abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159748713
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:07 schreef Moro het volgende:

[..]

Haha dan ben ik jou quiz ook tegenkomen. Iets met links midden als antwoord?

Vaak zie je al wat iemand als antwoord verwacht. Of aan de vraagstelling, of aan de antwoorden. Ik heb heb wat onzin vragen en de open vragen voor conversatie materiaal.
Nee, ik zat op een andere site. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_159749284
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat snap ik maar tussen die quiz en dat punt zit toch nog wel wat tussen?

Ik vind het zo'n zware benadering. En zo zijn die quizzen ook helemaal niet meer leuk om te doen. Maar ik heb sowieso niks met het hele standaard interview af nemen
Interviews kap ik eigenlijk altijd af. Leuk dat je een hond hebt, Maar als je er verder toch niks over gaat vertellen. Ik zie dat een beetje als IRL een wildvreemde aanspreken en vertellen dat je een hond hebt....ja dat is mooi

quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:10 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nee, ik zat op een andere site. ;-)
Aha ben maar 2 vrouwen tegengekomen die het interessant vonden om te weten wat ik stemde. Dus die zijn blijven hangen.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_159799870
Druk hier
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159809062
Ik heb het meisje uitgevraagd. Ze was bezet. Op naar de volgende :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_159809110
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:43 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb het meisje uitgevraagd. Ze was bezet. Op naar de volgende :P
baliemeisje? Wel super cool dat je dat deed
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159809249
Balls *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159809277
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

baliemeisje? Wel super cool dat je dat deed
Zij ja. Zij reageerde ook best wel tof op, dus ik ben blij dat ik het gedaan heb en ben een ervaring rijker :P
pi_159809279
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Balls *O*
Jingle?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159809400
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:52 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Zij ja. Zij reageerde ook best wel tof op, dus ik ben blij dat ik het gedaan heb en ben een ervaring rijker :P
ik vind het ook heel aantrekkelijk als een man zoiets gewoon doet

Dus het is echt een win-win ding ook al had je niet beet ;)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159809444
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:52 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Jammer! Maar er waren dus geen speciale signalen afgegeven door haar wat je eerst wel dacht?
pi_159809471
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jammer! Maar er waren dus geen speciale signalen afgegeven door haar wat je eerst wel dacht?
Weet ik veel :'). Boeit dat überhaupt?
pi_159809500
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:59 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Weet ik veel :'). Boeit dat überhaupt?
Zei ze iets van: een drankje de drinken met jou vind mijn vriend waarschijnlijk niet leuk?
pi_159809527
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zei ze iets van: een drankje de drinken met jou vind mijn vriend waarschijnlijk niet leuk?
En dat zou moeten boeien omdat?

Snap je wat ik bedoel?
pi_159810047
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Van welke blog heb je deze hint?
pi_159810442
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:26 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Van welke blog heb je deze hint?
Ik denk Wikipedia. Gokje hoor.

Mathemaat: goede stap gezet, nice!! Ook al was ze bezet, je hebt toch weer een stap gezet en dat telt ook. _O_
pi_159832485
Wauw. Ik had 1 avond een leuk gesprek met iemand. Begon ze serieus de volgende dag al opmerkingen te maken van: Ja als we een relatie hebben bellen we wel toch? En, als we samenwonen dan blabla. Allemaal van dat soort opmerkingen :') Waarom doen mensen dit _O-
pi_159843034
De kogel is door de kerk, in een april 5 dagen naar mijn Macedonische. Eens kijken of er wat te halen valt. Ze is in ieder geval enthousiast dus dat zit wel snor. :)
pi_159845363
Krijgen jullie op Paiq veel foto-bewonderaars? En zijn er veel mensen die jullie toevoegen als je een quiz hebt ingevuld?
pi_159850701
quote:
5s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:57 schreef Elvi het volgende:
Krijgen jullie op Paiq veel foto-bewonderaars? En zijn er veel mensen die jullie toevoegen als je een quiz hebt ingevuld?
Aangesproken door quiz ingevuld wel al paar keer ja.|

Wat ik mij nu toch weer mee gemaakt heb _O- Door jullie verhalen ben ik sinds gister paiq eens gaan proberen. Die quiz dingen zijn wel grappig (als je ff door de standaard vragen heen skipped)
Maar ik had dus best leuk contact met iemand. Tot dat ze vroeg of ik wat in wilde spreken via whats app. En ik had daar weinig zin in. Van dat zo debiel in het niks tegen je telefoon praten. Werd ze half boos. _O- Moest er best om lachen :D Nu maar geblokkeerd want als ze daar al moeilijk over doet _O-
pi_159850935
Oke of ik kom net fripsel tegen op paiq. of ze lijkt er heel erg op. Als ze het is, dan match ik met een 9.7 met haar volgens paiq. :D _O-
  vrijdag 12 februari 2016 @ 00:13:15 #51
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159851722
Meh, dan heb ik nog geen week geleden een tijdelijke punt achter het daten gezet, omdat ik eindelijk happy single ben, kon ik het toch niet vandaag laten om dat knappe meisje aan te spreken. _O- Nu zit ik met contactgegevens, maar heb nu al geen zin in het gedoe van weer eens aanspreken, appen en contact onderhouden, laat staan daten. :') Ik kan mezelf ook echt niet in bedwang houden soms. 8)7
pi_159853839
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 00:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Meh, dan heb ik nog geen week geleden een tijdelijke punt achter het daten gezet, omdat ik eindelijk happy single ben, kon ik het toch niet vandaag laten om dat knappe meisje aan te spreken. _O- Nu zit ik met contactgegevens, maar heb nu al geen zin in het gedoe van weer eens aanspreken, appen en contact onderhouden, laat staan daten. :') Ik kan mezelf ook echt niet in bedwang houden soms. 8)7
:D Zei ik het niet _O-
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:07:45 #53
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159860773
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:D Zei ik het niet _O-
:@
  vrijdag 12 februari 2016 @ 19:45:24 #54
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159867227
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:43 schreef Mandéra het volgende:
De kogel is door de kerk, in een april 5 dagen naar mijn Macedonische. Eens kijken of er wat te halen valt. Ze is in ieder geval enthousiast dus dat zit wel snor. :)
Wat leuk!!!! Heel veel plezier!

Ik begrijp dat Paiq de kant van OkCupid op is gegaan met de quizjes? Of zie ik dat verkeerd? Zitten hier nog mensen op betaalde dingen?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:12:45 #55
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159868052
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:45 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik begrijp dat Paiq de kant van OkCupid op is gegaan met de quizjes? Of zie ik dat verkeerd? Zitten hier nog mensen op betaalde dingen?
Nee, ik heb een keer voor een site (lexa) betaald en dat beviel me totaal niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_159868608
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, ik heb een keer voor een site (lexa) betaald en dat beviel me totaal niet.
Enige site waar ik een date aan overgehouden heb :')
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:01:36 #57
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159870084
Mijn vader heeft zijn vrouw op Lexa gevonden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_159872823
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:45 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dankjewel! :)
pi_159897121
Ze is terug van vakantie.. gesprek weer op gang, maar ik verwacht er niks meer van eerlijk gezegd. Ik zie 't wel :)
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:45:55 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159897284
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
Ze is terug van vakantie.. gesprek weer op gang, maar ik verwacht er niks meer van eerlijk gezegd. Ik zie 't wel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')