abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159999471
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef syndroom het volgende:

[..]

Daar hadden jullie hem toch maanden eerder al over gewaarschuwd, dat in zijn geval online dating niet echt de ideale manier is om zijn problemen op te lossen en eerst aan zijn sociale vaardigheden moet werken.

Wat als het nou wel tot een echte date was gekomen, dan zou de kans groot zijn dat ze wellicht alsnog op hem afgeknapt is?
Ja. Want hij gaat sowieso plakken aan dat meisje.
Maar dat begrijpt hij niet. Net zoals jij dingen ook niet gauw oppikt.
pi_159999489
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ipv ons te focussen op dat gezeur steeds, kunnen we misschien terug naar de slechte datingvragen? :P Stuk leuker onderwerp dan steeds dat depressieve gejank keer op keer.
"Hoe wil jij je eitjes in de ochtend?"

:')
pi_159999522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ipv ons te focussen op dat gezeur steeds, kunnen we misschien terug naar de slechte datingvragen? :P Stuk leuker onderwerp dan steeds dat depressieve gejank keer op keer.
Ja maar. Wat voor vragen zou jij nou leuk vinden om te zien?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159999560
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het datingproces is net zoals het sollicitatieproces niet altijd even eerlijk, boehoe.
Geneer je je nou niet voor jezelf en je gedrag in deze?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159999577
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja maar. Wat voor vragen zou jij nou leuk vinden om te zien?
Nou ik had toevallig net iemand die zn meerkeuzevragen gebaseerd had op Hitchhikers Guide to the Galaxy _O- dat vind ik dan weer leuk :P maar meer omdat ik het herken en ook leuk vind. Schept toch weer een band.
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:15:11 #156
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159999940
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:41 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Iemand afwijzen is lastiger dan je denkt. Al helemaal als iemand gaat kleven :')
Check...emotionele chantage door de ander die wel gevoelens heeft is niet iets dat ik aan kan raden
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:28:21 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160000566
Kappen met die suffe slowchat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160002452
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.
Was er volgens jou dan wel een klik? Zo enthousiast vond ik je namelijk nooit overkomen. Jammer trouwens dat ze je gelijk geeft, want nu denk je waarschijnlijk dat je er niks aan kunt doen.
pi_160002672
Vandaag wel iets leuks meegemaakt. Ik word normaal alleen online benaderd :@

Was aan het werk vanmiddag, zat achter de kassa. Kijk ik op, zie ik opeens een man naar me kijken bij een andere kassa. Keek ik daarna nog een keer, keek hij nog steeds. Was best een knappe man. En toen had ik vanmiddag een berichtje op Facebook. In de strekking van dat ie blij was dat hij eindelijk dat leuke kassa meisje bad gevonden. :D :@ :@
pi_160002936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:21 schreef Fripsel het volgende:
Vandaag wel iets leuks meegemaakt. Ik word normaal alleen online benaderd :@

Was aan het werk vanmiddag, zat achter de kassa. Kijk ik op, zie ik opeens een man naar me kijken bij een andere kassa. Keek ik daarna nog een keer, keek hij nog steeds. Was best een knappe man. En toen had ik vanmiddag een berichtje op Facebook. In de strekking van dat ie blij was dat hij eindelijk dat leuke kassa meisje bad gevonden. :D :@ :@
Nu werd je toch ook online benaderd?

Maar ja, ik vind het een beetje creepy. Misschien scheelt het dat je hem al leuk vond.
pi_160003274
quote:
11s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu werd je toch ook online benaderd?

Maar ja, ik vind het een beetje creepy. Misschien scheelt het dat je hem al leuk vond.
Ja maar wel op basis van het echte leven. Maar ik snap wel dat hij niet aan iemand die aan het werk is haar nummer gaat vragen. Dan had ik hem simpelweg niet kunnen geven. Zo maak je nog een kans :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 21:37:24 ]
pi_160003377
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:36 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar wel op basis van het echte leven. Maar ik snap wel dat hij niet aan iemand die aan het werk is haar nummer gaat vragen. Dan had ik hem simpelweg niet kunnen geven. Zo maak je nog een kans :P
Dit is creepy hoor. Draag je een naambordje? Als ik dit flik krijg ik nooit antwoord.. Berichten verschijnen bij facebook toch in mapje overig als je geen vrienden bent?
pi_160003397
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Was er volgens jou dan wel een klik? Zo enthousiast vond ik je namelijk nooit overkomen. Jammer trouwens dat ze je gelijk geeft, want nu denk je waarschijnlijk dat je er niks aan kunt doen.
We konden over van alles en nog wat praten. Uren.
pi_160003492
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dit is creepy hoor. Draag je een naambordje? Als ik dit flik krijg ik nooit antwoord.. Berichten verschijnen bij facebook toch in mapje overig als je geen vrienden bent?
Ja ik draag een naambordje. Maar we wat gemeenschappelijke vrienden te hebben. Hij had me trouwens ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Die had ik geaccepteerd omdat ik z'n gezicht niet meteen kon plaatsen maar we wel gemeenschappelijke vrienden hebben. Daarom zag ik z'n bericht meteen.
pi_160003671
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

We konden over van alles en nog wat praten. Uren.
Maar je gaf hier wel al meermaals aan dat het niks zou gaan worden, dus het 'blauwtje' dat je vandaag liep kwam volgens mij niet echt onverwacht. Wat ga je nu trouwens doen met het contact?
pi_160003734
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja ik draag een naambordje. Maar we wat gemeenschappelijke vrienden te hebben. Hij had me trouwens ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Die had ik geaccepteerd omdat ik z'n gezicht niet meteen kon plaatsen maar we wel gemeenschappelijke vrienden hebben. Daarom zag ik z'n bericht meteen.
Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoord :') genegeerd. Zelfs voor mij is dat op het randje hoor. Er heeft dus geen gesprek plaatsgevonden vooraf? Hij heeft je naam achterhaald en zoekt je online op
pi_160003757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:47 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar je gaf hier wel al meermaals aan dat het niks zou gaan worden, dus het 'blauwtje' dat je vandaag liep kwam volgens mij niet echt onverwacht. Wat ga je nu trouwens doen met het contact?
Stuur niks meer maar verwijder haar niet.
pi_160003995
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoord :') genegeerd. Zelfs voor mij is dat op het randje hoor. Er heeft dus geen gesprek plaatsgevonden vooraf? Hij heeft je naam achterhaald en zoekt je online op
Blijkbaar herkent deze man het als interesse wederzijds is. Niet dat ik er iets mee ga doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 21:57:39 ]
pi_160004060
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Stuur niks meer maar verwijder haar niet.
Kun je niet kijken of het vriendschappelijk wat kan worden? Ik denk dat het goed voor je is als je ook eens bevriend raakt met een vrouw zodat je een klein beetje gewend kan raken aan vrouwelijk contact.
quote:

[..]

Mja, een smooth boy komt er nog wel mee weg. Anders komt het al snel over als dit:
pi_160004098
quote:

[..]

Hij heeft, denk ik, van afstand wel geflirt. En voelde de wederzijdse interesse.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_160005342
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:58 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Hij heeft, denk ik, van afstand wel geflirt. En voelde de wederzijdse interesse.
Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avond ;) dus elke keer kwam ze aan mijn tafel.
pi_160005978
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avond ;) dus elke keer kwam ze aan mijn tafel.
Persoonlijke loopvrouw? WTF is dat?
En heb je ook nog tegen haar gepraat of haar alleen maar eng aangestaard?
pi_160006049
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je bent een creep als je niet doorhebt dat iemand alleen maar beleefd is omdat het moet van haar werk.

Als je het verschil herkent kun je het proberen. ^O^
pi_160006258
Dat vond ik zo klote in de horeca he... Van die mannen/jongens die denken dat je aan het flirten was, terwijl je van je baas gewoon klantvriendelijk moest zijn. Je kon ook niet zeggen dat ze creepy waren want dan kreeg je op je kop :')
pi_160006427
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:56 schreef Elvi het volgende:
Dat vond ik zo klote in de horeca he... Van die mannen/jongens die denken dat je aan het flirten was, terwijl je van je baas gewoon klantvriendelijk moest zijn. Je kon ook niet zeggen dat ze creepy waren want dan kreeg je op je kop :')
Ja ik heb daarnaast ook een situatie dat ik denk hmm, shit. 3 Poolse mannen, eentje is eind 20 denk ik maar de andere 40+. Die achtervolgde me laatst door de winkel. En een keer stond ik bij m'n scooter en zaten ze in de auto naar me te toeteren.

Dat is creepy }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')