zou ik ook afkappen ja. Gedoe. Zo'n sprookjesboek..quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef KaBuf het volgende:
Excuus voor de derde post op rij.
Ze blijkt dus vrij sterk gelovig te zijn. Merk gelijk dat ze op een andere manier in het leven staat, en geen zin om dat later tegen te komen.
Dus maar afgezegd
Ja ze gaf aan iemand te zoeken met wie ze ook naar de kerk kon enz. Ze wil binnen 3 jaar met iemand getrouwd zijn en kinderen krijgen. Nee dank je, dat gaat me te snelquote:Op zondag 21 februari 2016 23:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Kan ik best wel begrijpen, hoewel je haar daar natuurlijk ook niet op af kan rekenen. Maar je voorkomt er misschien wel wat gezeik mee.
ahwwquote:Op maandag 22 februari 2016 15:21 schreef Klonterpot het volgende:
Vier maanden terug heb ik meisje leren kennen door een wederzijdse interesse voor Muse. De vonk was er, de verliefdheid aan mijn kant ook alleen vond zij het leeftijdsverschil (7 jaar) te groot. Ik ben daar goed kapot van geweest, en was daar eindelijk een beetje overheen. Dat was lastig, omdat we elkaar vrij veel zien in onze vrije tijd (zelfde woonplaats, zelfde vereniging etc.). Misschien is er bij haar de laatste maanden toch ook een vonk geweest, want vorige week gaf ze aan dat leeftijd niet boeit en heeft ze mij gevraagd of ik met haar mee wil naar Muse, 7 maart a.s. in de Ziggo Dome.
Gave date welquote:Op maandag 22 februari 2016 15:21 schreef Klonterpot het volgende:
Vier maanden terug heb ik meisje leren kennen door een wederzijdse interesse voor Muse. De vonk was er, de verliefdheid aan mijn kant ook alleen vond zij het leeftijdsverschil (7 jaar) te groot. Ik ben daar goed kapot van geweest, en was daar eindelijk een beetje overheen. Dat was lastig, omdat we elkaar vrij veel zien in onze vrije tijd (zelfde woonplaats, zelfde vereniging etc.). Misschien is er bij haar de laatste maanden toch ook een vonk geweest, want vorige week gaf ze aan dat leeftijd niet boeit en heeft ze mij gevraagd of ik met haar mee wil naar Muse, 7 maart a.s. in de Ziggo Dome.
Ik ben 27, zij 19.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
AahwwWat zijn jullie leeftijden dan?
Uiteraard, hoewel dat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel mijn huis zal wordenquote:
Gek dat ze dan op Paiq gaat zoekenquote:Op maandag 22 februari 2016 05:45 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja ze gaf aan iemand te zoeken met wie ze ook naar de kerk kon enz. Ze wil binnen 3 jaar met iemand getrouwd zijn en kinderen krijgen. Nee dank je, dat gaat me te snel![]()
Goede eerste ervaring met Paiq![]()
Ik ben er nog niet echt over uit of ik Paiq überhaupt wat vind eigenlijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gek dat ze dan op Paiq gaat zoekenAls er ergens niet-vrome mensen rondlopen is het daar wel
Er zijn ook gewoon christelijke datingsites. Geef het haar als tip mee zou ik zeggen
Craaaaaaaaaaaaaaaaaycraaaaaaaaaaaaaaaaay!quote:Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt over uit of ik Paiq überhaupt wat vind eigenlijk.
Tot nu toe veel gesprekken met meiden die dingen zeggen als "mooi soww" en "ja vindt ik ook".
Maar misschien ben ik gewoon nog geen goede tegengekomen op Paiq.
En ik negeer d'r nu op whatsappHeb gisteravond een paar keer proberen uit te leggen waarom ik het afkap, maar ze blijft zeggen dat ik d'r zou hebben gebruikt. Geen idee hoe ik d'r heb gebruikt dan, halve middag en avond enkel via Paiq/whatsapp contact gehad
Dus ik denk dat ik hier goed weg ben gekomen.
Waar zit ze op de schaal, denk je?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt over uit of ik Paiq überhaupt wat vind eigenlijk.
Tot nu toe veel gesprekken met meiden die dingen zeggen als "mooi soww" en "ja vindt ik ook".
Maar misschien ben ik gewoon nog geen goede tegengekomen op Paiq.
En ik negeer d'r nu op whatsappHeb gisteravond een paar keer proberen uit te leggen waarom ik het afkap, maar ze blijft zeggen dat ik d'r zou hebben gebruikt. Geen idee hoe ik d'r heb gebruikt dan, halve middag en avond enkel via Paiq/whatsapp contact gehad
Dus ik denk dat ik hier goed weg ben gekomen.
Onder de lijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar zit ze op de schaal, denk je?
[ afbeelding ]
Astemblieft zeg. Wie ben jij om je daar in te mengen? Je weet sowieso niets van hun relatie af.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:34 schreef Deezertje het volgende:
Kwam net iemand tegen op Tinder die al een paar jaar een relatie heeft met een oud-klasgenoot van me. Deze week waren ze samen nog op vakantie en ook volgens hun FB hebben ze nog een relatie... Waarom is ze dan op Tinder? En moet ik het hem vertellen of moeten ze daar zelf maar achterkomen?
Ik schat ze niet in als open relatie types, maar gezien ze deze week nog op vakantie waren samen en het nog steeds op FB staat is het wel apart. Misschien uit lol ff de app geïnstalleerd? Normaal lees je altijd dat het juist overspelende mannen zijn die op Tinder zitten, vandaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Astemblieft zeg. Wie ben jij om je daar in te mengen? Je weet sowieso niets van hun relatie af.
En jouw inschattingsvermogen is fenomenaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
Ik schat ze niet in als open relatie types, maar gezien ze deze week nog op vakantie waren samen en het nog steeds op FB staat is het wel apart. Misschien uit lol ff de app geïnstalleerd? Normaal lees je altijd dat het juist overspelende mannen zijn die op Tinder zitten, vandaar.
Ja nou misschien zit je dan wel fout met je schatting.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik schat ze niet in als open relatie types
Gewoon vertellen en kijken wat er gebeurtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:34 schreef Deezertje het volgende:
Kwam net iemand tegen op Tinder die al een paar jaar een relatie heeft met een oud-klasgenoot van me. Deze week waren ze samen nog op vakantie en ook volgens hun FB hebben ze nog een relatie... Waarom is ze dan op Tinder? En moet ik het hem vertellen of moeten ze daar zelf maar achterkomen?
Dan moet je voor zo'n situatie zorgen. Dan kan je meer oogcontact leggen, glimlachen (dan ziet ze dat je enige interesse hebt in haar) en meer gesprekjes voeren.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:59 schreef StarTrip het volgende:
Ik zit bij een sportvereniging. Train daar fanatiek twee keer per week, heb er meerdere vrienden gemaakt die ik ook buiten het sporten zie. Ik ga naar de feestjes, spreek thuis bij mensen af. Ik heb het idee dat ze me graag zien en graag een praatje met me maken.
Maar nu ik een meisje bij de vereniging leuk vind weet ik totaal niet hoe ik haar moet benaderen. We kennen elkaar, hebben wel eens wat zinnen tegen elkaar gesproken maar daarmee is het eigenlijk wel gezegd. Ik kan totaal niet peilen wat ze van me vindt. Ze traint in een ander team, heeft andere vrienden. Er is geen situatie waarin ik even random met haar kan praten. Ik weet nu niet echt hoe ik het moet aanpakken. Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |