SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
Wat wil je? Gewoon afspreken of eerst een beetje gaan flirten? Als je gewoon wilt afspreken dan dit:quote:
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, struggle ik zelf ook meequote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Als je geen ervaring hebt en een muurbloempje bent tijdens groepswerk wordt dat lastig (soms is de situatie er namelijk naar, soms helemaal niet, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken). Maar dat maakt niet uit. Idee is eigenlijk heel simpel, net als bij donnie-brasco. Neem haar een keer apart en zeg dat ze je wel leuk lijkt en of ze een keer koffie wil gaan drinken. Maak het niet groter dan het is, daar zit zij ook niet op te wachten.
En ga op een eventuele date of als je alleen met haar bent alsjeblieft niet over studie praten.
Trio voorstellenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:54 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen zondag een behoorlijk blauwtje gelopen. Tijdens het uitgaan paar keer een leuke meid gezien, maar had al gehoord dat ze biseksueel was, lekker boeiend dacht ik. Was allemaal super leuk tot ze een zoen weigerde. Bleek dat ze een vriendin uit mijn vriendengroep leuker vond.Achja, hebben we ook weer een verhaal voor later.
Not really...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Trio voorstellen![]()
Haha, ach ja shits happens. Blauwtje vind ik beetje groot woord, je hebt gewoon geprobeerd een chick te zoenen tijdens uitgaan en werd afgewezen, heeft iedereen wel eens meegemaakt.
Niet echt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Trio voorstellen![]()
Haha, ach ja shits happens. Blauwtje vind ik beetje groot woord, je hebt gewoon geprobeerd een chick te zoenen tijdens uitgaan en werd afgewezen, heeft iedereen wel eens meegemaakt.
Ik wel eens, was een leuk meisje waar ik hele avond beetje mee aan het flirten en aan het dansen was. Toen ik voor de zoen wilde gaan draaide ze der hoofd weg en vertelde dat ik dat maar beter niet kon doen... Stond der vriend gewoon 2 meter achter haarquote:
En die doen dan gewoon nog volop flirten ja... wat mankeert dat soort vrouwen toch?...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik wel eens, was een leuk meisje waar ik hele avond beetje mee aan het flirten en aan het dansen was. Toen ik voor de zoen wilde gaan draaide ze der hoofd weg en vertelde dat ik dat maar beter niet kon doen... Stond der vriend gewoon 2 meter achter haarKreeg ik later van een vriend te horen dat hij wist dat ze al een vriend had, maar dat hij het te grappig vond om te zien en dus niks had gezegd
Een vriend van me is hetzelfde, behoorlijke player geweest (is echt zo'n Italiaans model van 1,90 lang en goed afgetraind). Heeft nu paar maanden een vriendin, maar als we uitgaan kan hij het niet laten om een chick uit te zoeken en daarmee te flirten en dan net voor het zoenen kapt hij het af...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die doen dan gewoon nog volop flirten ja... wat mankeert dat soort vrouwen toch?...
Wat is volgens jou de betekenis van een blauwtje lopen dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Trio voorstellen![]()
Meer als je iemand voor een date vraagt, niet een random chick in de club die je pied.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:22 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de betekenis van een blauwtje lopen dan?
Zin in een drankje? ''Ehhhh... nee eerlijk gezegd niet' of dat ze op geen enkele dag kan idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Meer als je iemand voor een date vraagt, niet een random chick in de club die je pied.
Mja, zo random was ze niet, maar ik snap je punt. Het was wel een deukje in mijn ego.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Meer als je iemand voor een date vraagt, niet een random chick in de club die je pied.
Dat is geen blauwtje oplopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zin in een drankje? ''Ehhhh... nee eerlijk gezegd niet' of dat ze op geen enkele dag kan idd.
Zal best jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mja, zo random was ze niet, maar ik snap je punt. Het was wel een deukje in mijn ego.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zin in een drankje? ''Ehhhh... nee eerlijk gezegd niet' of dat ze op geen enkele dag kan idd.
Dat is wel lastig want we zitten altijd bij elkaar in een kleine vergaderzaal. Ik zou haar wel kunnen appen, want we hebben een groepswhatsapp.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als je geen ervaring hebt en een muurbloempje bent tijdens groepswerk wordt dat lastig (soms is de situatie er namelijk naar, soms helemaal niet, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken). Maar dat maakt niet uit. Idee is eigenlijk heel simpel, net als bij donnie-brasco. Neem haar een keer apart en zeg dat ze je wel leuk lijkt en of ze een keer koffie wil gaan drinken. Maak het niet groter dan het is, daar zit zij ook niet op te wachten.
En ga op een eventuele date of als je alleen met haar bent alsjeblieft niet over studie praten.
Contact maken kan wel, en ze lacht ook altijd om mijn grapjes. Maar flirten? Daar ben ik helemaal geen held in.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Qua contact leggen en flirten loopt van mij altijd een beetje vanzelf. Als je iemand leuk vindt trek je toch wel snel naar zo'n persoon toe. Ik weet niet hoe jij daar in bent.
Dude, nee. Face to face. Neem haar even apart, zeg dat ze je wel leuk lijkt en stel voor om iets te gaan drinken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:37 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Dat is wel lastig want we zitten altijd bij elkaar in een kleine vergaderzaal. Ik zou haar wel kunnen appen, want we hebben een groepswhatsapp.
Uhu. Vaak zijn wij mannen zelf er erg goed in om het ingewikkelde te maken dan het is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat wil je? Gewoon afspreken of eerst een beetje gaan flirten? Als je gewoon wilt afspreken dan dit:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, struggle ik zelf ook mee
Qua contact leggen en flirten loopt van mij altijd een beetje vanzelf. Als je iemand leuk vindt trek je toch wel snel naar zo'n persoon toe. Ik weet niet hoe jij daar in bent.
Update op mijn eigen situatie:
Ik ben nu maar een beetje aan het voorbereiden, beetje aan het uitzoeken wat een leuk tentje is om met haar wat te gaan drinken. Op de uni zijn er niet echt leuke plaatsjes om te gaan zitten, daarnaast als ik weet waar ik met haar wat wil gaan drinken is de drempel om te vragen ook weer een stuk lager. Binnenkort zie ik haar weer, als het weer zo is als de afgelopen keer denk ik dat het gewoon vraag.
Ik heb al dunne schijt als ik er aan denk, maar wie wat wilt... Zo stom want als ik een random chick tegen kom dan denk ik er geen eens over na, maar nu spelen er hele scenario's in m'n hoofd af
Zoiets kan alleen maar awkward zijn in dit geval. Anderen uit de groep kunnen dit zo horen, dat wil ik niet. En "hey, kom eens mee" is ook alleen maar awkward. Alleen met geluk kan ik even met haar alleen zijn. Daarbij moet het bij de laatste keer over drie weken, of het wordt in de groep weer awkward.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dude, nee. Face to face. Neem haar even apart, zeg dat ze je wel leuk lijkt en stel voor om iets te gaan drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |