abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160108015
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef KaBuf het volgende:
Excuus voor de derde post op rij. :@
Ze blijkt dus vrij sterk gelovig te zijn. Merk gelijk dat ze op een andere manier in het leven staat, en geen zin om dat later tegen te komen.
Dus maar afgezegd -O-
zou ik ook afkappen ja. Gedoe. Zo'n sprookjesboek..
Ja doei.
  maandag 22 februari 2016 @ 05:45:33 #202
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_160110661
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 23:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Kan ik best wel begrijpen, hoewel je haar daar natuurlijk ook niet op af kan rekenen. Maar je voorkomt er misschien wel wat gezeik mee.
Ja ze gaf aan iemand te zoeken met wie ze ook naar de kerk kon enz. Ze wil binnen 3 jaar met iemand getrouwd zijn en kinderen krijgen. Nee dank je, dat gaat me te snel :P

Goede eerste ervaring met Paiq -O- _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_160118860
-nee, dit is niet het topic hiervoor. Niks concreets, niks constructiefs, niks progressiefs. Enkel geneuzel over andermans zaken. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Copycat op 22-02-2016 15:22:47 ]
  maandag 22 februari 2016 @ 15:20:53 #204
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_160118974
-reactie op edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 22-02-2016 15:23:09 ]
The remedy is the experience.
  maandag 22 februari 2016 @ 15:21:16 #205
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_160118982
Vier maanden terug heb ik meisje leren kennen door een wederzijdse interesse voor Muse. De vonk was er, de verliefdheid aan mijn kant ook alleen vond zij het leeftijdsverschil (7 jaar) te groot. Ik ben daar goed kapot van geweest, en was daar eindelijk een beetje overheen. Dat was lastig, omdat we elkaar vrij veel zien in onze vrije tijd (zelfde woonplaats, zelfde vereniging etc.). Misschien is er bij haar de laatste maanden toch ook een vonk geweest, want vorige week gaf ze aan dat leeftijd niet boeit en heeft ze mij gevraagd of ik met haar mee wil naar Muse, 7 maart a.s. in de Ziggo Dome O+ .
pi_160119035
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:21 schreef Klonterpot het volgende:
Vier maanden terug heb ik meisje leren kennen door een wederzijdse interesse voor Muse. De vonk was er, de verliefdheid aan mijn kant ook alleen vond zij het leeftijdsverschil (7 jaar) te groot. Ik ben daar goed kapot van geweest, en was daar eindelijk een beetje overheen. Dat was lastig, omdat we elkaar vrij veel zien in onze vrije tijd (zelfde woonplaats, zelfde vereniging etc.). Misschien is er bij haar de laatste maanden toch ook een vonk geweest, want vorige week gaf ze aan dat leeftijd niet boeit en heeft ze mij gevraagd of ik met haar mee wil naar Muse, 7 maart a.s. in de Ziggo Dome O+ .
ahww :)
Wat zijn jullie leeftijden dan?

[ Bericht 6% gewijzigd door Copycat op 22-02-2016 15:26:54 (Nooe) ]
  maandag 22 februari 2016 @ 15:25:19 #207
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_160119059
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:21 schreef Klonterpot het volgende:
Gave date wel _O_
Breng je d'r thuis? ;)
  maandag 22 februari 2016 @ 15:27:01 #208
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_160119096
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Aahww :) Wat zijn jullie leeftijden dan?
Ik ben 27, zij 19.

quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:25 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Gave date wel _O_
Breng je d'r thuis? ;)
Uiteraard, hoewel dat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel mijn huis zal worden ;)
  maandag 22 februari 2016 @ 15:38:27 #209
47102 Elvi
miemkwien
pi_160119363
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 05:45 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ja ze gaf aan iemand te zoeken met wie ze ook naar de kerk kon enz. Ze wil binnen 3 jaar met iemand getrouwd zijn en kinderen krijgen. Nee dank je, dat gaat me te snel :P

Goede eerste ervaring met Paiq -O- _O-
Gek dat ze dan op Paiq gaat zoeken _O- Als er ergens niet-vrome mensen rondlopen is het daar wel :')
Er zijn ook gewoon christelijke datingsites. Geef het haar als tip mee zou ik zeggen :P
  maandag 22 februari 2016 @ 15:42:07 #210
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_160119464
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Gek dat ze dan op Paiq gaat zoeken _O- Als er ergens niet-vrome mensen rondlopen is het daar wel :')
Er zijn ook gewoon christelijke datingsites. Geef het haar als tip mee zou ik zeggen :P
Ik ben er nog niet echt over uit of ik Paiq überhaupt wat vind eigenlijk.
Tot nu toe veel gesprekken met meiden die dingen zeggen als "mooi soww" en "ja vindt ik ook". :N
Maar misschien ben ik gewoon nog geen goede tegengekomen op Paiq.

En ik negeer d'r nu op whatsapp :@ Heb gisteravond een paar keer proberen uit te leggen waarom ik het afkap, maar ze blijft zeggen dat ik d'r zou hebben gebruikt. Geen idee hoe ik d'r heb gebruikt dan, halve middag en avond enkel via Paiq/whatsapp contact gehad :') Dus ik denk dat ik hier goed weg ben gekomen. O-)
pi_160173395
Iemand ervaring met Lexa? Had gisteren kort gesprekje met iemand, maar vlotte niet echt.
Stuurt ze me vandaag een flirt i.p.v. weer gewoon een berichtje te sturen ofzo :? :P
pi_160173424
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Tot nu toe veel gesprekken met meiden die dingen zeggen als "mooi soww" en "ja vindt ik ook". :N

En ik negeer d'r nu op whatsapp :@ Heb gisteravond een paar keer proberen uit te leggen waarom ik het afkap, maar ze blijft zeggen dat ik d'r zou hebben gebruikt. Geen idee hoe ik d'r heb gebruikt dan, halve middag en avond enkel via Paiq/whatsapp contact gehad :') Dus ik denk dat ik hier goed weg ben gekomen. O-)
Craaaaaaaaaaaaaaaaaycraaaaaaaaaaaaaaaaay!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160176016
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Waar zit ze op de schaal, denk je?

Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160176061
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waar zit ze op de schaal, denk je?

[ afbeelding ]
Onder de lijn ;(
pi_160253805
Kwam net iemand tegen op Tinder die al een paar jaar een relatie heeft met een oud-klasgenoot van me. Deze week waren ze samen nog op vakantie en ook volgens hun FB hebben ze nog een relatie... Waarom is ze dan op Tinder? En moet ik het hem vertellen of moeten ze daar zelf maar achterkomen?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 10:37:44 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160253835
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:34 schreef Deezertje het volgende:
Kwam net iemand tegen op Tinder die al een paar jaar een relatie heeft met een oud-klasgenoot van me. Deze week waren ze samen nog op vakantie en ook volgens hun FB hebben ze nog een relatie... Waarom is ze dan op Tinder? En moet ik het hem vertellen of moeten ze daar zelf maar achterkomen?
Astemblieft zeg. Wie ben jij om je daar in te mengen? Je weet sowieso niets van hun relatie af.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160253849
Misschien hebben ze wel een open relatie of zoeken ze iemand voor een trio. Bemoei je lekker met je eigen zaken zeg :')
pi_160253871
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Astemblieft zeg. Wie ben jij om je daar in te mengen? Je weet sowieso niets van hun relatie af.
Ik schat ze niet in als open relatie types, maar gezien ze deze week nog op vakantie waren samen en het nog steeds op FB staat is het wel apart. Misschien uit lol ff de app geïnstalleerd? Normaal lees je altijd dat het juist overspelende mannen zijn die op Tinder zitten, vandaar.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 10:42:11 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160253896
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:

Ik schat ze niet in als open relatie types, maar gezien ze deze week nog op vakantie waren samen en het nog steeds op FB staat is het wel apart. Misschien uit lol ff de app geïnstalleerd? Normaal lees je altijd dat het juist overspelende mannen zijn die op Tinder zitten, vandaar.
En jouw inschattingsvermogen is fenomenaal.
En verder is dit afgunstige geneuzel uiteraard sowieso geen materiaal voor deze reeks.
pi_160253915
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik schat ze niet in als open relatie types
Ja nou misschien zit je dan wel fout met je schatting.
Kap nou eens met je vooroordelen en alles voor iedereen in te vullen.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 10:45:23 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160253934
Streep eronder, dus.
pi_160260475
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:34 schreef Deezertje het volgende:
Gewoon vertellen en kijken wat er gebeurt :) Vergeet je niet de uitkomst hier te plaatsen? 8-)
pi_160330789
Ik zit bij een sportvereniging. Train daar fanatiek twee keer per week, heb er meerdere vrienden gemaakt die ik ook buiten het sporten zie. Ik ga naar de feestjes, spreek thuis bij mensen af. Ik heb het idee dat ze me graag zien en graag een praatje met me maken.

Maar nu ik een meisje bij de vereniging leuk vind weet ik totaal niet hoe ik haar moet benaderen. We kennen elkaar, hebben wel eens wat zinnen tegen elkaar gesproken maar daarmee is het eigenlijk wel gezegd. Ik kan totaal niet peilen wat ze van me vindt. Ze traint in een ander team, heeft andere vrienden. Er is geen situatie waarin ik even random met haar kan praten. Ik weet nu niet echt hoe ik het moet aanpakken. Iemand tips?
pi_160331466
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:59 schreef StarTrip het volgende:
Ik zit bij een sportvereniging. Train daar fanatiek twee keer per week, heb er meerdere vrienden gemaakt die ik ook buiten het sporten zie. Ik ga naar de feestjes, spreek thuis bij mensen af. Ik heb het idee dat ze me graag zien en graag een praatje met me maken.

Maar nu ik een meisje bij de vereniging leuk vind weet ik totaal niet hoe ik haar moet benaderen. We kennen elkaar, hebben wel eens wat zinnen tegen elkaar gesproken maar daarmee is het eigenlijk wel gezegd. Ik kan totaal niet peilen wat ze van me vindt. Ze traint in een ander team, heeft andere vrienden. Er is geen situatie waarin ik even random met haar kan praten. Ik weet nu niet echt hoe ik het moet aanpakken. Iemand tips?
Dan moet je voor zo'n situatie zorgen. Dan kan je meer oogcontact leggen, glimlachen (dan ziet ze dat je enige interesse hebt in haar) en meer gesprekjes voeren.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_160361566
Ik heb voor het eerst een gesprekje met een meisje via een datingssite, we hebben net onze telefoonnummers uitgewisseld, een redelijk dik meisje van Turkse komaf, wel heel verzorgd met kunst wimpers en nagels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')