abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159619390
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:31 schreef Detroit het volgende:

[..]

Je hebt niet bij voorbaat een match door een charm in te zetten, dus dan is er ook geen sprake van forceren. Splitting hairs, maar toch.
Nee. Maar ik ben er een beetje klaar mee dat apps als Happn op zich wel kloppen, soms zit ik letterlijk een paar meter van de betreffende dame af en zie ik haar dus zitten, maar zolang ze mij niet liked maar wel actief is op de app heb je niks aan de app... Het is alleen een middel om te zien wie er vrijgezel zijn eigenlijk en als 't klikt kun je elkaar wat sturen. Alleen handig dus als je iemand niet durft aan te spreken want soms zit ze 5 meter van je af dus is haar in het echt aanspreken veel efficiënter zou je denken..

[ Bericht 7% gewijzigd door Deezertje op 03-02-2016 12:50:14 ]
  woensdag 3 februari 2016 @ 12:52:13 #277
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159619582
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee. Maar ik ben er een beetje klaar mee dat apps als Happn op zich wel kloppen, soms zit ik letterlijk een paar meter van de betreffende dame af en zie ik haar dus zitten, maar zolang ze mij niet liked maar wel actief is op de app heb je niks aan de app... Het is alleen een middel om te zien wie er vrijgezel zijn eigenlijk en als 't klikt kun je elkaar wat sturen. Alleen handig dus als je iemand niet durft aan te spreken want soms zit ze 5 meter van je af dus is haar in het echt aanspreken veel efficiënter zou je denken..
Wat let je om haar aan te spreken?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_159619625
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:52 schreef yats het volgende:

[..]

Wat let je om haar aan te spreken?
Als ze geen interesse heeft (jou dus liked) maar wel de hele tijd actief is op de app en je ook nog eens in real life ziet (grote kans iig) dan kan je daar toch je eigen conclusies uit trekken? Of vergroot het je kansen wél denk je?
  woensdag 3 februari 2016 @ 12:56:34 #279
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_159619682
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ze geen interesse heeft (jou dus liked) maar wel de hele tijd actief is op de app en je ook nog eens in real life ziet (grote kans iig) dan kan je daar toch je eigen conclusies uit trekken? Of vergroot het je kansen wél denk je?
jij bent degene die continu mekkert dat iedereen constant maar op de telefoon kijkt waardoor je geen normale interactie met mensen kan hebben.

Maar zelf durf je schijnbaar ook niet meer dan op je telefoon te kijken en verbind je dan maar hele conclusies door iemands app gedrag.
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:07:47 #280
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159619943
quote:

[..]

Als ik zo'n app zou gebruiken en ik tref iemand die ik ken of die in de buurt zit is de kans groot dat ik haar wel even aanspreek inderdaad. Sowieso is irl bij mij beter dan online, dus why not?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_159620027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Happn is volledig gratis voor dames, voor mannen kost het geld om matches te forceren...
Da's lovoo
  FOK!fotograaf woensdag 3 februari 2016 @ 13:37:19 #282
364681 over_hedge
pi_159620683
quote:

[..]

heb het vast gemist. Maar had je match nou nog een datum gezegd om te date?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159620784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

heb het vast gemist. Maar had je match nou nog een datum gezegd om te date?
Nop, wil ze pas doen na haar vakantie en dat is dus half februari. Het app-contact heb ik nu ook dood laten bloeden eerlijk gezegd. Ze kan (en wil) ook geen tijd vrij maken eerder dus voor nu houdt het op. Mocht ze met een datum komen dan is dat goed, maar ik heb mijn intenties wel aangegeven.
  FOK!fotograaf woensdag 3 februari 2016 @ 14:07:41 #284
364681 over_hedge
pi_159621523
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nop, wil ze pas doen na haar vakantie en dat is dus half februari. Het app-contact heb ik nu ook dood laten bloeden eerlijk gezegd. Ze kan (en wil) ook geen tijd vrij maken eerder dus voor nu houdt het op. Mocht ze met een datum komen dan is dat goed, maar ik heb mijn intenties wel aangegeven.
Ah oke. Jammer dat je nog geen datum hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159621701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ah oke. Jammer dat je nog geen datum hebt.
Inderdaad. En mocht het wel wat worden zit je nog met het feit dat we niet bij elkaar om de hoek wonen, dus altijd lastig met vervolgdates. Even een avondje doordeweeks is dan al lastig... ;(
pi_159621759
Ik ga ondertussen gewoon lekker door met het zenuwachtig verkloten van gesprekken. Iedere keer als ik iets wil zeggen, komt er iets heel anders uit mijn mond. Blegh.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_159621788
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:15 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ga ondertussen gewoon lekker door met het zenuwachtig verkloten van gesprekken. Iedere keer als ik iets wil zeggen, komt er iets heel anders uit mijn mond. Blegh.
Hoe oud ben je? Dat zenuwachtige gedoe moet toch juist opvallen dan, ook bij de mannen? Gewoon zorgen dat je lacht..
pi_159621810
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Dat zenuwachtige gedoe moet toch juist opvallen dan, ook bij de mannen? Gewoon zorgen dat je lacht..
32. En ik voel me heel pathetisch 14 zodra hij naar me lacht. :')
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_159621846
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:17 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

32. En ik voel me heel pathetisch 14 zodra hij naar me lacht. :')
Dat moet toch opvallen? Desnoods gewoon heel direct zijn met, hey vanavond drankje? Dan zijn je intenties duidelijk zat.
pi_159621890
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat moet toch opvallen? Desnoods gewoon heel direct zijn met, hey vanavond drankje? Dan zijn je intenties duidelijk zat.
Dat is het probleem dus, ik krijg gewoon niks uit mijn mond in de vorm en volgorde die ik wil. Ik heb het geprobeerd, maar dan zeg ik gewoon iets anders. Ik raak gewoon helemaal de draad kwijt. :')

Misschien vindt ie het gewoon grappig om me zo te zien stuntelen hoor. Dat zou zomaar kunnen.
pi_159621943
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:20 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat is het probleem dus, ik krijg gewoon niks uit mijn mond in de vorm en volgorde die ik wil. Ik heb het geprobeerd, maar dan zeg ik gewoon iets anders. Ik raak gewoon helemaal de draad kwijt. :')

Misschien vindt ie het gewoon grappig om me zo te zien stuntelen hoor. Dat zou zomaar kunnen.
Anders overstappen op digitaal geschut, email of een app.
pi_159623010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Anders overstappen op digitaal geschut, email of een app.
Nee, ooit gaat het me lukken. ;)
pi_159627619
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Happn is volledig gratis voor dames, voor mannen kost het geld om matches te forceren...
Ja, en dat heeft ook maar iets te maken met wat ik over dit nutteloze artikel zeg?

Oh ja, het heeft me 30 matches gekost maar er lopen eindelijk weer een paar redelijke gesprekken. :')
pi_159627778
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Daar ben ik altijd bang voor _O- Daarom zeg ik nooit te uitgebreid hier wat er aan de hand is enzo _O-
Misschien eens kappen om daarvoor bang te zijn, als ze je niet hoeft om je twijfels dan is het niks toch? :o

Naja lastig ergens... Ik heb vaak ook wel het gevoel dat vrouwen heel snel afknappen op twijfel etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FOK!fotograaf woensdag 3 februari 2016 @ 18:25:39 #295
364681 over_hedge
pi_159628194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 18:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien eens kappen om daarvoor bang te zijn, als ze je niet hoeft om je twijfels dan is het niks toch? :o

Naja lastig ergens... Ik heb vaak ook wel het gevoel dat vrouwen heel snel afknappen op twijfel etc.
Wie zegt dat ik twijfel :D
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 19:05:42 #296
5428 crew  miss_sly
pi_159629178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 18:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is dat een vrouwending? Of knapt de ene mens (sneller) af op twijfel en de ander niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159630167
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is dat een vrouwending? Of knapt de ene mens (sneller) af op twijfel en de ander niet?
Beide.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_159632738
Even klagen over datingsites. De zoveelste vreemdganger die contact zoekt :( ik ben even uit mijn slof geschoten
Ik snap dat echt niet en vind het O jammer. Ze zeggen ook nooit gewoon 'Ja ik ben een lul maar het kan me niet schelen' het is altijd 'ik doe niets fout'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159633084
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
Even klagen over datingsites. De zoveelste vreemdganger die contact zoekt :( ik ben even uit mijn slof geschoten
Ik snap dat echt niet en vind het O jammer. Ze zeggen ook nooit gewoon 'Ja ik ben een lul maar het kan me niet schelen' het is altijd 'ik doe niets fout'
Who gives a fuck.
pi_159633194
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Who gives a fuck.
ik. Want heb er dan toch al tijd in zitten. Ze beginnen namelijk nooit met 'owja er zit een vrouw thuis die ik kei hard voor lieg'

Bots op tinder zijn toch ook irritant? Dit ook.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')