 23:31 schreef Deezertje het volgende:
Interessante Nederlandse reportage over datingapps vanavond: http://www.npo.nl/vpro-tegenlicht/14-02-2016/VPWON_1246103 Blijkt een hele redenatie achter te zitten qua kansberekening en meerdere dates op één avond plannen. Doe ik toch wat fout
En niet te vergeten dat uiterlijk daar écht telt: mensen gooien er een filter over e.d. denken na: 4 foto's: 1 in pak, 1 met vrienden, 1 relaxte en 1 sportieve. En dan achteraf zeggen: oh, ik had 'm langer geschatquote:Op maandag 15 februari 2016 07:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het eerste stukje gemist, en er ingevallen toen die wiskundigen begon te vertellen over hoe hij, na jaren tevergeefs op zo'n site rondhangen, zijn profiel had aangepast op zo'n manier dat het zou passen bij een groot cluster vrouwen. Toen kreeg hij wel matches en dus ook dates. Die voor het grootste deel niet bevielen, omdat de vrouwen in kwestie eigenlijk niet bij hem pasten. Tot hij op zijn 88e date een date had met een vrouw die haar profiel had aangepast om met hem te matchen. Waarna dit dus de eerste toffe date bleek en ze nog steeds bij elkaar zijn.
Ik weet niet, hoor, maar als er iets aantoont hoe nep die sites zijn....
Nee, uiterlijk telt niet, maar op zo'n app heb je weinig anders. Behalve een profiel dus, waar je beter ook niet eerlijk in kunt zijn om een match te krijgen met iemand die ook niet eerlijk is in zijn profiel.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat uiterlijk daar écht telt: mensen gooien er een filter over e.d. denken na: 4 foto's: 1 in pak, 1 met vrienden, 1 relaxte en 1 sportieve. En dan achteraf zeggen: oh, ik had 'm langer geschat
Ik had in december het zelfde als jouquote:Op zondag 14 februari 2016 12:51 schreef DuTank het volgende:
Heel toepasselijk (beetje afgezaagd misschien) vandaag op eerste date.
Dit wordt mijn eerste echte date sinds een dikke 4 jaar, na ruim 3 jaar relatie en bijna een jaar single.
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, stiekem al een beetje zenuwachtig
Niet dat ik trouwens een droeftoeter ben die nooit date, helemaal geen behoefte aan gehad. Maar dit is het eerste meisje sinds het stuklopen van mijn relatie waarvan ik denk: zij is meer dan een leuk avondje in de kroeg/ONS.
Spanning was zelfs binnen 5 seconde al weg eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik had in december het zelfde als jou2 langere relaties achter elkaar gehad, daarna bijna een jaar ff geen behoefte aan date gehad. Eerste date was wel weer ff spannend. Al was die spanning binnen 1 min weer weg.
Hoe was het? Wat heb je gedaan als date?
Met de ohello app? Die is zo nieuw dat er niemand te vinden is hier. Misschien in de stad later deze week nog eens proberen.quote:
Nee k bedoelde dat dit topic niet bedoeld is om eindeloos loze, algemene info over daten te postsen, maar om je ervaringen te delen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met de ohello app? Die is zo nieuw dat er niemand te vinden is hier. Misschien in de stad later deze week nog eens proberen.
Dat dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee k bedoelde dat dit topic niet bedoeld is om eindeloos loze, algemene info over daten te postsen, maar om je ervaringen te delen.
Op weg naar de eerste date toch? Met die andere dame nog steeds een gesprek lopen maar nog steeds geen datum... Dus ik steek er geen tijd meer in. Maximaal 5 minuten op een dag en soms niets.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee k bedoelde dat dit topic niet bedoeld is om eindeloos loze, algemene info over daten te postsen, maar om je ervaringen te delen.
Stop dan ook met posten erover en laat dit topic aan de mensen die wél gaan daten. Je hebt niets te daten, want geen afspraak, dus je hoort hier niet. Klaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op weg naar de eerste date toch? Met die andere dame nog steeds een gesprek lopen maar nog steeds geen datum... Dus ik steek er geen tijd meer in. Maximaal 5 minuten op een dag en soms niets.
Dus je hebt geen ervaring, dus je hebt geen reden in het ervaringen topic te posten.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op weg naar de eerste date toch? Met die andere dame nog steeds een gesprek lopen maar nog steeds geen datum... Dus ik steek er geen tijd meer in. Maximaal 5 minuten op een dag en soms niets.
Ik zou wel op je willen reageren maar dat hoort echt in stap 1.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:
Mijn nieuwe foto's hebben nog niet tot extra succes geleid op de apps.. (alle sites mee gekapt).
Je datingprofiel bespreken mag volgens de OP in stap 2quote:Op maandag 15 februari 2016 23:23 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ik zou wel op je willen reageren maar dat hoort echt in stap 1.
Lees even posts hierboven van motorbloempje etc.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je datingprofiel bespreken mag volgens de OP in stap 2
''Vraag tips over je datingprofiel op datingsites, over openingszinnen in de kroeg, of hoe je kunt peilen of die vriendin van je misschien óók wat meer wil dan alleen vrienden zijn. Hopelijk lukt het, en kun je op je eerste date, en daarmee naar stap 3! '' Zodra er een date is mag ik naar stap 3, hier kan je dus alles over je activiteiten op datingsites/apps bespreken, aldus de OP.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:28 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Lees even posts hierboven van motorbloempje etc.
En vergeet vooral het deel daarvoor ook niet:quote:Op maandag 15 februari 2016 23:29 schreef Deezertje het volgende:
''Vraag tips over je datingprofiel op datingsites, over openingszinnen in de kroeg, of hoe je kunt peilen of die vriendin van je misschien óók wat meer wil dan alleen vrienden zijn. Hopelijk lukt het, en kun je op je eerste date, en daarmee naar stap 3! '' Zodra er een date is mag ik naar stap 3, hier kan je dus alles over je activiteiten op datingsites/apps bespreken, aldus de OP.
Dus: nee. Jouw posts horen hier momenteel niet.quote:Je hebt vrienden (gemaakt), kan vol vertrouwen eens een praatje met iemand maken uit het niets en weet wat je dan wél en niet kunt zeggen, gaat met enige regelmaat met kennissen of wellicht zelfs vrienden wat doen (van hobby tot kroeg tot bij iemand thuis hangen), en wilt graag kijken of je van een vriendschappelijke relatie naar een date kunt komen. Dit is het topic voor jou!
als je daadwerkelijk klaar bent om te daten, dat is verre van de werkelijkheid dus ga eerst maar eens socializen en als je dan echt een date hebt kom je hier weer terug. Simpel en zo niet dan gaan we dus over op andere maatregelenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je datingprofiel bespreken mag volgens de OP in stap 2
Huiliehuilie. Emogifje daar, emogifje hier.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef Deezertje het volgende:
Verdomme. Ze heeft niet het idee dat er een klik is dus wil geen datum prikken. En dan wel 1,5 maand appen... dit was bij die vorige dame ook al zo maar bij deze hadden we echt hele leuke gesprekken en begon zij zelf ook steeds het gesprek en van de week zat ze nog complimenten te geven op mijn nieuwe foto'sIk denk dat ze toch met een ander aan het daten/appen is.
Ondertussen bestaat mijn WA-lijst alleen maar uit contacten waar nooit een date mee gekomen is
Jouw hart zat er ook niet in. Je zei bij herhaling dat je er niet veel tijd meer in stak. Ja, dan gaat dat vlammetje uit als een nachtkaars.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef Deezertje het volgende:
Verdomme. Ze heeft niet het idee dat er een klik is dus wil geen datum prikken. En dan wel 1,5 maand appen... dit was bij die vorige dame ook al zo maar bij deze hadden we echt hele leuke gesprekken en begon zij zelf ook steeds het gesprek en van de week zat ze nog complimenten te geven op mijn nieuwe foto'sIk denk dat ze toch met een ander aan het daten/appen is.
Ondertussen bestaat mijn WA-lijst alleen maar uit contacten waar nooit een date mee gekomen is
En als klap op de vuurpijl heeft ze natuurlijk geen idee waarom ze geen klik voelt, 'geen idee, voelt zo'.
Nou ja de signalen waren best duidelijk zoals ik al had aangegeven, steeds uitstellen en nu dus afstel. Maar wat ik niet snap is dat die dames dus zelf de gesprekken op gang houden en weer starten ipv heel duidelijk een berichtje sturen dat het niks wordt of gewoon blokken desnoods. Nee, altijd net zo lang smoesjes verzinnen tot de aap uit de mouw komt. Maar hey, ik heb een sorry gekregen dat ze het waarschijnlijk eerder had moeten aangeven dat 't niets zou wordenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Huiliehuilie. Emogifje daar, emogifje hier.
Je zit er echt mee hè?
Omdat zij dus steeds geen datum gaf en ik niet gek ben. Het gesprek was op. Ben veel te vaak aan het lijntje gehouden. Kort appen, lang appen etc. Ik ben er klaar mee. Nu dus mezelf gebleven. Ze wist het net voor de carnaval al zei ze. Dat is dus 12 dagen geleden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw hart zat er ook niet in. Je zei bij herhaling dat je er niet veel tijd meer in stak. Ja, dan gaat dat vlammetje uit als een nachtkaars.
Klote man. Wel lullig dat ze pas na 1,5 maand duidelijk was. Ook ik heb vaak genoeg meegemaakt dat je soms gewoon geen reactie meer krijgt, dan kun je nog wel steeds om antwoord vragen maar ondertussen weet je al hoe laat het is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef Deezertje het volgende:
En als klap op de vuurpijl heeft ze natuurlijk geen idee waarom ze geen klik voelt, 'geen idee, voelt zo'.
Heeft ze je wel pikante of uitdagende foto's toegezonden in die anderhalve maand als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja de signalen waren best duidelijk zoals ik al had aangegeven, steeds uitstellen en nu dus afstel. Maar wat ik niet snap is dat die dames dus zelf de gesprekken op gang houden en weer starten ipv heel duidelijk een berichtje sturen dat het niks wordt of gewoon blokken desnoods. Nee, altijd net zo lang smoesjes verzinnen tot de aap uit de mouw komt. Maar hey, ik heb een sorry gekregen dat ze het waarschijnlijk eerder had moeten aangeven dat 't niets zou worden
Ik ben verwonderd dat je verwacht een sorry etc. te krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja de signalen waren best duidelijk zoals ik al had aangegeven, steeds uitstellen en nu dus afstel. Maar wat ik niet snap is dat die dames dus zelf de gesprekken op gang houden en weer starten ipv heel duidelijk een berichtje sturen dat het niks wordt of gewoon blokken desnoods. Nee, altijd net zo lang smoesjes verzinnen tot de aap uit de mouw komt. Maar hey, ik heb een sorry gekregen dat ze het waarschijnlijk eerder had moeten aangeven dat 't niets zou worden
Trek je conclusies.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat zij dus steeds geen datum gaf en ik niet gek ben. Het gesprek was op. Ben veel te vaak aan het lijntje gehouden. Kort appen, lang appen etc. Ik ben er klaar mee. Nu dus mezelf gebleven. Ze wist het net voor de carnaval al zei ze. Dat is dus 12 dagen geleden.
Waarom moet ze jou blokkeren? Val je haar ook ongevraagd lastig met foto's en stalkerige interviewvragen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef Deezertje het volgende:
Ze wist dus de 5e al dat het niks meer werd. Blok me dan of zeg het. Ik ben niet dom dus toen er maar geen datum kwam zag ik de bui al hangen, maar als ik er zelf niet over was begonnen vandaag had ik waarschijnlijk nooit wat gehoord.
Omdat we al 1,5 maand appen. Normaal verdwijnen die matches na 1 week ofzo ja zonder reden. En omdat ze dus ook zelf steeds weer de gesprekken begon en nota bene nog over haar vakantie had terwijl ze daarvoor al wist dat 't niks ging worden. Ik ben sporten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben verwonderd dat je verwacht een sorry etc. te krijgen.
Ik heb al mijn tindermatches al heel lang niet meer gesproken, en het klikte gewoon niet (ookal voelde het voor mij wel oke en zag ik er potentieel in). Het liep gewoon dood.
Dat jij je hier druk om maakt. Jemig.
Nee juist heel relaxed gebleven deze keer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom moet ze jou blokkeren? Val je haar ook ongevraagd lastig met foto's en stalkerige interviewvragen?
En wat ga je daar aan doen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef Deezertje het volgende:
Ze wist dus de 5e al dat het niks meer werd. Blok me dan of zeg het. Ik ben niet dom dus toen er maar geen datum kwam zag ik de bui al hangen, maar als ik er zelf niet over was begonnen vandaag had ik waarschijnlijk nooit wat gehoord.
Niks. Nu sta ik letterlijk weer op 0. Ook qua hoop en verwachtingen. Zo sporten lekker frustratie eruit rammen en maar snappen dat mensen liever niet de waarheid vertellen maar je aan het lijntje houden, maar ik ben niet zo dom meer gelukkig. Ik zou iig zelf wel een bericht hebben gestuurd dat het niks meer werd.quote:
Stop je nu met online dating?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niks. Nu sta ik letterlijk weer op 0. Ook qua hoop en verwachtingen. Zo sporten lekker frustratie eruit rammen en maar snappen dat mensen liever niet de waarheid vertellen maar je aan het lijntje houden, maar ik ben niet zo dom meer gelukkig. Ik zou iig zelf wel een bericht hebben gestuurd dat het niks meer werd.
Omdat ze de aandacht leuk vond. Je was gewoon een maatje om af en toe mee te kletsen, nul romantische gevoelens.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat we al 1,5 maand appen. Normaal verdwijnen die matches na 1 week ofzo ja zonder reden. En omdat ze dus ook zelf steeds weer de gesprekken begon en nota bene nog over haar vakantie had terwijl ze daarvoor al wist dat 't niks ging worden. Ik ben sporten.
Maar ze heeft net wel 4x haar excuses gemaaktquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat ze de aandacht leuk vond. Je was gewoon een maatje om af en toe mee te kletsen, nul romantische gevoelens.
Shit happens, op naar de volgende.
Waarschijnlijk omdat je door zit te zeiken erover zeker? Doe je hier wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze heeft net wel 4x haar excuses gemaakt
Ja, en?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als of me dat uitmaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
De quiz op Paiq brengt wel het beste in mensen naar boven he...
Ok ik heb niet zo'n super originele vraag "Wat staat er op jouw bucketlist" maar om dan als antwoord "jouw neuken!" te antwoorden![]()
Mannen die "me" gebruiken ipv "mijn" maken sowieso al geen kans
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
Ok ik heb niet zo'n super originele vraag "Wat staat er op jouw bucketlist" maar om dan als antwoord "jouw neuken!" te antwoorden![]()
Ja ik weet het ook niet hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Het is ook wel een beetje een zaaddodende vraag in de "Vertel eens wat over jezelf" categorie.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Het is ook wel een beetje een zaaddodende vraag in de "Vertel eens wat over jezelf" categorie.
het is dan ook echt wel een on orginelen kut vraagquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
Ah, Was jij dat. Sorry daarvoor...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
Wat voor vakantie hou je van?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:29 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij stellen alle vrouwen dezelfde vraag. Omgekeerd krijg ik de vraag dus nooit van mannen
True truequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mij.
'Me' klinkt nu inmiddels zo raar dat het nergens meer juist klinkt...
Ja "wat zoek je op Paiq" zie ik ook vaakquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat voor vakantie hou je van?
Wat zoek je op paiq?
Rook je?
Wil je kinderen?
Wat staat er op je bucketlist?
Waar wil je heen op vakantie?
Wat doe je het liefste op een zaterdagavond?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleur onder de 10?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja "wat zoek je op Paiq" zie ik ook vaak![]()
Welke vragen heb jij in je quiz staan?
Oh snelle makkelijke maaltijd ben ik eerder tegen gekomen alleen de kleur onder de 10 komt me niet bekend voorquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kleur onder de 10?
Dat heb ik nu als 1 vraagMaar ik ben ook niet zo origineel
En 1 open vraag heb ik wat ze zouden koken als snelle makkelijke maaltijd. Daar kan ik misschien nog beetje inspiratie aan over houden. Alleen 90% zegt pasta
Hoe kun je je nou aan het lijntje gehouden voelen als je hier al 1,5 maand loop te verkondigen dat je er niks van verwacht?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niks. Nu sta ik letterlijk weer op 0. Ook qua hoop en verwachtingen. Zo sporten lekker frustratie eruit rammen en maar snappen dat mensen liever niet de waarheid vertellen maar je aan het lijntje houden, maar ik ben niet zo dom meer gelukkig. Ik zou iig zelf wel een bericht hebben gestuurd dat het niks meer werd.
Iemand afwijzen is lastiger dan je denkt. Al helemaal als iemand gaat klevenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar komop, als je al een leuk gesprek had lopen....quote:
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je door zit te zeiken erover zeker? Doe je hier wel.
Je gaat wel goed met je scheiding van die vrouw om zeg, mijn complimenten...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.
Hoe kan zij weten dat je al je hoop gevestigd had op dat ene contact... dat dus niet meer doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze je wel pikante of uitdagende foto's toegezonden in die anderhalve maand als ik vragen mag?
Daar hadden jullie hem toch maanden eerder al over gewaarschuwd, dat in zijn geval online dating niet echt de ideale manier is om zijn problemen op te lossen en eerst aan zijn sociale vaardigheden moet werken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan zij weten dat je al je hoop gevestigd had op dat ene contact... dat dus niet meer doen.
Het datingproces is net zoals het sollicitatieproces niet altijd even eerlijk, boehoe.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, wat een gejankzakGeneer je je nou zelf niet?
Ja. Want hij gaat sowieso plakken aan dat meisje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Daar hadden jullie hem toch maanden eerder al over gewaarschuwd, dat in zijn geval online dating niet echt de ideale manier is om zijn problemen op te lossen en eerst aan zijn sociale vaardigheden moet werken.
Wat als het nou wel tot een echte date was gekomen, dan zou de kans groot zijn dat ze wellicht alsnog op hem afgeknapt is?
"Hoe wil jij je eitjes in de ochtend?"quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ipv ons te focussen op dat gezeur steeds, kunnen we misschien terug naar de slechte datingvragen?Stuk leuker onderwerp dan steeds dat depressieve gejank keer op keer.
Ja maar. Wat voor vragen zou jij nou leuk vinden om te zien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ipv ons te focussen op dat gezeur steeds, kunnen we misschien terug naar de slechte datingvragen?Stuk leuker onderwerp dan steeds dat depressieve gejank keer op keer.
Geneer je je nou niet voor jezelf en je gedrag in deze?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het datingproces is net zoals het sollicitatieproces niet altijd even eerlijk, boehoe.
Nou ik had toevallig net iemand die zn meerkeuzevragen gebaseerd had op Hitchhikers Guide to the Galaxyquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja maar. Wat voor vragen zou jij nou leuk vinden om te zien?
Check...emotionele chantage door de ander die wel gevoelens heeft is niet iets dat ik aan kan radenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Iemand afwijzen is lastiger dan je denkt. Al helemaal als iemand gaat kleven
Was er volgens jou dan wel een klik? Zo enthousiast vond ik je namelijk nooit overkomen. Jammer trouwens dat ze je gelijk geeft, want nu denk je waarschijnlijk dat je er niks aan kunt doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nu werd je toch ook online benaderd?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:21 schreef Fripsel het volgende:
Vandaag wel iets leuks meegemaakt. Ik word normaal alleen online benaderd![]()
Was aan het werk vanmiddag, zat achter de kassa. Kijk ik op, zie ik opeens een man naar me kijken bij een andere kassa. Keek ik daarna nog een keer, keek hij nog steeds. Was best een knappe man. En toen had ik vanmiddag een berichtje op Facebook. In de strekking van dat ie blij was dat hij eindelijk dat leuke kassa meisje bad gevonden.![]()
![]()
Ja maar wel op basis van het echte leven. Maar ik snap wel dat hij niet aan iemand die aan het werk is haar nummer gaat vragen. Dan had ik hem simpelweg niet kunnen geven. Zo maak je nog een kansquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu werd je toch ook online benaderd?
Maar ja, ik vind het een beetje creepy. Misschien scheelt het dat je hem al leuk vond.
Dit is creepy hoor. Draag je een naambordje? Als ik dit flik krijg ik nooit antwoord.. Berichten verschijnen bij facebook toch in mapje overig als je geen vrienden bent?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar wel op basis van het echte leven. Maar ik snap wel dat hij niet aan iemand die aan het werk is haar nummer gaat vragen. Dan had ik hem simpelweg niet kunnen geven. Zo maak je nog een kans
We konden over van alles en nog wat praten. Uren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Was er volgens jou dan wel een klik? Zo enthousiast vond ik je namelijk nooit overkomen. Jammer trouwens dat ze je gelijk geeft, want nu denk je waarschijnlijk dat je er niks aan kunt doen.
Ja ik draag een naambordje. Maar we wat gemeenschappelijke vrienden te hebben. Hij had me trouwens ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Die had ik geaccepteerd omdat ik z'n gezicht niet meteen kon plaatsen maar we wel gemeenschappelijke vrienden hebben. Daarom zag ik z'n bericht meteen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is creepy hoor. Draag je een naambordje? Als ik dit flik krijg ik nooit antwoord.. Berichten verschijnen bij facebook toch in mapje overig als je geen vrienden bent?
Maar je gaf hier wel al meermaals aan dat het niks zou gaan worden, dus het 'blauwtje' dat je vandaag liep kwam volgens mij niet echt onverwacht. Wat ga je nu trouwens doen met het contact?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We konden over van alles en nog wat praten. Uren.
Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoordquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik draag een naambordje. Maar we wat gemeenschappelijke vrienden te hebben. Hij had me trouwens ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Die had ik geaccepteerd omdat ik z'n gezicht niet meteen kon plaatsen maar we wel gemeenschappelijke vrienden hebben. Daarom zag ik z'n bericht meteen.
Stuur niks meer maar verwijder haar niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar je gaf hier wel al meermaals aan dat het niks zou gaan worden, dus het 'blauwtje' dat je vandaag liep kwam volgens mij niet echt onverwacht. Wat ga je nu trouwens doen met het contact?
Blijkbaar herkent deze man het als interesse wederzijds is. Niet dat ik er iets mee ga doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoordgenegeerd. Zelfs voor mij is dat op het randje hoor. Er heeft dus geen gesprek plaatsgevonden vooraf? Hij heeft je naam achterhaald en zoekt je online op
Kun je niet kijken of het vriendschappelijk wat kan worden? Ik denk dat het goed voor je is als je ook eens bevriend raakt met een vrouw zodat je een klein beetje gewend kan raken aan vrouwelijk contact.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Stuur niks meer maar verwijder haar niet.
Mja, een smooth boy komt er nog wel mee weg. Anders komt het al snel over als dit:quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoordgenegeerd. Zelfs voor mij is dat op het randje hoor. Er heeft dus geen gesprek plaatsgevonden vooraf? Hij heeft je naam achterhaald en zoekt je online op
Hij heeft, denk ik, van afstand wel geflirt. En voelde de wederzijdse interesse.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avondquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij heeft, denk ik, van afstand wel geflirt. En voelde de wederzijdse interesse.
Persoonlijke loopvrouw? WTF is dat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avonddus elke keer kwam ze aan mijn tafel.
Je bent een creep als je niet doorhebt dat iemand alleen maar beleefd is omdat het moet van haar werk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avonddus elke keer kwam ze aan mijn tafel.
Ja ik heb daarnaast ook een situatie dat ik denk hmm, shit. 3 Poolse mannen, eentje is eind 20 denk ik maar de andere 40+. Die achtervolgde me laatst door de winkel. En een keer stond ik bij m'n scooter en zaten ze in de auto naar me te toeteren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:56 schreef Elvi het volgende:
Dat vond ik zo klote in de horeca he... Van die mannen/jongens die denken dat je aan het flirten was, terwijl je van je baas gewoon klantvriendelijk moest zijn. Je kon ook niet zeggen dat ze creepy waren want dan kreeg je op je kop
Dat heb ik ook altijd bij recepties en winkels e.d. daar moeten ze ook aardig zijn maar weet je nooit of ze flirt of nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:56 schreef Elvi het volgende:
Dat vond ik zo klote in de horeca he... Van die mannen/jongens die denken dat je aan het flirten was, terwijl je van je baas gewoon klantvriendelijk moest zijn. Je kon ook niet zeggen dat ze creepy waren want dan kreeg je op je kop
NIET. Ze flirten NIET. Ze doen hun werk. Ze flirten niet, nooit. Dat gebeurd alleen in films. Deze mensen doen hun werk en zien je alleen als klant. Je brengt geld. Ze flirten NIET. Helder!?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij recepties en winkels e.d. daar moeten ze ook aardig zijn maar weet je nooit of ze flirt of niet
Ik denk dat ze vooral gewoon hun werk doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij recepties en winkels e.d. daar moeten ze ook aardig zijn maar weet je nooit of ze flirt of niet
Daten in de horeca is niks nieuws toch? Overal ontstaan relaties. Met de barvrouw/serveerster naar huisquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
NIET. Ze flirten NIET. Ze doen hun werk. Ze flirten niet, nooit. Dat gebeurd alleen in films. Deze mensen doen hun werk en zien je alleen als klant. Je brengt geld. Ze flirten NIET. Helder!?
Wat begrijp je niet aan het woord "niet"? Ze willen fooi, niet je pik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daten in de horeca is niks nieuws toch? Overal ontstaan relaties. Met de barvrouw/serveerster naar huis
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daten in de horeca is niks nieuws toch? Overal ontstaan relaties. Met de barvrouw/serveerster naar huis
Ik geef geen fooiquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord "niet"? Ze willen fooi, niet je pik.
Jij snapt echt geen ene klote van mensen he. En volgens mij geef je ook geen drol om de gevoelens van anderen. Ga aub naar topic 1 ( of een autisme forum) want dit is bullshit.quote:
Nooit op gelet!!quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nah, het doel is niet zoveel mogelijk matches ofzo. Vaak kun je al zien wie jou liket. Als je een strakke afstandslimiet neemt van bijvoorbeeld 15 km dan weet je dat ieder voorstel van buiten je range sowieso een match wordt als je liket. Wel best handig om soms van te voren te weten
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraagje voor de vrouwen, krijgen jullie wel eens een superlike van een aantrekkelijke man?
Dan ligt het dus aan mij dat ik ze alleen maar van trolletjes krijgquote:
Tinder even geopend want zit er eigenlijk niet meer op sinds ik een leuke date heb. 2 superlikes van trollenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan mij dat ik ze alleen maar van trolletjes krijg
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tinder even geopend want zit er eigenlijk niet meer op sinds ik een leuke date heb. 2 superlikes van trollen1 leuke krullenbol en nog een man die best een goede kop had. Maar niet m'n type.
Maar ik was al weken niet aan het swipen geweest. Meestal heb ik er niet zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Goede buit!
Misschien ligt dat meer aan de leeftijdscategorie? Want zulke types kom ik eigenlijk vrijwel niet tegen. Ook niet als ik gewoon zit te swipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak wel eind-dertigers en de begin veertigers ja...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien ligt dat meer aan de leeftijdscategorie? Want zulke types kom ik eigenlijk vrijwel niet tegen. Ook niet als ik gewoon zit te swipen.
Bij mij is het van 22 t/m 35.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vaak wel eind-dertigers en de begin veertigers ja...
O ja! Nu ik er over denk, ik zat laatst met de leeftijden te klooien en toen kreeg ik een (echt een van de weinigen) superlike van een aantrekkelijke en leuke jongen. Die was alleen 10 jaar jonger dan ik
Hou oud je zelf ook wordt, hou altijd die categorie aan. Daarboven is het drama!quote:
Stiekem vind ik mannen tussen de 30-35 het leukst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hou oud je zelf ook wordt, hou altijd die categorie aan. Daarboven is het drama!
Kan ik best wel begrijpen, hoewel je haar daar natuurlijk ook niet op af kan rekenen. Maar je voorkomt er misschien wel wat gezeik mee.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef KaBuf het volgende:
Excuus voor de derde post op rij.
Ze blijkt dus vrij sterk gelovig te zijn. Merk gelijk dat ze op een andere manier in het leven staat, en geen zin om dat later tegen te komen.
Dus maar afgezegd
zou ik ook afkappen ja. Gedoe. Zo'n sprookjesboek..quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef KaBuf het volgende:
Excuus voor de derde post op rij.
Ze blijkt dus vrij sterk gelovig te zijn. Merk gelijk dat ze op een andere manier in het leven staat, en geen zin om dat later tegen te komen.
Dus maar afgezegd
Ja ze gaf aan iemand te zoeken met wie ze ook naar de kerk kon enz. Ze wil binnen 3 jaar met iemand getrouwd zijn en kinderen krijgen. Nee dank je, dat gaat me te snelquote:Op zondag 21 februari 2016 23:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Kan ik best wel begrijpen, hoewel je haar daar natuurlijk ook niet op af kan rekenen. Maar je voorkomt er misschien wel wat gezeik mee.
ahwwquote:Op maandag 22 februari 2016 15:21 schreef Klonterpot het volgende:
Vier maanden terug heb ik meisje leren kennen door een wederzijdse interesse voor Muse. De vonk was er, de verliefdheid aan mijn kant ook alleen vond zij het leeftijdsverschil (7 jaar) te groot. Ik ben daar goed kapot van geweest, en was daar eindelijk een beetje overheen. Dat was lastig, omdat we elkaar vrij veel zien in onze vrije tijd (zelfde woonplaats, zelfde vereniging etc.). Misschien is er bij haar de laatste maanden toch ook een vonk geweest, want vorige week gaf ze aan dat leeftijd niet boeit en heeft ze mij gevraagd of ik met haar mee wil naar Muse, 7 maart a.s. in de Ziggo Dome.
Gave date welquote:Op maandag 22 februari 2016 15:21 schreef Klonterpot het volgende:
Vier maanden terug heb ik meisje leren kennen door een wederzijdse interesse voor Muse. De vonk was er, de verliefdheid aan mijn kant ook alleen vond zij het leeftijdsverschil (7 jaar) te groot. Ik ben daar goed kapot van geweest, en was daar eindelijk een beetje overheen. Dat was lastig, omdat we elkaar vrij veel zien in onze vrije tijd (zelfde woonplaats, zelfde vereniging etc.). Misschien is er bij haar de laatste maanden toch ook een vonk geweest, want vorige week gaf ze aan dat leeftijd niet boeit en heeft ze mij gevraagd of ik met haar mee wil naar Muse, 7 maart a.s. in de Ziggo Dome.
Ik ben 27, zij 19.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
AahwwWat zijn jullie leeftijden dan?
Uiteraard, hoewel dat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel mijn huis zal wordenquote:
Gek dat ze dan op Paiq gaat zoekenquote:Op maandag 22 februari 2016 05:45 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja ze gaf aan iemand te zoeken met wie ze ook naar de kerk kon enz. Ze wil binnen 3 jaar met iemand getrouwd zijn en kinderen krijgen. Nee dank je, dat gaat me te snel![]()
Goede eerste ervaring met Paiq![]()
Ik ben er nog niet echt over uit of ik Paiq überhaupt wat vind eigenlijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gek dat ze dan op Paiq gaat zoekenAls er ergens niet-vrome mensen rondlopen is het daar wel
Er zijn ook gewoon christelijke datingsites. Geef het haar als tip mee zou ik zeggen
Craaaaaaaaaaaaaaaaaycraaaaaaaaaaaaaaaaay!quote:Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt over uit of ik Paiq überhaupt wat vind eigenlijk.
Tot nu toe veel gesprekken met meiden die dingen zeggen als "mooi soww" en "ja vindt ik ook".
Maar misschien ben ik gewoon nog geen goede tegengekomen op Paiq.
En ik negeer d'r nu op whatsappHeb gisteravond een paar keer proberen uit te leggen waarom ik het afkap, maar ze blijft zeggen dat ik d'r zou hebben gebruikt. Geen idee hoe ik d'r heb gebruikt dan, halve middag en avond enkel via Paiq/whatsapp contact gehad
Dus ik denk dat ik hier goed weg ben gekomen.
Waar zit ze op de schaal, denk je?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt over uit of ik Paiq überhaupt wat vind eigenlijk.
Tot nu toe veel gesprekken met meiden die dingen zeggen als "mooi soww" en "ja vindt ik ook".
Maar misschien ben ik gewoon nog geen goede tegengekomen op Paiq.
En ik negeer d'r nu op whatsappHeb gisteravond een paar keer proberen uit te leggen waarom ik het afkap, maar ze blijft zeggen dat ik d'r zou hebben gebruikt. Geen idee hoe ik d'r heb gebruikt dan, halve middag en avond enkel via Paiq/whatsapp contact gehad
Dus ik denk dat ik hier goed weg ben gekomen.
Onder de lijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar zit ze op de schaal, denk je?
[ afbeelding ]
Astemblieft zeg. Wie ben jij om je daar in te mengen? Je weet sowieso niets van hun relatie af.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:34 schreef Deezertje het volgende:
Kwam net iemand tegen op Tinder die al een paar jaar een relatie heeft met een oud-klasgenoot van me. Deze week waren ze samen nog op vakantie en ook volgens hun FB hebben ze nog een relatie... Waarom is ze dan op Tinder? En moet ik het hem vertellen of moeten ze daar zelf maar achterkomen?
Ik schat ze niet in als open relatie types, maar gezien ze deze week nog op vakantie waren samen en het nog steeds op FB staat is het wel apart. Misschien uit lol ff de app geïnstalleerd? Normaal lees je altijd dat het juist overspelende mannen zijn die op Tinder zitten, vandaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Astemblieft zeg. Wie ben jij om je daar in te mengen? Je weet sowieso niets van hun relatie af.
En jouw inschattingsvermogen is fenomenaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
Ik schat ze niet in als open relatie types, maar gezien ze deze week nog op vakantie waren samen en het nog steeds op FB staat is het wel apart. Misschien uit lol ff de app geïnstalleerd? Normaal lees je altijd dat het juist overspelende mannen zijn die op Tinder zitten, vandaar.
Ja nou misschien zit je dan wel fout met je schatting.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik schat ze niet in als open relatie types
Gewoon vertellen en kijken wat er gebeurtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:34 schreef Deezertje het volgende:
Kwam net iemand tegen op Tinder die al een paar jaar een relatie heeft met een oud-klasgenoot van me. Deze week waren ze samen nog op vakantie en ook volgens hun FB hebben ze nog een relatie... Waarom is ze dan op Tinder? En moet ik het hem vertellen of moeten ze daar zelf maar achterkomen?
Dan moet je voor zo'n situatie zorgen. Dan kan je meer oogcontact leggen, glimlachen (dan ziet ze dat je enige interesse hebt in haar) en meer gesprekjes voeren.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:59 schreef StarTrip het volgende:
Ik zit bij een sportvereniging. Train daar fanatiek twee keer per week, heb er meerdere vrienden gemaakt die ik ook buiten het sporten zie. Ik ga naar de feestjes, spreek thuis bij mensen af. Ik heb het idee dat ze me graag zien en graag een praatje met me maken.
Maar nu ik een meisje bij de vereniging leuk vind weet ik totaal niet hoe ik haar moet benaderen. We kennen elkaar, hebben wel eens wat zinnen tegen elkaar gesproken maar daarmee is het eigenlijk wel gezegd. Ik kan totaal niet peilen wat ze van me vindt. Ze traint in een ander team, heeft andere vrienden. Er is geen situatie waarin ik even random met haar kan praten. Ik weet nu niet echt hoe ik het moet aanpakken. Iemand tips?
zolang ze geen kunst karakter heeft... why notquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:59 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb voor het eerst een gesprekje met een meisje via een datingssite, we hebben net onze telefoonnummers uitgewisseld, een redelijk dik meisje van Turkse komaf, wel heel verzorgd met kunst wimpers en nagels.
Simpel, contract + alt + delete. Ik heb tinder al een tijdje terug verwijderd en mis het totaal niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:17 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben officieel klaar met Tinder denk ik. 9 van de 10 profielen zijn nep, gebrek aan matches en ik heb eigenlijk ook geen zin meer in het hele gesprek opbouwen en opgang houden. Hoe kijken jullie tegenwoordig tegen Tinder aan?
Laat haar lachen, heb lol, maak dat project af en als het op het einde nog steeds zo leuk als nu is vraag je haar op date.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Oké even advies in winnen
Afgelopen weken i.v.m studie gewerkt aan project in groepsverband. In die groep zat (zit) een chick die op eerste gezicht niet mijn type leek. Was ook ik ook helemaal niet bezig, met wat formelere zaken ben ik daar nooit op uit.
Echter heb ik nu samen met haar een gedeelte van het project op me genomen. Tijdens meetings heb ik haar een beetje beter lekker kennen en is er wel wat geflirt tussen elkaar. Afgelopen week was het eigenlijk zo dat we niet meer van elkaar konden afblijven, in de zin van: we zitten naast elkaar en aan het einde van de meeting zit ze bijna bij me op schoot. Ik ben haar in die tijd steeds leuker gaan vinden en denk dat ik sinds jaren weer oprecht verliefd aan het worden ben op iemand (gebeurt niet vaak bij mij).
Juist hier word ik zenuwachtig van, ik weet niet/ik durf niet verder door te pakken. Ten eerste loopt het project nog steeds en ik wil niet dat daar een akward situatie ontstaat. Daarnaast heb ik normaliter geen probleem met dates/chicks aanspreken, maar omdat dit vanuit zo'n situatie is ben ik toch wat terughoudend.
Het hele feit dat ik echt 100% geïnteresseerd ben in een chick maakt het allemaal erger qua zenuwen. Hoe zouden jullie het aanpakken? Tijdens meetings zitten we altijd in een grote groep, dus het is nooit 1 op 1. Ik weet het gewoon even niet, ik wil haar echt niet laten lopen, maar heb nu dus juist geen ballen om de stap te zetten.
In principe wel ja, alleen dat vragen op datequote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Laat haar lachen, heb lol, maak dat project af en als het op het einde nog steeds zo leuk als nu is vraag je haar op date.
Is dat een idee?
Op date klinkt zo officieel. Probeer op iets spontaans aan te sturen als jullie weer met elkaar aan het flirten zijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
In principe wel ja, alleen dat vragen op date![]()
Omdat ik het nu echt wil, het niet voor gewoon plezier is, ben ik echt veel zenuwachtiger. Ik ben bang dat ik niet durf. Gewoon doen is altijd het devies, maar nu durf ik dus zelf niet
Weer verliefd zijn, leukquote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Oké even advies in winnen
Afgelopen weken i.v.m studie gewerkt aan project in groepsverband. In die groep zat (zit) een chick die op eerste gezicht niet mijn type leek. Was ook ik ook helemaal niet bezig, met wat formelere zaken ben ik daar nooit op uit.
Echter heb ik nu samen met haar een gedeelte van het project op me genomen. Tijdens meetings heb ik haar een beetje beter lekker kennen en is er wel wat geflirt tussen elkaar. Afgelopen week was het eigenlijk zo dat we niet meer van elkaar konden afblijven, in de zin van: we zitten naast elkaar en aan het einde van de meeting zit ze bijna bij me op schoot. Ik ben haar in die tijd steeds leuker gaan vinden en denk dat ik sinds jaren weer oprecht verliefd aan het worden ben op iemand (gebeurt niet vaak bij mij).
Juist hier word ik zenuwachtig van, ik weet niet/ik durf niet verder door te pakken. Ten eerste loopt het project nog steeds en ik wil niet dat daar een akward situatie ontstaat. Daarnaast heb ik normaliter geen probleem met dates/chicks aanspreken, maar omdat dit vanuit zo'n situatie is ben ik toch wat terughoudend.
Het hele feit dat ik echt 100% geïnteresseerd ben in een chick maakt het allemaal erger qua zenuwen. Hoe zouden jullie het aanpakken? Tijdens meetings zitten we altijd in een grote groep, dus het is nooit 1 op 1. Ik weet het gewoon even niet, ik wil haar echt niet laten lopen, maar heb nu dus juist geen ballen om de stap te zetten.
Ja moet eerlijk vertellen dat ik er wel een beetje van de wap van benquote:Op zondag 6 maart 2016 18:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Weer verliefd zijn, leuk
Je werkt samen met haar toch. ASAP zorgen dat je iets met haar afspreekt wat totaal niet gerelateerd is aan studie (en dan ook niet over studie praten). Zou ik niet doen als de groep erbij zit, zet onnodige druk op haar. Er gaan de komende weken vast wel mogelijkheden komen om het even 1 op 1 voor te stellen. ''Je lijkt me wel leuk, laten we een keer wat leuks gaan doen''. Als de kans zichzelf niet voordoet kun je ook gewoon achteraf zeggen dat je haar even iets moet vragen en neem je haar even apart.
Oh, en ''op date vragen'' is nergens voor nodig. Koffie drinken is niet daten.
Dat vermoede ik alquote:Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef Mandéra het volgende:
Excuses, met op date vragen bedoelde ik uiteraard ook niet letterlijk de vraag "Wil je met mij op date?". Maar inderdaad vragen om iets te gaan doen. Liefst iets simpels zoals koffie inderdaad.
Zo snel mogelijk intenties duidelijk maken dan (tenzij je goede status hebt binnen de groep, dan komt ze vanzelf naar je toe en kun je het rustig aan spelen).quote:Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja moet eerlijk vertellen dat ik er wel een beetje van de wap van benDate gebruikte ik ook meer als term, omdat ie hier zo in de op gebruikt word. Ik wil gewoon een keer buiten studie een keer iets met der doen, beter leren kennen.
Makkelijk om te zeggen dat je klaar bent met Tinder wanner Tinder nooit echt is begonnen met jou...quote:Op zondag 6 maart 2016 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Simpel, contract + alt + delete. Ik heb tinder al een tijdje terug verwijderd en mis het totaal niet.
Wat zeg je hier nu mee?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Makkelijk om te zeggen dat je klaar bent met Tinder wanner Tinder nooit echt is begonnen met jou...
Met deezer, niet Yats.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat zeg je hier nu mee?Tibder nooit begonnen met hem?
Lachen gieren brullenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Makkelijk om te zeggen dat je klaar bent met Tinder wanner Tinder nooit echt is begonnen met jou...
hihahoquote:
Niet.quote:
Eh pheebs, wat zat er in dat drankje van vanavond? Ik heb met verschillende vrouwen via tinder gedate maar het is niet mijn medium en dus heb ik het verwijderd. Of doelde je op deezertje?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Dat zei ik 4 seconde later al. Er zat een worm in.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:55 schreef yats het volgende:
[..]
Eh pheebs, wat zat er in dat drankje van vanavond? Ik heb met verschillende vrouwen via tinder gedate maar het is niet mijn medium en dus heb ik het verwijderd. Of doelde je op deezertje?
Iemand advies?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:28 schreef Kokoswater het volgende:
Bij mijn opleiding krijgen we twee keer per week groepsonderwijs in groepjes van tien. En een van deze tien meisjes vind ik nu leuk. Best gek want eerst vond ik haar heel irritant en ik vind al jaren niemand leuk meer.Dat groepsonderwijs is nog negen keer de komende vijf weken. Hoe kan ik het beste stappen ondernemen zonder dat het awkward wordt voor eens van ons/beiden? Ik ben sociaal niet erg handig en heb geen ervaring met meisjes, al zijn mijn sociale skills zeker acceptabel geworden.
Als je geen ervaring hebt en een muurbloempje bent tijdens groepswerk wordt dat lastig (soms is de situatie er namelijk naar, soms helemaal niet, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken). Maar dat maakt niet uit. Idee is eigenlijk heel simpel, net als bij donnie-brasco. Neem haar een keer apart en zeg dat ze je wel leuk lijkt en of ze een keer koffie wil gaan drinken. Maak het niet groter dan het is, daar zit zij ook niet op te wachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
Wat wil je? Gewoon afspreken of eerst een beetje gaan flirten? Als je gewoon wilt afspreken dan dit:quote:
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, struggle ik zelf ook meequote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Als je geen ervaring hebt en een muurbloempje bent tijdens groepswerk wordt dat lastig (soms is de situatie er namelijk naar, soms helemaal niet, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken). Maar dat maakt niet uit. Idee is eigenlijk heel simpel, net als bij donnie-brasco. Neem haar een keer apart en zeg dat ze je wel leuk lijkt en of ze een keer koffie wil gaan drinken. Maak het niet groter dan het is, daar zit zij ook niet op te wachten.
En ga op een eventuele date of als je alleen met haar bent alsjeblieft niet over studie praten.
Trio voorstellenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:54 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen zondag een behoorlijk blauwtje gelopen. Tijdens het uitgaan paar keer een leuke meid gezien, maar had al gehoord dat ze biseksueel was, lekker boeiend dacht ik. Was allemaal super leuk tot ze een zoen weigerde. Bleek dat ze een vriendin uit mijn vriendengroep leuker vond.Achja, hebben we ook weer een verhaal voor later.
Not really...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Trio voorstellen![]()
Haha, ach ja shits happens. Blauwtje vind ik beetje groot woord, je hebt gewoon geprobeerd een chick te zoenen tijdens uitgaan en werd afgewezen, heeft iedereen wel eens meegemaakt.
Niet echt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Trio voorstellen![]()
Haha, ach ja shits happens. Blauwtje vind ik beetje groot woord, je hebt gewoon geprobeerd een chick te zoenen tijdens uitgaan en werd afgewezen, heeft iedereen wel eens meegemaakt.
Ik wel eens, was een leuk meisje waar ik hele avond beetje mee aan het flirten en aan het dansen was. Toen ik voor de zoen wilde gaan draaide ze der hoofd weg en vertelde dat ik dat maar beter niet kon doen... Stond der vriend gewoon 2 meter achter haarquote:
En die doen dan gewoon nog volop flirten ja... wat mankeert dat soort vrouwen toch?...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik wel eens, was een leuk meisje waar ik hele avond beetje mee aan het flirten en aan het dansen was. Toen ik voor de zoen wilde gaan draaide ze der hoofd weg en vertelde dat ik dat maar beter niet kon doen... Stond der vriend gewoon 2 meter achter haarKreeg ik later van een vriend te horen dat hij wist dat ze al een vriend had, maar dat hij het te grappig vond om te zien en dus niks had gezegd
Een vriend van me is hetzelfde, behoorlijke player geweest (is echt zo'n Italiaans model van 1,90 lang en goed afgetraind). Heeft nu paar maanden een vriendin, maar als we uitgaan kan hij het niet laten om een chick uit te zoeken en daarmee te flirten en dan net voor het zoenen kapt hij het af...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die doen dan gewoon nog volop flirten ja... wat mankeert dat soort vrouwen toch?...
Wat is volgens jou de betekenis van een blauwtje lopen dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Trio voorstellen![]()
Meer als je iemand voor een date vraagt, niet een random chick in de club die je pied.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de betekenis van een blauwtje lopen dan?
Zin in een drankje? ''Ehhhh... nee eerlijk gezegd niet' of dat ze op geen enkele dag kan idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Meer als je iemand voor een date vraagt, niet een random chick in de club die je pied.
Mja, zo random was ze niet, maar ik snap je punt. Het was wel een deukje in mijn ego.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Meer als je iemand voor een date vraagt, niet een random chick in de club die je pied.
Dat is geen blauwtje oplopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zin in een drankje? ''Ehhhh... nee eerlijk gezegd niet' of dat ze op geen enkele dag kan idd.
Zal best jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mja, zo random was ze niet, maar ik snap je punt. Het was wel een deukje in mijn ego.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zin in een drankje? ''Ehhhh... nee eerlijk gezegd niet' of dat ze op geen enkele dag kan idd.
Dat is wel lastig want we zitten altijd bij elkaar in een kleine vergaderzaal. Ik zou haar wel kunnen appen, want we hebben een groepswhatsapp.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als je geen ervaring hebt en een muurbloempje bent tijdens groepswerk wordt dat lastig (soms is de situatie er namelijk naar, soms helemaal niet, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken). Maar dat maakt niet uit. Idee is eigenlijk heel simpel, net als bij donnie-brasco. Neem haar een keer apart en zeg dat ze je wel leuk lijkt en of ze een keer koffie wil gaan drinken. Maak het niet groter dan het is, daar zit zij ook niet op te wachten.
En ga op een eventuele date of als je alleen met haar bent alsjeblieft niet over studie praten.
Contact maken kan wel, en ze lacht ook altijd om mijn grapjes. Maar flirten? Daar ben ik helemaal geen held in.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Qua contact leggen en flirten loopt van mij altijd een beetje vanzelf. Als je iemand leuk vindt trek je toch wel snel naar zo'n persoon toe. Ik weet niet hoe jij daar in bent.
Dude, nee. Face to face. Neem haar even apart, zeg dat ze je wel leuk lijkt en stel voor om iets te gaan drinken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:37 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Dat is wel lastig want we zitten altijd bij elkaar in een kleine vergaderzaal. Ik zou haar wel kunnen appen, want we hebben een groepswhatsapp.
Uhu. Vaak zijn wij mannen zelf er erg goed in om het ingewikkelde te maken dan het is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat wil je? Gewoon afspreken of eerst een beetje gaan flirten? Als je gewoon wilt afspreken dan dit:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, struggle ik zelf ook mee
Qua contact leggen en flirten loopt van mij altijd een beetje vanzelf. Als je iemand leuk vindt trek je toch wel snel naar zo'n persoon toe. Ik weet niet hoe jij daar in bent.
Update op mijn eigen situatie:
Ik ben nu maar een beetje aan het voorbereiden, beetje aan het uitzoeken wat een leuk tentje is om met haar wat te gaan drinken. Op de uni zijn er niet echt leuke plaatsjes om te gaan zitten, daarnaast als ik weet waar ik met haar wat wil gaan drinken is de drempel om te vragen ook weer een stuk lager. Binnenkort zie ik haar weer, als het weer zo is als de afgelopen keer denk ik dat het gewoon vraag.
Ik heb al dunne schijt als ik er aan denk, maar wie wat wilt... Zo stom want als ik een random chick tegen kom dan denk ik er geen eens over na, maar nu spelen er hele scenario's in m'n hoofd af
Zoiets kan alleen maar awkward zijn in dit geval. Anderen uit de groep kunnen dit zo horen, dat wil ik niet. En "hey, kom eens mee" is ook alleen maar awkward. Alleen met geluk kan ik even met haar alleen zijn. Daarbij moet het bij de laatste keer over drie weken, of het wordt in de groep weer awkward.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dude, nee. Face to face. Neem haar even apart, zeg dat ze je wel leuk lijkt en stel voor om iets te gaan drinken.
Awkard zeg, een jongen vind een meisje leuk en komt daar voor uit. Dat kan echt niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:37 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Zoiets kan alleen maar awkward zijn in dit geval. Anderen uit de groep kunnen dit zo horen, dat wil ik niet. En "hey, kom eens mee" is ook alleen maar awkward. Alleen met geluk kan ik even met haar alleen zijn. Daarbij moet het bij de laatste keer over drie weken, of het wordt in de groep weer awkward.
Ongemakkelijk, als anderen uit de groep horen dat je iemand vraagt een drankje te doen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Awkard zeg, een jongen vind een meisje leuk en komt daar voor uit. Dat kan echt niet meer tegenwoordig.
Doe vooral wat jij denkt dat het beste is.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ongemakkelijk, als anderen uit de groep horen dat je iemand vraagt een drankje te doen.
Het klinkt een beetje of je steeds hetzelfde type man date? Kijk eens in een andere vijver? Of wees gewoon vooraf duidelijk waarbij je aangeeft dat je wil wachten. En ja, dat is soms lastig, dat weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:05 schreef Andromache het volgende:
Over een tijdje wil ik misschien weer beginnen met daten. Nu even niet. Maar ben wel over het proces aan het mijmeren. Ik heb er verschrikkelijk moeite mee als het na een paar keer weer ophoudt, en zelfs dat ik geghost word. Ik wil het nu eens anders aanpakken, en echt op mijn voorwaarden daten. Wat mag ik hierin nu eisen van een man?
Dat er vrij snel exclusief met elkaar gedate wordt (na de 2e keer?). Dat er gewacht wordt met seks totdat ik zeker weet dat hij er niet na één keertje vandoor gaat? Dat er bij geen interesse meer iets van een melding komt, en niet opeens totale radiostilte? En hoe dwing ik dat af? Hoe dwing ik interesse in mij af, in plaats van alleen maar in mijn lijf? Wat is eigenlijk oprechte interesse binnen het datingproces en niet alleen maar gladde praatjes, hoe ziet dat er uit?
Je kunt niks afdwingen denk ik. Als je het -letterlijk- van te voren bespreekt maak je alle romantiek dood en je hebt er ook niets aan. Een lul zal ja en amen zeggen en vervolgens alsnog alle afspraken met voeten treden.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:05 schreef Andromache het volgende:
Over een tijdje wil ik misschien weer beginnen met daten. Nu even niet. Maar ben wel over het proces aan het mijmeren. Ik heb er verschrikkelijk moeite mee als het na een paar keer weer ophoudt, en zelfs dat ik geghost word. Ik wil het nu eens anders aanpakken, en echt op mijn voorwaarden daten. Wat mag ik hierin nu eisen van een man?
Dat er vrij snel exclusief met elkaar gedate wordt (na de 2e keer?). Dat er gewacht wordt met seks totdat ik zeker weet dat hij er niet na één keertje vandoor gaat? Dat er bij geen interesse meer iets van een melding komt, en niet opeens totale radiostilte? En hoe dwing ik dat af? Hoe dwing ik interesse in mij af, in plaats van alleen maar in mijn lijf? Wat is eigenlijk oprechte interesse binnen het datingproces en niet alleen maar gladde praatjes, hoe ziet dat er uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me voorstellen dat dat uitnodigt tot misbruik maken van aan de ene kant (bad boys) gebruik maken van in het midden (onverschilligerds/opportunisten) en afschrikken aan de andere kant (good guys). Sta wat zekerder in je eigen schoenen en durf ook voor jezelf te gaan staan (dit ben ik en dat vind ik meer dan prima).
Als je zelf stevig staat in je overtuigingen en manier van doen, dan wankel je daar gewoon niet zo snel in. Wat je zendt, krijg je terug.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Stel vriendschap tot doel (of zoek het in je kennissenkring) ipv (onbekende) date? Je ziet vanzelf wel wie er rekening met je houdt en aandacht blijft geven. Geeft je de tijdquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:05 schreef Andromache het volgende:
Ai, klinkt hetzelfde als mij.. beetje veilig flirten. Maar Andro hoe zijn je eerdere relaties gegaan? Waar ging het mis dat je nu weer alleen bent? Je klinkt alsof je jezelf meteen 100% wilt bewijzen/geven terwijl sommige 'imperfecties' mensen juist uniek maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:43 schreef Andromache het volgende:
Ik snap geen bal van jullie verhalen. Ik lees het wel maar ik begrijp het niet. Ik houd er maar helemaal mee op. Ik kom toch nooit meer over mijn verdriet heen. Genieten van de leuke dingen die ik mooi wel in mijn eentje weet te regelen (huis! Baan! Hypotheek voor nieuw huis! Vrijheid om elk moment van de dag te beslissen wat ik ga doen!). De liefde van een ander is er gewoon niet voor mij. Flirten op straat en in de kroeg is dan maar waar ik me tevreden mee ga stellen. Meer mislukt toch altijd.
Maar voor jullie: happy dating.
/ontvolg
Natuurlijk ga je wel over je verdriet heen komenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:43 schreef Andromache het volgende:
Ik snap geen bal van jullie verhalen. Ik lees het wel maar ik begrijp het niet. Ik houd er maar helemaal mee op. Ik kom toch nooit meer over mijn verdriet heen.
Met een hypotheek ben je ook weer niet zo vrij tochquote:Genieten van de leuke dingen die ik mooi wel in mijn eentje weet te regelen (huis! Baan! Hypotheek voor nieuw huis! Vrijheid om elk moment van de dag te beslissen wat ik ga doen!).
Het is er nu niet, maar dat komt heus wel weer. Bespreek nog eens je coping strategie met je psych, zodat je hands on bezig gaat en blijft met het verwerken van je verdriet en niet weg vlucht in dramatisch zie-je-nou-wel dat het niet lukt en geforceerd happy lopen doen.quote:De liefde van een ander is er gewoon niet voor mij. Flirten op straat en in de kroeg is dan maar waar ik me tevreden mee ga stellen. Meer mislukt toch altijd.
Ze geven tenminste nog antwoord....quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:56 schreef LadyOracle het volgende:
Mijn poging om iemand uit te vragen ging kut. Vaag antwoord wat blijkbaar nee betekende. (Ik haat dat, zeg dan gewoon nee, wees eerlijk en duidelijk...) Ik begin me onderhand af te vragen of ik ooit wel iemand ga ontmoeten waarbij het van twee kanten komt. Het maakt me verdrietig en onzeker, ik vraag me af wat er mis is met mij, of ik zo lelijk ben of oninteressant, of wat dan ook. Ik wil gewoon weten waar het aan ligt en het fixen, maar zo werkt het niet met liefde, helaas. Ik moet mezelf weer even bij elkaar rapen voor ik weer een nieuwe poging aandurf. Ik vond deze echt heel leuk.
Hoe ging je poging dan? Waarom sprak je juist diegene aan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:56 schreef LadyOracle het volgende:
Mijn poging om iemand uit te vragen ging kut. Vaag antwoord wat blijkbaar nee betekende. (Ik haat dat, zeg dan gewoon nee, wees eerlijk en duidelijk...) Ik begin me onderhand af te vragen of ik ooit wel iemand ga ontmoeten waarbij het van twee kanten komt. Het maakt me verdrietig en onzeker, ik vraag me af wat er mis is met mij, of ik zo lelijk ben of oninteressant, of wat dan ook. Ik wil gewoon weten waar het aan ligt en het fixen, maar zo werkt het niet met liefde, helaas. Ik moet mezelf weer even bij elkaar rapen voor ik weer een nieuwe poging aandurf. Ik vond deze echt heel leuk.
Als je iets van een ander wil, dan spreek je juist diegene aan. Niet iedereen heet Deezertje.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe ging je poging dan? Waarom sprak je juist diegene aan?
Wel stoer dat ze dat het dan ook gewoon DOET. Ik denk heel vaak: hey zou ik haar aanspreken? En dan maak ik het in mijn hoofd veel groter tot ik denk ja of nee en dan is het vaak al te laat of kans verkeken. En dan loop je rond met een 'wat als..' gevoel wat blijft hangen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je iets van een ander wil, dan spreek je juist diegene aan. Niet iedereen heet Deezertje.
Aanspreken is toch niet zo eng? Op 'date' vragen is inderdaad een stapje verder, maar gewoon iemand aanspreken is toch niet zo spannend. Zo'n 'wat als...' is ook wel een beetje op de zaken vooruitlopen, iemand aanspreken en een relatie (wat jij bedoel neem ik aan) is nog wel een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel stoer dat ze dat het dan ook gewoon DOET. Ik denk heel vaak: hey zou ik haar aanspreken? En dan maak ik het in mijn hoofd veel groter tot ik denk ja of nee en dan is het vaak al te laat of kans verkeken. En dan loop je rond met een 'wat als..' gevoel wat blijft hangen.
Niet iedereen wil of kan zo een antwoord geven, het is sociaal niet altijd even wenselijk om gewoon te zeggen waar het op staat en misschien wilde hij je ook niet kwetsen op zo een manier. Ofzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:56 schreef LadyOracle het volgende:
Thanks. Ja, die ene. Ja, ik snap dat het een lastige vraag is, maar als ie vaag doet en ik zeg nog 'je mag ook gewoon nee zeggen', zeg dan gewoon nee als je dat bedoelt. En blijf me niet constant aandacht geven.quote:
Hoe heb je het gevraagd? Was het overduidelijk wat je bedoelde?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:48 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Thanks. Ja, die ene. Ja, ik snap dat het een lastige vraag is, maar als ie vaag doet en ik zeg nog 'je mag ook gewoon nee zeggen', zeg dan gewoon nee als je dat bedoelt. En blijf me niet constant aandacht geven.
En ja, vast ooit. Maar gemiddeld vind ik eens in de vijf jaar iemand leuk. En ik ben er al weken verdrietig van. Met een weekend red ik het niet... Ik mijd hem nu maar in de hoop dat het werkt, maar ik vrees het ergste.
Nou ja, beetje off-topic. Ik ga nog even een paar weken in zelfmedelijden zwelgen voor ik hier weer kom kijken...
'Heb je zin om een keer af te spreken' is toch wel helder?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe heb je het gevraagd? Was het overduidelijk wat je bedoelde?
[ afbeelding ]
Hm ja, dat lijkt me wel!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:53 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
'Heb je zin om een keer af te spreken' is toch wel helder?
Goed punt, vrouwen en hints is geen goede combinatie. Wees gewoon duidelijk, dat werkt bij ons mannen veel beter. Andersom idem overigens...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe heb je het gevraagd? Was het overduidelijk wat je bedoelde?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |