het is dan ook echt wel een on orginelen kut vraagquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
De quiz op Paiq brengt wel het beste in mensen naar boven he...
Ok ik heb niet zo'n super originele vraag "Wat staat er op jouw bucketlist" maar om dan als antwoord "jouw neuken!" te antwoorden![]()
Mannen die "me" gebruiken ipv "mijn" maken sowieso al geen kans
Ah, Was jij dat. Sorry daarvoor...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
De quiz op Paiq brengt wel het beste in mensen naar boven he...
Ok ik heb niet zo'n super originele vraag "Wat staat er op jouw bucketlist" maar om dan als antwoord "jouw neuken!" te antwoorden![]()
Mannen die "me" gebruiken ipv "mijn" maken sowieso al geen kans
Wat voor vakantie hou je van?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:29 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij stellen alle vrouwen dezelfde vraag. Omgekeerd krijg ik de vraag dus nooit van mannen
True truequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mij.
'Me' klinkt nu inmiddels zo raar dat het nergens meer juist klinkt...
Ja "wat zoek je op Paiq" zie ik ook vaakquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat voor vakantie hou je van?
Wat zoek je op paiq?
Rook je?
Wil je kinderen?
Wat staat er op je bucketlist?
Waar wil je heen op vakantie?
Wat doe je het liefste op een zaterdagavond?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleur onder de 10?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja "wat zoek je op Paiq" zie ik ook vaak![]()
Welke vragen heb jij in je quiz staan?
Oh snelle makkelijke maaltijd ben ik eerder tegen gekomen alleen de kleur onder de 10 komt me niet bekend voorquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kleur onder de 10?
Dat heb ik nu als 1 vraagMaar ik ben ook niet zo origineel
En 1 open vraag heb ik wat ze zouden koken als snelle makkelijke maaltijd. Daar kan ik misschien nog beetje inspiratie aan over houden. Alleen 90% zegt pasta
Hoe kun je je nou aan het lijntje gehouden voelen als je hier al 1,5 maand loop te verkondigen dat je er niks van verwacht?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niks. Nu sta ik letterlijk weer op 0. Ook qua hoop en verwachtingen. Zo sporten lekker frustratie eruit rammen en maar snappen dat mensen liever niet de waarheid vertellen maar je aan het lijntje houden, maar ik ben niet zo dom meer gelukkig. Ik zou iig zelf wel een bericht hebben gestuurd dat het niks meer werd.
Iemand afwijzen is lastiger dan je denkt. Al helemaal als iemand gaat klevenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze heeft net wel 4x haar excuses gemaakt
Maar komop, als je al een leuk gesprek had lopen....quote:
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je door zit te zeiken erover zeker? Doe je hier wel.
Je gaat wel goed met je scheiding van die vrouw om zeg, mijn complimenten...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.
Hoe kan zij weten dat je al je hoop gevestigd had op dat ene contact... dat dus niet meer doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze je wel pikante of uitdagende foto's toegezonden in die anderhalve maand als ik vragen mag?
Daar hadden jullie hem toch maanden eerder al over gewaarschuwd, dat in zijn geval online dating niet echt de ideale manier is om zijn problemen op te lossen en eerst aan zijn sociale vaardigheden moet werken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan zij weten dat je al je hoop gevestigd had op dat ene contact... dat dus niet meer doen.
Het datingproces is net zoals het sollicitatieproces niet altijd even eerlijk, boehoe.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, wat een gejankzakGeneer je je nou zelf niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |