abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159998315
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
De quiz op Paiq brengt wel het beste in mensen naar boven he...
Ok ik heb niet zo'n super originele vraag "Wat staat er op jouw bucketlist" maar om dan als antwoord "jouw neuken!" te antwoorden :{w
Mannen die "me" gebruiken ipv "mijn" maken sowieso al geen kans _O-
het is dan ook echt wel een on orginelen kut vraag :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159998334
Volgens mij stellen alle vrouwen dezelfde vraag. Omgekeerd krijg ik de vraag dus nooit van mannen _O-
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:29:38 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159998347
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
De quiz op Paiq brengt wel het beste in mensen naar boven he...
Ok ik heb niet zo'n super originele vraag "Wat staat er op jouw bucketlist" maar om dan als antwoord "jouw neuken!" te antwoorden :{w
Mannen die "me" gebruiken ipv "mijn" maken sowieso al geen kans _O-
Ah, Was jij dat. Sorry daarvoor...

Er komen af en toe vage vragen langs. Zo was er een vraag of ik er moeite mee zou hebben om al mijn lichaamsbeharing af te scheren als zij daar om vroeg, like wut :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_159998400
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:29 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij stellen alle vrouwen dezelfde vraag. Omgekeerd krijg ik de vraag dus nooit van mannen _O-
Wat voor vakantie hou je van?
Wat zoek je op paiq?
Rook je?
Wil je kinderen?
Wat staat er op je bucketlist?
Waar wil je heen op vakantie?
Wat doe je het liefste op een zaterdagavond?

:O :O :O :O :O :O
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:33:28 #130
416020 K44S
The bearded man
pi_159998464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Mij.
'Me' klinkt nu inmiddels zo raar dat het nergens meer juist klinkt...
True true
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159998469
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat voor vakantie hou je van?
Wat zoek je op paiq?
Rook je?
Wil je kinderen?
Wat staat er op je bucketlist?
Waar wil je heen op vakantie?
Wat doe je het liefste op een zaterdagavond?

:O :O :O :O :O :O
Ja "wat zoek je op Paiq" zie ik ook vaak :D

Welke vragen heb jij in je quiz staan? :P
pi_159998552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:33 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja "wat zoek je op Paiq" zie ik ook vaak :D

Welke vragen heb jij in je quiz staan? :P
Kleur onder de 10?

Dat heb ik nu als 1 vraag _O- Maar ik ben ook niet zo origineel :D En 1 open vraag heb ik wat ze zouden koken als snelle makkelijke maaltijd. Daar kan ik misschien nog beetje inspiratie aan over houden. Alleen 90% zegt pasta ;(
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:36:49 #133
416020 K44S
The bearded man
pi_159998560
Als ik dit zo lees, welke vragen kan je dan nog wel stellen :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159998588
De meeste mannen zijn niet geïnteresseerd in dit soort vragen, die willen gewoon snel gaan daten.
pi_159998615
Oh en een vraag over series. Is denk ik ook best standaard? Alleen voordeel van die vraag is dat je dan meteen een aanknopingspunt heb om een gesprek over te beginnen :)
pi_159998618
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Kleur onder de 10?

Dat heb ik nu als 1 vraag _O- Maar ik ben ook niet zo origineel :D En 1 open vraag heb ik wat ze zouden koken als snelle makkelijke maaltijd. Daar kan ik misschien nog beetje inspiratie aan over houden. Alleen 90% zegt pasta ;(
Oh snelle makkelijke maaltijd ben ik eerder tegen gekomen alleen de kleur onder de 10 komt me niet bekend voor _O-
pi_159998660
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niks. Nu sta ik letterlijk weer op 0. Ook qua hoop en verwachtingen. Zo sporten lekker frustratie eruit rammen en maar snappen dat mensen liever niet de waarheid vertellen maar je aan het lijntje houden, maar ik ben niet zo dom meer gelukkig. Ik zou iig zelf wel een bericht hebben gestuurd dat het niks meer werd.
Hoe kun je je nou aan het lijntje gehouden voelen als je hier al 1,5 maand loop te verkondigen dat je er niks van verwacht? :') Je hebt nu alleen een duidelijke bevestiging ontvangen, maar je wist al langer dat het niks ging worden. Doe nou niet alsof je haar leuk vond, je vond alleen de aandacht prettig en het idee dat je misschien op date ging. Voor de rest kon het je volgens mij geen reet schelen wie ze was, je zag haar gewoon als een of ander experiment. :')
pi_159998670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar ze heeft net wel 4x haar excuses gemaakt :')
Iemand afwijzen is lastiger dan je denkt. Al helemaal als iemand gaat kleven :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_159998801
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

:{
Zie!
pi_159998880
Sommige open vragen weet ik ook niet zo goed wat ik dan moet neerzetten. Want dan vragen ze nog net niet om heel je levensverhaal. Maar dat moet dan wel ff in 140 tekens :P

Oh en: wat zijn je goede en slechte eigenschappen sla ik ook meteen over. Ik ben hier niet voor een sollicitatie gesprek. :P
pi_159998912
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zie!
Maar komop, als je al een leuk gesprek had lopen.... :{

1 Verkeerde vraag, en BAM klaar :') Tja flikker dan maar op hoor :6
pi_159998913
Nog nooit zo'n quiz gedaan, ik gebruik paiq heel passief. :')
pi_159999003
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je door zit te zeiken erover zeker? Doe je hier wel.
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.
pi_159999033
God, wat een gejankzak :') Geneer je je nou zelf niet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159999066
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.
Je gaat wel goed met je scheiding van die vrouw om zeg, mijn complimenten...
pi_159999224
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe kan zij weten dat je al je hoop gevestigd had op dat ene contact... dat dus niet meer doen.
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:01:51 #147
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159999353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heeft ze je wel pikante of uitdagende foto's toegezonden in die anderhalve maand als ik vragen mag?
Wat denk je zelf?

Maakt dat verschil?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_159999394
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kan zij weten dat je al je hoop gevestigd had op dat ene contact... dat dus niet meer doen.
Daar hadden jullie hem toch maanden eerder al over gewaarschuwd, dat in zijn geval online dating niet echt de ideale manier is om zijn problemen op te lossen en eerst aan zijn sociale vaardigheden moet werken.

Wat als het nou wel tot een echte date was gekomen, dan zou de kans groot zijn dat ze wellicht alsnog op hem afgeknapt is?
pi_159999439
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, wat een gejankzak :') Geneer je je nou zelf niet?
Het datingproces is net zoals het sollicitatieproces niet altijd even eerlijk, boehoe.
pi_159999451
Ipv ons te focussen op dat gezeur steeds, kunnen we misschien terug naar de slechte datingvragen? :P Stuk leuker onderwerp dan steeds dat depressieve gejank keer op keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')