Ja. Want hij gaat sowieso plakken aan dat meisje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Daar hadden jullie hem toch maanden eerder al over gewaarschuwd, dat in zijn geval online dating niet echt de ideale manier is om zijn problemen op te lossen en eerst aan zijn sociale vaardigheden moet werken.
Wat als het nou wel tot een echte date was gekomen, dan zou de kans groot zijn dat ze wellicht alsnog op hem afgeknapt is?
"Hoe wil jij je eitjes in de ochtend?"quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ipv ons te focussen op dat gezeur steeds, kunnen we misschien terug naar de slechte datingvragen?Stuk leuker onderwerp dan steeds dat depressieve gejank keer op keer.
Ja maar. Wat voor vragen zou jij nou leuk vinden om te zien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ipv ons te focussen op dat gezeur steeds, kunnen we misschien terug naar de slechte datingvragen?Stuk leuker onderwerp dan steeds dat depressieve gejank keer op keer.
Geneer je je nou niet voor jezelf en je gedrag in deze?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het datingproces is net zoals het sollicitatieproces niet altijd even eerlijk, boehoe.
Nou ik had toevallig net iemand die zn meerkeuzevragen gebaseerd had op Hitchhikers Guide to the Galaxyquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja maar. Wat voor vragen zou jij nou leuk vinden om te zien?
Check...emotionele chantage door de ander die wel gevoelens heeft is niet iets dat ik aan kan radenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Iemand afwijzen is lastiger dan je denkt. Al helemaal als iemand gaat kleven
Was er volgens jou dan wel een klik? Zo enthousiast vond ik je namelijk nooit overkomen. Jammer trouwens dat ze je gelijk geeft, want nu denk je waarschijnlijk dat je er niks aan kunt doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.
Nu werd je toch ook online benaderd?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:21 schreef Fripsel het volgende:
Vandaag wel iets leuks meegemaakt. Ik word normaal alleen online benaderd![]()
Was aan het werk vanmiddag, zat achter de kassa. Kijk ik op, zie ik opeens een man naar me kijken bij een andere kassa. Keek ik daarna nog een keer, keek hij nog steeds. Was best een knappe man. En toen had ik vanmiddag een berichtje op Facebook. In de strekking van dat ie blij was dat hij eindelijk dat leuke kassa meisje bad gevonden.![]()
![]()
Ja maar wel op basis van het echte leven. Maar ik snap wel dat hij niet aan iemand die aan het werk is haar nummer gaat vragen. Dan had ik hem simpelweg niet kunnen geven. Zo maak je nog een kansquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu werd je toch ook online benaderd?
Maar ja, ik vind het een beetje creepy. Misschien scheelt het dat je hem al leuk vond.
Dit is creepy hoor. Draag je een naambordje? Als ik dit flik krijg ik nooit antwoord.. Berichten verschijnen bij facebook toch in mapje overig als je geen vrienden bent?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar wel op basis van het echte leven. Maar ik snap wel dat hij niet aan iemand die aan het werk is haar nummer gaat vragen. Dan had ik hem simpelweg niet kunnen geven. Zo maak je nog een kans
We konden over van alles en nog wat praten. Uren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Was er volgens jou dan wel een klik? Zo enthousiast vond ik je namelijk nooit overkomen. Jammer trouwens dat ze je gelijk geeft, want nu denk je waarschijnlijk dat je er niks aan kunt doen.
Ja ik draag een naambordje. Maar we wat gemeenschappelijke vrienden te hebben. Hij had me trouwens ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Die had ik geaccepteerd omdat ik z'n gezicht niet meteen kon plaatsen maar we wel gemeenschappelijke vrienden hebben. Daarom zag ik z'n bericht meteen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is creepy hoor. Draag je een naambordje? Als ik dit flik krijg ik nooit antwoord.. Berichten verschijnen bij facebook toch in mapje overig als je geen vrienden bent?
Maar je gaf hier wel al meermaals aan dat het niks zou gaan worden, dus het 'blauwtje' dat je vandaag liep kwam volgens mij niet echt onverwacht. Wat ga je nu trouwens doen met het contact?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We konden over van alles en nog wat praten. Uren.
Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoordquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik draag een naambordje. Maar we wat gemeenschappelijke vrienden te hebben. Hij had me trouwens ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Die had ik geaccepteerd omdat ik z'n gezicht niet meteen kon plaatsen maar we wel gemeenschappelijke vrienden hebben. Daarom zag ik z'n bericht meteen.
Stuur niks meer maar verwijder haar niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar je gaf hier wel al meermaals aan dat het niks zou gaan worden, dus het 'blauwtje' dat je vandaag liep kwam volgens mij niet echt onverwacht. Wat ga je nu trouwens doen met het contact?
Blijkbaar herkent deze man het als interesse wederzijds is. Niet dat ik er iets mee ga doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoordgenegeerd. Zelfs voor mij is dat op het randje hoor. Er heeft dus geen gesprek plaatsgevonden vooraf? Hij heeft je naam achterhaald en zoekt je online op
Kun je niet kijken of het vriendschappelijk wat kan worden? Ik denk dat het goed voor je is als je ook eens bevriend raakt met een vrouw zodat je een klein beetje gewend kan raken aan vrouwelijk contact.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Stuur niks meer maar verwijder haar niet.
Mja, een smooth boy komt er nog wel mee weg. Anders komt het al snel over als dit:quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoordgenegeerd. Zelfs voor mij is dat op het randje hoor. Er heeft dus geen gesprek plaatsgevonden vooraf? Hij heeft je naam achterhaald en zoekt je online op
Hij heeft, denk ik, van afstand wel geflirt. En voelde de wederzijdse interesse.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avondquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij heeft, denk ik, van afstand wel geflirt. En voelde de wederzijdse interesse.
Persoonlijke loopvrouw? WTF is dat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avonddus elke keer kwam ze aan mijn tafel.
Je bent een creep als je niet doorhebt dat iemand alleen maar beleefd is omdat het moet van haar werk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avonddus elke keer kwam ze aan mijn tafel.
Ja ik heb daarnaast ook een situatie dat ik denk hmm, shit. 3 Poolse mannen, eentje is eind 20 denk ik maar de andere 40+. Die achtervolgde me laatst door de winkel. En een keer stond ik bij m'n scooter en zaten ze in de auto naar me te toeteren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:56 schreef Elvi het volgende:
Dat vond ik zo klote in de horeca he... Van die mannen/jongens die denken dat je aan het flirten was, terwijl je van je baas gewoon klantvriendelijk moest zijn. Je kon ook niet zeggen dat ze creepy waren want dan kreeg je op je kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |