Dat heb ik ook altijd bij recepties en winkels e.d. daar moeten ze ook aardig zijn maar weet je nooit of ze flirt of nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:56 schreef Elvi het volgende:
Dat vond ik zo klote in de horeca he... Van die mannen/jongens die denken dat je aan het flirten was, terwijl je van je baas gewoon klantvriendelijk moest zijn. Je kon ook niet zeggen dat ze creepy waren want dan kreeg je op je kop
NIET. Ze flirten NIET. Ze doen hun werk. Ze flirten niet, nooit. Dat gebeurd alleen in films. Deze mensen doen hun werk en zien je alleen als klant. Je brengt geld. Ze flirten NIET. Helder!?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij recepties en winkels e.d. daar moeten ze ook aardig zijn maar weet je nooit of ze flirt of niet
Ik denk dat ze vooral gewoon hun werk doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij recepties en winkels e.d. daar moeten ze ook aardig zijn maar weet je nooit of ze flirt of niet
Daten in de horeca is niks nieuws toch? Overal ontstaan relaties. Met de barvrouw/serveerster naar huisquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
NIET. Ze flirten NIET. Ze doen hun werk. Ze flirten niet, nooit. Dat gebeurd alleen in films. Deze mensen doen hun werk en zien je alleen als klant. Je brengt geld. Ze flirten NIET. Helder!?
Wat begrijp je niet aan het woord "niet"? Ze willen fooi, niet je pik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daten in de horeca is niks nieuws toch? Overal ontstaan relaties. Met de barvrouw/serveerster naar huis
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daten in de horeca is niks nieuws toch? Overal ontstaan relaties. Met de barvrouw/serveerster naar huis
Ik geef geen fooiquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord "niet"? Ze willen fooi, niet je pik.
Jij snapt echt geen ene klote van mensen he. En volgens mij geef je ook geen drol om de gevoelens van anderen. Ga aub naar topic 1 ( of een autisme forum) want dit is bullshit.quote:
Nooit op gelet!!quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nah, het doel is niet zoveel mogelijk matches ofzo. Vaak kun je al zien wie jou liket. Als je een strakke afstandslimiet neemt van bijvoorbeeld 15 km dan weet je dat ieder voorstel van buiten je range sowieso een match wordt als je liket. Wel best handig om soms van te voren te weten
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraagje voor de vrouwen, krijgen jullie wel eens een superlike van een aantrekkelijke man?
Dan ligt het dus aan mij dat ik ze alleen maar van trolletjes krijgquote:
Tinder even geopend want zit er eigenlijk niet meer op sinds ik een leuke date heb. 2 superlikes van trollenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan mij dat ik ze alleen maar van trolletjes krijg
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Tinder even geopend want zit er eigenlijk niet meer op sinds ik een leuke date heb. 2 superlikes van trollen1 leuke krullenbol en nog een man die best een goede kop had. Maar niet m'n type.
Maar ik was al weken niet aan het swipen geweest. Meestal heb ik er niet zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Goede buit!
Misschien ligt dat meer aan de leeftijdscategorie? Want zulke types kom ik eigenlijk vrijwel niet tegen. Ook niet als ik gewoon zit te swipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak wel eind-dertigers en de begin veertigers ja...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien ligt dat meer aan de leeftijdscategorie? Want zulke types kom ik eigenlijk vrijwel niet tegen. Ook niet als ik gewoon zit te swipen.
Bij mij is het van 22 t/m 35.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vaak wel eind-dertigers en de begin veertigers ja...
O ja! Nu ik er over denk, ik zat laatst met de leeftijden te klooien en toen kreeg ik een (echt een van de weinigen) superlike van een aantrekkelijke en leuke jongen. Die was alleen 10 jaar jonger dan ik
Hou oud je zelf ook wordt, hou altijd die categorie aan. Daarboven is het drama!quote:
Stiekem vind ik mannen tussen de 30-35 het leukst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hou oud je zelf ook wordt, hou altijd die categorie aan. Daarboven is het drama!
Kan ik best wel begrijpen, hoewel je haar daar natuurlijk ook niet op af kan rekenen. Maar je voorkomt er misschien wel wat gezeik mee.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:41 schreef KaBuf het volgende:
Excuus voor de derde post op rij.
Ze blijkt dus vrij sterk gelovig te zijn. Merk gelijk dat ze op een andere manier in het leven staat, en geen zin om dat later tegen te komen.
Dus maar afgezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |