Nee, ik zat op een andere site. ;-)quote:Op maandag 8 februari 2016 10:07 schreef Moro het volgende:
[..]
Haha dan ben ik jou quiz ook tegenkomen. Iets met links midden als antwoord?
Vaak zie je al wat iemand als antwoord verwacht. Of aan de vraagstelling, of aan de antwoorden. Ik heb heb wat onzin vragen en de open vragen voor conversatie materiaal.
Interviews kap ik eigenlijk altijd af. Leuk dat je een hond hebt, Maar als je er verder toch niks over gaat vertellen. Ik zie dat een beetje als IRL een wildvreemde aanspreken en vertellen dat je een hond hebt....ja dat is mooiquote:Op maandag 8 februari 2016 10:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat snap ik maar tussen die quiz en dat punt zit toch nog wel wat tussen?
Ik vind het zo'n zware benadering. En zo zijn die quizzen ook helemaal niet meer leuk om te doen. Maar ik heb sowieso niks met het hele standaard interview af nemen
Aha ben maar 2 vrouwen tegengekomen die het interessant vonden om te weten wat ik stemde. Dus die zijn blijven hangen.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:10 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, ik zat op een andere site. ;-)
baliemeisje? Wel super cool dat je dat deedquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:43 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb het meisje uitgevraagd. Ze was bezet. Op naar de volgende
Zij ja. Zij reageerde ook best wel tof op, dus ik ben blij dat ik het gedaan heb en ben een ervaring rijkerquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
baliemeisje? Wel super cool dat je dat deed
Jingle?quote:
ik vind het ook heel aantrekkelijk als een man zoiets gewoon doetquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zij ja. Zij reageerde ook best wel tof op, dus ik ben blij dat ik het gedaan heb en ben een ervaring rijker
Jammer! Maar er waren dus geen speciale signalen afgegeven door haar wat je eerst wel dacht?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zij ja. Zij reageerde ook best wel tof op, dus ik ben blij dat ik het gedaan heb en ben een ervaring rijker
Weet ik veelquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jammer! Maar er waren dus geen speciale signalen afgegeven door haar wat je eerst wel dacht?
Zei ze iets van: een drankje de drinken met jou vind mijn vriend waarschijnlijk niet leuk?quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Boeit dat überhaupt?
En dat zou moeten boeien omdat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zei ze iets van: een drankje de drinken met jou vind mijn vriend waarschijnlijk niet leuk?
Van welke blog heb je deze hint?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zei ze iets van: een drankje de drinken met jou vind mijn vriend waarschijnlijk niet leuk?
Ik denk Wikipedia. Gokje hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Van welke blog heb je deze hint?
Aangesproken door quiz ingevuld wel al paar keer ja.|quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:57 schreef Elvi het volgende:
Krijgen jullie op Paiq veel foto-bewonderaars? En zijn er veel mensen die jullie toevoegen als je een quiz hebt ingevuld?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Meh, dan heb ik nog geen week geleden een tijdelijke punt achter het daten gezet, omdat ik eindelijk happy single ben, kon ik het toch niet vandaag laten om dat knappe meisje aan te spreken.Nu zit ik met contactgegevens, maar heb nu al geen zin in het gedoe van weer eens aanspreken, appen en contact onderhouden, laat staan daten.
Ik kan mezelf ook echt niet in bedwang houden soms.
Wat leuk!!!! Heel veel plezier!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:43 schreef Mandéra het volgende:
De kogel is door de kerk, in een april 5 dagen naar mijn Macedonische. Eens kijken of er wat te halen valt. Ze is in ieder geval enthousiast dus dat zit wel snor.
Nee, ik heb een keer voor een site (lexa) betaald en dat beviel me totaal niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat leuk!!!! Heel veel plezier!
Ik begrijp dat Paiq de kant van OkCupid op is gegaan met de quizjes? Of zie ik dat verkeerd? Zitten hier nog mensen op betaalde dingen?
Enige site waar ik een date aan overgehouden hebquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik heb een keer voor een site (lexa) betaald en dat beviel me totaal niet.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat leuk!!!! Heel veel plezier!
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
Ze is terug van vakantie.. gesprek weer op gang, maar ik verwacht er niks meer van eerlijk gezegd. Ik zie 't wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |