abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160366629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:59 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb voor het eerst een gesprekje met een meisje via een datingssite, we hebben net onze telefoonnummers uitgewisseld, een redelijk dik meisje van Turkse komaf, wel heel verzorgd met kunst wimpers en nagels.
zolang ze geen kunst karakter heeft... why not
pi_160381482
Bij mijn opleiding krijgen we twee keer per week groepsonderwijs in groepjes van tien. En een van deze tien meisjes vind ik nu leuk. Best gek want eerst vond ik haar heel irritant en ik vind al jaren niemand leuk meer. :') Dat groepsonderwijs is nog negen keer de komende vijf weken. Hoe kan ik het beste stappen ondernemen zonder dat het awkward wordt voor eens van ons/beiden? Ik ben sociaal niet erg handig en heb geen ervaring met meisjes, al zijn mijn sociale skills zeker acceptabel geworden.
The show must go on
pi_160440017
Ik ben officieel klaar met Tinder denk ik. 9 van de 10 profielen zijn nep, gebrek aan matches en ik heb eigenlijk ook geen zin meer in het hele gesprek opbouwen en opgang houden. Hoe kijken jullie tegenwoordig tegen Tinder aan?
pi_160465136
Oké even advies in winnen :P
Afgelopen weken i.v.m studie gewerkt aan project in groepsverband. In die groep zat (zit) een chick die op eerste gezicht niet mijn type leek. Was ook ik ook helemaal niet bezig, met wat formelere zaken ben ik daar nooit op uit.

Echter heb ik nu samen met haar een gedeelte van het project op me genomen. Tijdens meetings heb ik haar een beetje beter lekker kennen en is er wel wat geflirt tussen elkaar. Afgelopen week was het eigenlijk zo dat we niet meer van elkaar konden afblijven, in de zin van: we zitten naast elkaar en aan het einde van de meeting zit ze bijna bij me op schoot. Ik ben haar in die tijd steeds leuker gaan vinden en denk dat ik sinds jaren weer oprecht verliefd aan het worden ben op iemand (gebeurt niet vaak bij mij).

Juist hier word ik zenuwachtig van, ik weet niet/ik durf niet verder door te pakken. Ten eerste loopt het project nog steeds en ik wil niet dat daar een akward situatie ontstaat. Daarnaast heb ik normaliter geen probleem met dates/chicks aanspreken, maar omdat dit vanuit zo'n situatie is ben ik toch wat terughoudend.

Het hele feit dat ik echt 100% geďnteresseerd ben in een chick maakt het allemaal erger qua zenuwen. Hoe zouden jullie het aanpakken? Tijdens meetings zitten we altijd in een grote groep, dus het is nooit 1 op 1. Ik weet het gewoon even niet, ik wil haar echt niet laten lopen, maar heb nu dus juist geen ballen om de stap te zetten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 6 maart 2016 @ 16:53:35 #230
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160466824
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:17 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben officieel klaar met Tinder denk ik. 9 van de 10 profielen zijn nep, gebrek aan matches en ik heb eigenlijk ook geen zin meer in het hele gesprek opbouwen en opgang houden. Hoe kijken jullie tegenwoordig tegen Tinder aan?
Simpel, contract + alt + delete. Ik heb tinder al een tijdje terug verwijderd en mis het totaal niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160466956
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Afgelopen weken i.v.m studie gewerkt aan project in groepsverband. In die groep zat (zit) een chick die op eerste gezicht niet mijn type leek. Was ook ik ook helemaal niet bezig, met wat formelere zaken ben ik daar nooit op uit.

Echter heb ik nu samen met haar een gedeelte van het project op me genomen. Tijdens meetings heb ik haar een beetje beter lekker kennen en is er wel wat geflirt tussen elkaar. Afgelopen week was het eigenlijk zo dat we niet meer van elkaar konden afblijven, in de zin van: we zitten naast elkaar en aan het einde van de meeting zit ze bijna bij me op schoot. Ik ben haar in die tijd steeds leuker gaan vinden en denk dat ik sinds jaren weer oprecht verliefd aan het worden ben op iemand (gebeurt niet vaak bij mij).

Juist hier word ik zenuwachtig van, ik weet niet/ik durf niet verder door te pakken. Ten eerste loopt het project nog steeds en ik wil niet dat daar een akward situatie ontstaat. Daarnaast heb ik normaliter geen probleem met dates/chicks aanspreken, maar omdat dit vanuit zo'n situatie is ben ik toch wat terughoudend.

Het hele feit dat ik echt 100% geďnteresseerd ben in een chick maakt het allemaal erger qua zenuwen. Hoe zouden jullie het aanpakken? Tijdens meetings zitten we altijd in een grote groep, dus het is nooit 1 op 1. Ik weet het gewoon even niet, ik wil haar echt niet laten lopen, maar heb nu dus juist geen ballen om de stap te zetten.
Laat haar lachen, heb lol, maak dat project af en als het op het einde nog steeds zo leuk als nu is vraag je haar op date.

Is dat een idee?
pi_160467094
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Laat haar lachen, heb lol, maak dat project af en als het op het einde nog steeds zo leuk als nu is vraag je haar op date.

Is dat een idee?
In principe wel ja, alleen dat vragen op date :s)
Omdat ik het nu echt wil, het niet voor gewoon plezier is, ben ik echt veel zenuwachtiger. Ik ben bang dat ik niet durf. Gewoon doen is altijd het devies, maar nu durf ik dus zelf niet :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160468915
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

In principe wel ja, alleen dat vragen op date :s)
Omdat ik het nu echt wil, het niet voor gewoon plezier is, ben ik echt veel zenuwachtiger. Ik ben bang dat ik niet durf. Gewoon doen is altijd het devies, maar nu durf ik dus zelf niet :')
Op date klinkt zo officieel. Probeer op iets spontaans aan te sturen als jullie weer met elkaar aan het flirten zijn?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 6 maart 2016 @ 18:57:09 #234
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_160469945
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:

Weer verliefd zijn, leuk ;)

Je werkt samen met haar toch. ASAP zorgen dat je iets met haar afspreekt wat totaal niet gerelateerd is aan studie (en dan ook niet over studie praten). Zou ik niet doen als de groep erbij zit, zet onnodige druk op haar. Er gaan de komende weken vast wel mogelijkheden komen om het even 1 op 1 voor te stellen. ''Je lijkt me wel leuk, laten we een keer wat leuks gaan doen''. Als de kans zichzelf niet voordoet kun je ook gewoon achteraf zeggen dat je haar even iets moet vragen en neem je haar even apart.

Oh, en ''op date vragen'' is nergens voor nodig. Koffie drinken is niet daten.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_160471790
Excuses, met op date vragen bedoelde ik uiteraard ook niet letterlijk de vraag "Wil je met mij op date?". Maar inderdaad vragen om iets te gaan doen. Liefst iets simpels zoals koffie inderdaad.
pi_160473385
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Weer verliefd zijn, leuk ;)

Je werkt samen met haar toch. ASAP zorgen dat je iets met haar afspreekt wat totaal niet gerelateerd is aan studie (en dan ook niet over studie praten). Zou ik niet doen als de groep erbij zit, zet onnodige druk op haar. Er gaan de komende weken vast wel mogelijkheden komen om het even 1 op 1 voor te stellen. ''Je lijkt me wel leuk, laten we een keer wat leuks gaan doen''. Als de kans zichzelf niet voordoet kun je ook gewoon achteraf zeggen dat je haar even iets moet vragen en neem je haar even apart.

Oh, en ''op date vragen'' is nergens voor nodig. Koffie drinken is niet daten.
Ja moet eerlijk vertellen dat ik er wel een beetje van de wap van ben :@ Date gebruikte ik ook meer als term, omdat ie hier zo in de op gebruikt word. Ik wil gewoon een keer buiten studie een keer iets met der doen, beter leren kennen.
pi_160473396
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef Mandéra het volgende:
Excuses, met op date vragen bedoelde ik uiteraard ook niet letterlijk de vraag "Wil je met mij op date?". Maar inderdaad vragen om iets te gaan doen. Liefst iets simpels zoals koffie inderdaad.
Dat vermoede ik al :)
  zondag 6 maart 2016 @ 23:13:31 #238
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_160478153
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ja moet eerlijk vertellen dat ik er wel een beetje van de wap van ben :@ Date gebruikte ik ook meer als term, omdat ie hier zo in de op gebruikt word. Ik wil gewoon een keer buiten studie een keer iets met der doen, beter leren kennen.
Zo snel mogelijk intenties duidelijk maken dan (tenzij je goede status hebt binnen de groep, dan komt ze vanzelf naar je toe en kun je het rustig aan spelen).
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_160479332
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:53 schreef yats het volgende:

[..]

Simpel, contract + alt + delete. Ik heb tinder al een tijdje terug verwijderd en mis het totaal niet.
Makkelijk om te zeggen dat je klaar bent met Tinder wanner Tinder nooit echt is begonnen met jou... :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160479405
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Makkelijk om te zeggen dat je klaar bent met Tinder wanner Tinder nooit echt is begonnen met jou... :D
Wat zeg je hier nu mee? :P Tibder nooit begonnen met hem?
pi_160479439
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Wat zeg je hier nu mee? :P Tibder nooit begonnen met hem?
Met deezer, niet Yats.

Ok, ik neem nog een pintje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_160479469
quote:

[..]

Lachen gieren brullen
pi_160479519
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lachen gieren brullen
hihaho
pi_160479626
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

hihaho
Ik keek een beetje zoals jouw UI
pi_160479647
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik keek een beetje zoals jouw UI
Niet.
pi_160479767
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet.
Ik zou je liken
  maandag 7 maart 2016 @ 00:55:08 #247
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160480003
quote:

[..]

Eh pheebs, wat zat er in dat drankje van vanavond? Ik heb met verschillende vrouwen via tinder gedate maar het is niet mijn medium en dus heb ik het verwijderd. Of doelde je op deezertje?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160480031
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:55 schreef yats het volgende:

[..]

Eh pheebs, wat zat er in dat drankje van vanavond? Ik heb met verschillende vrouwen via tinder gedate maar het is niet mijn medium en dus heb ik het verwijderd. Of doelde je op deezertje?
Ja. Dat zei ik 4 seconde later al. Er zat een worm in.
pi_160504403
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:28 schreef Kokoswater het volgende:
Bij mijn opleiding krijgen we twee keer per week groepsonderwijs in groepjes van tien. En een van deze tien meisjes vind ik nu leuk. Best gek want eerst vond ik haar heel irritant en ik vind al jaren niemand leuk meer. :') Dat groepsonderwijs is nog negen keer de komende vijf weken. Hoe kan ik het beste stappen ondernemen zonder dat het awkward wordt voor eens van ons/beiden? Ik ben sociaal niet erg handig en heb geen ervaring met meisjes, al zijn mijn sociale skills zeker acceptabel geworden.
Iemand advies?
The show must go on
  maandag 7 maart 2016 @ 23:12:35 #250
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_160505686
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 22:30 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Iemand advies?
Als je geen ervaring hebt en een muurbloempje bent tijdens groepswerk wordt dat lastig (soms is de situatie er namelijk naar, soms helemaal niet, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken). Maar dat maakt niet uit. Idee is eigenlijk heel simpel, net als bij donnie-brasco. Neem haar een keer apart en zeg dat ze je wel leuk lijkt en of ze een keer koffie wil gaan drinken. Maak het niet groter dan het is, daar zit zij ook niet op te wachten.

En ga op een eventuele date of als je alleen met haar bent alsjeblieft niet over studie praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')