Omdat zij dus steeds geen datum gaf en ik niet gek ben. Het gesprek was op. Ben veel te vaak aan het lijntje gehouden. Kort appen, lang appen etc. Ik ben er klaar mee. Nu dus mezelf gebleven. Ze wist het net voor de carnaval al zei ze. Dat is dus 12 dagen geleden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw hart zat er ook niet in. Je zei bij herhaling dat je er niet veel tijd meer in stak. Ja, dan gaat dat vlammetje uit als een nachtkaars.
Klote man. Wel lullig dat ze pas na 1,5 maand duidelijk was. Ook ik heb vaak genoeg meegemaakt dat je soms gewoon geen reactie meer krijgt, dan kun je nog wel steeds om antwoord vragen maar ondertussen weet je al hoe laat het is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:01 schreef Deezertje het volgende:
Verdomme. Ze heeft niet het idee dat er een klik is dus wil geen datum prikken. En dan wel 1,5 maand appen... dit was bij die vorige dame ook al zo maar bij deze hadden we echt hele leuke gesprekken en begon zij zelf ook steeds het gesprek en van de week zat ze nog complimenten te geven op mijn nieuwe foto'sIk denk dat ze toch met een ander aan het daten/appen is.
Ondertussen bestaat mijn WA-lijst alleen maar uit contacten waar nooit een date mee gekomen is
En als klap op de vuurpijl heeft ze natuurlijk geen idee waarom ze geen klik voelt, 'geen idee, voelt zo'.
Heeft ze je wel pikante of uitdagende foto's toegezonden in die anderhalve maand als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja de signalen waren best duidelijk zoals ik al had aangegeven, steeds uitstellen en nu dus afstel. Maar wat ik niet snap is dat die dames dus zelf de gesprekken op gang houden en weer starten ipv heel duidelijk een berichtje sturen dat het niks wordt of gewoon blokken desnoods. Nee, altijd net zo lang smoesjes verzinnen tot de aap uit de mouw komt. Maar hey, ik heb een sorry gekregen dat ze het waarschijnlijk eerder had moeten aangeven dat 't niets zou worden
Ik ben verwonderd dat je verwacht een sorry etc. te krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja de signalen waren best duidelijk zoals ik al had aangegeven, steeds uitstellen en nu dus afstel. Maar wat ik niet snap is dat die dames dus zelf de gesprekken op gang houden en weer starten ipv heel duidelijk een berichtje sturen dat het niks wordt of gewoon blokken desnoods. Nee, altijd net zo lang smoesjes verzinnen tot de aap uit de mouw komt. Maar hey, ik heb een sorry gekregen dat ze het waarschijnlijk eerder had moeten aangeven dat 't niets zou worden
Trek je conclusies.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat zij dus steeds geen datum gaf en ik niet gek ben. Het gesprek was op. Ben veel te vaak aan het lijntje gehouden. Kort appen, lang appen etc. Ik ben er klaar mee. Nu dus mezelf gebleven. Ze wist het net voor de carnaval al zei ze. Dat is dus 12 dagen geleden.
Waarom moet ze jou blokkeren? Val je haar ook ongevraagd lastig met foto's en stalkerige interviewvragen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef Deezertje het volgende:
Ze wist dus de 5e al dat het niks meer werd. Blok me dan of zeg het. Ik ben niet dom dus toen er maar geen datum kwam zag ik de bui al hangen, maar als ik er zelf niet over was begonnen vandaag had ik waarschijnlijk nooit wat gehoord.
Omdat we al 1,5 maand appen. Normaal verdwijnen die matches na 1 week ofzo ja zonder reden. En omdat ze dus ook zelf steeds weer de gesprekken begon en nota bene nog over haar vakantie had terwijl ze daarvoor al wist dat 't niks ging worden. Ik ben sporten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben verwonderd dat je verwacht een sorry etc. te krijgen.
Ik heb al mijn tindermatches al heel lang niet meer gesproken, en het klikte gewoon niet (ookal voelde het voor mij wel oke en zag ik er potentieel in). Het liep gewoon dood.
Dat jij je hier druk om maakt. Jemig.
Nee juist heel relaxed gebleven deze keer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom moet ze jou blokkeren? Val je haar ook ongevraagd lastig met foto's en stalkerige interviewvragen?
En wat ga je daar aan doen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:12 schreef Deezertje het volgende:
Ze wist dus de 5e al dat het niks meer werd. Blok me dan of zeg het. Ik ben niet dom dus toen er maar geen datum kwam zag ik de bui al hangen, maar als ik er zelf niet over was begonnen vandaag had ik waarschijnlijk nooit wat gehoord.
Niks. Nu sta ik letterlijk weer op 0. Ook qua hoop en verwachtingen. Zo sporten lekker frustratie eruit rammen en maar snappen dat mensen liever niet de waarheid vertellen maar je aan het lijntje houden, maar ik ben niet zo dom meer gelukkig. Ik zou iig zelf wel een bericht hebben gestuurd dat het niks meer werd.quote:
Stop je nu met online dating?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niks. Nu sta ik letterlijk weer op 0. Ook qua hoop en verwachtingen. Zo sporten lekker frustratie eruit rammen en maar snappen dat mensen liever niet de waarheid vertellen maar je aan het lijntje houden, maar ik ben niet zo dom meer gelukkig. Ik zou iig zelf wel een bericht hebben gestuurd dat het niks meer werd.
Omdat ze de aandacht leuk vond. Je was gewoon een maatje om af en toe mee te kletsen, nul romantische gevoelens.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat we al 1,5 maand appen. Normaal verdwijnen die matches na 1 week ofzo ja zonder reden. En omdat ze dus ook zelf steeds weer de gesprekken begon en nota bene nog over haar vakantie had terwijl ze daarvoor al wist dat 't niks ging worden. Ik ben sporten.
Maar ze heeft net wel 4x haar excuses gemaaktquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat ze de aandacht leuk vond. Je was gewoon een maatje om af en toe mee te kletsen, nul romantische gevoelens.
Shit happens, op naar de volgende.
Waarschijnlijk omdat je door zit te zeiken erover zeker? Doe je hier wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze heeft net wel 4x haar excuses gemaakt
Ja, en?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als of me dat uitmaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
De quiz op Paiq brengt wel het beste in mensen naar boven he...
Ok ik heb niet zo'n super originele vraag "Wat staat er op jouw bucketlist" maar om dan als antwoord "jouw neuken!" te antwoorden![]()
Mannen die "me" gebruiken ipv "mijn" maken sowieso al geen kans
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
Ok ik heb niet zo'n super originele vraag "Wat staat er op jouw bucketlist" maar om dan als antwoord "jouw neuken!" te antwoorden![]()
Ja ik weet het ook niet hoorquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Het is ook wel een beetje een zaaddodende vraag in de "Vertel eens wat over jezelf" categorie.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Het is ook wel een beetje een zaaddodende vraag in de "Vertel eens wat over jezelf" categorie.
het is dan ook echt wel een on orginelen kut vraagquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
Ah, Was jij dat. Sorry daarvoor...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:21 schreef Elvi het volgende:
Wat voor vakantie hou je van?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:29 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij stellen alle vrouwen dezelfde vraag. Omgekeerd krijg ik de vraag dus nooit van mannen
True truequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mij.
'Me' klinkt nu inmiddels zo raar dat het nergens meer juist klinkt...
Ja "wat zoek je op Paiq" zie ik ook vaakquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat voor vakantie hou je van?
Wat zoek je op paiq?
Rook je?
Wil je kinderen?
Wat staat er op je bucketlist?
Waar wil je heen op vakantie?
Wat doe je het liefste op een zaterdagavond?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleur onder de 10?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja "wat zoek je op Paiq" zie ik ook vaak![]()
Welke vragen heb jij in je quiz staan?
Oh snelle makkelijke maaltijd ben ik eerder tegen gekomen alleen de kleur onder de 10 komt me niet bekend voorquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kleur onder de 10?
Dat heb ik nu als 1 vraagMaar ik ben ook niet zo origineel
En 1 open vraag heb ik wat ze zouden koken als snelle makkelijke maaltijd. Daar kan ik misschien nog beetje inspiratie aan over houden. Alleen 90% zegt pasta
Hoe kun je je nou aan het lijntje gehouden voelen als je hier al 1,5 maand loop te verkondigen dat je er niks van verwacht?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niks. Nu sta ik letterlijk weer op 0. Ook qua hoop en verwachtingen. Zo sporten lekker frustratie eruit rammen en maar snappen dat mensen liever niet de waarheid vertellen maar je aan het lijntje houden, maar ik ben niet zo dom meer gelukkig. Ik zou iig zelf wel een bericht hebben gestuurd dat het niks meer werd.
Iemand afwijzen is lastiger dan je denkt. Al helemaal als iemand gaat klevenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar komop, als je al een leuk gesprek had lopen....quote:
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je door zit te zeiken erover zeker? Doe je hier wel.
Je gaat wel goed met je scheiding van die vrouw om zeg, mijn complimenten...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.
Hoe kan zij weten dat je al je hoop gevestigd had op dat ene contact... dat dus niet meer doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vroeg hoezo geen klik, wanneer wist je het al en dat ik het niet tof vind dat ze het toen al niet afgekapt had. Gaf ze mij gelijk in. Was niet eerlijk.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze je wel pikante of uitdagende foto's toegezonden in die anderhalve maand als ik vragen mag?
Daar hadden jullie hem toch maanden eerder al over gewaarschuwd, dat in zijn geval online dating niet echt de ideale manier is om zijn problemen op te lossen en eerst aan zijn sociale vaardigheden moet werken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan zij weten dat je al je hoop gevestigd had op dat ene contact... dat dus niet meer doen.
Het datingproces is net zoals het sollicitatieproces niet altijd even eerlijk, boehoe.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, wat een gejankzakGeneer je je nou zelf niet?
Ja. Want hij gaat sowieso plakken aan dat meisje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Daar hadden jullie hem toch maanden eerder al over gewaarschuwd, dat in zijn geval online dating niet echt de ideale manier is om zijn problemen op te lossen en eerst aan zijn sociale vaardigheden moet werken.
Wat als het nou wel tot een echte date was gekomen, dan zou de kans groot zijn dat ze wellicht alsnog op hem afgeknapt is?
"Hoe wil jij je eitjes in de ochtend?"quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ipv ons te focussen op dat gezeur steeds, kunnen we misschien terug naar de slechte datingvragen?Stuk leuker onderwerp dan steeds dat depressieve gejank keer op keer.
Ja maar. Wat voor vragen zou jij nou leuk vinden om te zien?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ipv ons te focussen op dat gezeur steeds, kunnen we misschien terug naar de slechte datingvragen?Stuk leuker onderwerp dan steeds dat depressieve gejank keer op keer.
Geneer je je nou niet voor jezelf en je gedrag in deze?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het datingproces is net zoals het sollicitatieproces niet altijd even eerlijk, boehoe.
Nou ik had toevallig net iemand die zn meerkeuzevragen gebaseerd had op Hitchhikers Guide to the Galaxyquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja maar. Wat voor vragen zou jij nou leuk vinden om te zien?
Check...emotionele chantage door de ander die wel gevoelens heeft is niet iets dat ik aan kan radenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Iemand afwijzen is lastiger dan je denkt. Al helemaal als iemand gaat kleven
Was er volgens jou dan wel een klik? Zo enthousiast vond ik je namelijk nooit overkomen. Jammer trouwens dat ze je gelijk geeft, want nu denk je waarschijnlijk dat je er niks aan kunt doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nu werd je toch ook online benaderd?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:21 schreef Fripsel het volgende:
Vandaag wel iets leuks meegemaakt. Ik word normaal alleen online benaderd![]()
Was aan het werk vanmiddag, zat achter de kassa. Kijk ik op, zie ik opeens een man naar me kijken bij een andere kassa. Keek ik daarna nog een keer, keek hij nog steeds. Was best een knappe man. En toen had ik vanmiddag een berichtje op Facebook. In de strekking van dat ie blij was dat hij eindelijk dat leuke kassa meisje bad gevonden.![]()
![]()
Ja maar wel op basis van het echte leven. Maar ik snap wel dat hij niet aan iemand die aan het werk is haar nummer gaat vragen. Dan had ik hem simpelweg niet kunnen geven. Zo maak je nog een kansquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu werd je toch ook online benaderd?
Maar ja, ik vind het een beetje creepy. Misschien scheelt het dat je hem al leuk vond.
Dit is creepy hoor. Draag je een naambordje? Als ik dit flik krijg ik nooit antwoord.. Berichten verschijnen bij facebook toch in mapje overig als je geen vrienden bent?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar wel op basis van het echte leven. Maar ik snap wel dat hij niet aan iemand die aan het werk is haar nummer gaat vragen. Dan had ik hem simpelweg niet kunnen geven. Zo maak je nog een kans
We konden over van alles en nog wat praten. Uren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Was er volgens jou dan wel een klik? Zo enthousiast vond ik je namelijk nooit overkomen. Jammer trouwens dat ze je gelijk geeft, want nu denk je waarschijnlijk dat je er niks aan kunt doen.
Ja ik draag een naambordje. Maar we wat gemeenschappelijke vrienden te hebben. Hij had me trouwens ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Die had ik geaccepteerd omdat ik z'n gezicht niet meteen kon plaatsen maar we wel gemeenschappelijke vrienden hebben. Daarom zag ik z'n bericht meteen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is creepy hoor. Draag je een naambordje? Als ik dit flik krijg ik nooit antwoord.. Berichten verschijnen bij facebook toch in mapje overig als je geen vrienden bent?
Maar je gaf hier wel al meermaals aan dat het niks zou gaan worden, dus het 'blauwtje' dat je vandaag liep kwam volgens mij niet echt onverwacht. Wat ga je nu trouwens doen met het contact?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We konden over van alles en nog wat praten. Uren.
Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoordquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik draag een naambordje. Maar we wat gemeenschappelijke vrienden te hebben. Hij had me trouwens ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Die had ik geaccepteerd omdat ik z'n gezicht niet meteen kon plaatsen maar we wel gemeenschappelijke vrienden hebben. Daarom zag ik z'n bericht meteen.
Stuur niks meer maar verwijder haar niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar je gaf hier wel al meermaals aan dat het niks zou gaan worden, dus het 'blauwtje' dat je vandaag liep kwam volgens mij niet echt onverwacht. Wat ga je nu trouwens doen met het contact?
Blijkbaar herkent deze man het als interesse wederzijds is. Niet dat ik er iets mee ga doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoordgenegeerd. Zelfs voor mij is dat op het randje hoor. Er heeft dus geen gesprek plaatsgevonden vooraf? Hij heeft je naam achterhaald en zoekt je online op
Kun je niet kijken of het vriendschappelijk wat kan worden? Ik denk dat het goed voor je is als je ook eens bevriend raakt met een vrouw zodat je een klein beetje gewend kan raken aan vrouwelijk contact.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Stuur niks meer maar verwijder haar niet.
Mja, een smooth boy komt er nog wel mee weg. Anders komt het al snel over als dit:quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit bij een serveerster gedaan. Nooit meer wat gehoordgenegeerd. Zelfs voor mij is dat op het randje hoor. Er heeft dus geen gesprek plaatsgevonden vooraf? Hij heeft je naam achterhaald en zoekt je online op
Hij heeft, denk ik, van afstand wel geflirt. En voelde de wederzijdse interesse.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avondquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij heeft, denk ik, van afstand wel geflirt. En voelde de wederzijdse interesse.
Persoonlijke loopvrouw? WTF is dat?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avonddus elke keer kwam ze aan mijn tafel.
Je bent een creep als je niet doorhebt dat iemand alleen maar beleefd is omdat het moet van haar werk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze was mijn persoonlijke loopvrouw die avonddus elke keer kwam ze aan mijn tafel.
Ja ik heb daarnaast ook een situatie dat ik denk hmm, shit. 3 Poolse mannen, eentje is eind 20 denk ik maar de andere 40+. Die achtervolgde me laatst door de winkel. En een keer stond ik bij m'n scooter en zaten ze in de auto naar me te toeteren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:56 schreef Elvi het volgende:
Dat vond ik zo klote in de horeca he... Van die mannen/jongens die denken dat je aan het flirten was, terwijl je van je baas gewoon klantvriendelijk moest zijn. Je kon ook niet zeggen dat ze creepy waren want dan kreeg je op je kop
Dat heb ik ook altijd bij recepties en winkels e.d. daar moeten ze ook aardig zijn maar weet je nooit of ze flirt of nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:56 schreef Elvi het volgende:
Dat vond ik zo klote in de horeca he... Van die mannen/jongens die denken dat je aan het flirten was, terwijl je van je baas gewoon klantvriendelijk moest zijn. Je kon ook niet zeggen dat ze creepy waren want dan kreeg je op je kop
NIET. Ze flirten NIET. Ze doen hun werk. Ze flirten niet, nooit. Dat gebeurd alleen in films. Deze mensen doen hun werk en zien je alleen als klant. Je brengt geld. Ze flirten NIET. Helder!?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij recepties en winkels e.d. daar moeten ze ook aardig zijn maar weet je nooit of ze flirt of niet
Ik denk dat ze vooral gewoon hun werk doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij recepties en winkels e.d. daar moeten ze ook aardig zijn maar weet je nooit of ze flirt of niet
Daten in de horeca is niks nieuws toch? Overal ontstaan relaties. Met de barvrouw/serveerster naar huisquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
NIET. Ze flirten NIET. Ze doen hun werk. Ze flirten niet, nooit. Dat gebeurd alleen in films. Deze mensen doen hun werk en zien je alleen als klant. Je brengt geld. Ze flirten NIET. Helder!?
Wat begrijp je niet aan het woord "niet"? Ze willen fooi, niet je pik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daten in de horeca is niks nieuws toch? Overal ontstaan relaties. Met de barvrouw/serveerster naar huis
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daten in de horeca is niks nieuws toch? Overal ontstaan relaties. Met de barvrouw/serveerster naar huis
Ik geef geen fooiquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord "niet"? Ze willen fooi, niet je pik.
Jij snapt echt geen ene klote van mensen he. En volgens mij geef je ook geen drol om de gevoelens van anderen. Ga aub naar topic 1 ( of een autisme forum) want dit is bullshit.quote:
Nooit op gelet!!quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nah, het doel is niet zoveel mogelijk matches ofzo. Vaak kun je al zien wie jou liket. Als je een strakke afstandslimiet neemt van bijvoorbeeld 15 km dan weet je dat ieder voorstel van buiten je range sowieso een match wordt als je liket. Wel best handig om soms van te voren te weten
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraagje voor de vrouwen, krijgen jullie wel eens een superlike van een aantrekkelijke man?
Dan ligt het dus aan mij dat ik ze alleen maar van trolletjes krijgquote:
Tinder even geopend want zit er eigenlijk niet meer op sinds ik een leuke date heb. 2 superlikes van trollenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan mij dat ik ze alleen maar van trolletjes krijg
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tinder even geopend want zit er eigenlijk niet meer op sinds ik een leuke date heb. 2 superlikes van trollen1 leuke krullenbol en nog een man die best een goede kop had. Maar niet m'n type.
Maar ik was al weken niet aan het swipen geweest. Meestal heb ik er niet zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Goede buit!
Misschien ligt dat meer aan de leeftijdscategorie? Want zulke types kom ik eigenlijk vrijwel niet tegen. Ook niet als ik gewoon zit te swipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak wel eind-dertigers en de begin veertigers ja...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien ligt dat meer aan de leeftijdscategorie? Want zulke types kom ik eigenlijk vrijwel niet tegen. Ook niet als ik gewoon zit te swipen.
Bij mij is het van 22 t/m 35.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vaak wel eind-dertigers en de begin veertigers ja...
O ja! Nu ik er over denk, ik zat laatst met de leeftijden te klooien en toen kreeg ik een (echt een van de weinigen) superlike van een aantrekkelijke en leuke jongen. Die was alleen 10 jaar jonger dan ik
Hou oud je zelf ook wordt, hou altijd die categorie aan. Daarboven is het drama!quote:
Stiekem vind ik mannen tussen de 30-35 het leukst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hou oud je zelf ook wordt, hou altijd die categorie aan. Daarboven is het drama!
Kan ik best wel begrijpen, hoewel je haar daar natuurlijk ook niet op af kan rekenen. Maar je voorkomt er misschien wel wat gezeik mee.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef KaBuf het volgende:
Excuus voor de derde post op rij.
Ze blijkt dus vrij sterk gelovig te zijn. Merk gelijk dat ze op een andere manier in het leven staat, en geen zin om dat later tegen te komen.
Dus maar afgezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |