ghehe, waar kenne we die vanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Haar opa ligt in het ziekenhuis en daar gaat t niet goed mee.
Ja dat was het zeker. Alleen ik moet wel om mezelf lachen want dit wilde ik zo graag met hem en in het algemeen is het ook al héél lang geleden dat het zo ging en ik ben ontzettend aan het klooienquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede avond.
Ik heb wel echt weer heel veel zin ook in m'n volgende date.
Ja is 4e date met dezelfde man. Ik geloof dat we deze keer donuts gaan makenquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker. Alleen ik moet wel om mezelf lachen want dit wilde ik zo graag met hem en in het algemeen is het ook al héél lang geleden dat het zo ging en ik ben ontzettend aan het klooienHet is net alsof je opeens niet meer kunt zwemmen ofzo. En dan heb je ook nog die kortsluiting in je hoofd.
Het zou heel leuk moeten zijn maar ik heb denk ik nog even nodig om echt te kunnen genieten ervan. Ik weet dat ik zo in elkaar zit gelukkig. Wat erg fijn is is dat hij dat lijkt te begrijpen en ik andersom wel om kan gaan met dat hij vrij langzaam in die dingen is en niet echt een enorme charmeur ofzo. Wel echt, als in oprecht. En dat vind ik veel belangrijker.
Wat ga je doen met je date? Is dat de man van de cinnamon rolls?
Ha ha goed voor elkaar met al die lekkere baksels! Leuk dat het zo goed klikt met hem!quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja is 4e date met dezelfde man. Ik geloof dat we deze keer donuts gaan makenen verder nog niet echt afgesproken of we iets gaan doen.
En dat van die kortsluiting herken ik ook wel hoor. Kan me gek zitten maken om de stomste dingengister avond zat ik te piekeren of ik niet teveel berichtjes stuurde, en of ik niet beter kon minderen. Had ik tegen mezelf eigenlijk al gezegd, ben nou jezelf dat werkt toch tot nu toe. En toen vannochtend toen ik wakker werd was er al een goedemorgen op whatsapp.
![]()
Ik ben best wel heel erg onzeker, maar hij gaat er als een baas mee om.
Misschien had die je posts gelezen op Fok.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn date heeft ook afgezegd met een onduidelijke reden. Ik heb niet verder gevraagd. Ik had er toch al geen mega zin in dus wat mij betreft is het wel klaar zo
Daar ben ik altijd bang voorquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien had die je posts gelezen op Fok.
Leuk! Hoop dat het aangenaam isquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen date 2. Eerst lekker uitwaaien en dan wat drinken ergens.
Was wederom leukquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
Leuk! Hoop dat het aangenaam is
Date-idee: met zijn tweetjes met de trein een dagje/weekendje België doen, vanaf 11-2 t/m 29-2 voor maar 49,- voor 2 personen, zie de NS-site: https://www.nsinternational.nl/nl/aanbiedingen/valentijn-belgie . * Andromache droomt nog even weg bij wat eventueel mogelijkerwijs had kunnen zijn...![]()
Te weinig details.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was wederom leukDate 3 volgt.
Ze is ziek blijkbaarquote:
Wandeling gemaakt en weer wat gedronken. Beide wat verlegenquote:
Ahum, ik meen me iets te herinneren van een advies dat je mij ooit gafquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wandeling gemaakt en weer wat gedronken. Beide wat verlegenBen het daten niet meer gewend. Ofzo. Maar het heeft wel iets schattigs/naiefs.
Ik weet het. Ik heb hypocrietenbloed.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ahum, ik meen me iets te herinneren van een advies dat je mij ooit gaf
En ook hier gaat de date vanavond niet door. Zelfde reden als bij kanovinnie, ze is ziek.
Rustig aan doen kan ook best fijn zijn soms, kwam ik achter.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wandeling gemaakt en weer wat gedronken. Beide wat verlegenBen het daten niet meer gewend. Ofzo. Maar het heeft wel iets schattigs/naiefs.
Soms werkt rustig beterquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb hypocrietenbloed.
De Russische?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ahum, ik meen me iets te herinneren van een advies dat je mij ooit gaf
En ook hier gaat de date vanavond niet door. Zelfde reden als bij kanovinnie, ze is ziek.
Nee, van de schaatsbaan. De date met die Russische is volgende week vrijdag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |