quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Meh, dan heb ik nog geen week geleden een tijdelijke punt achter het daten gezet, omdat ik eindelijk happy single ben, kon ik het toch niet vandaag laten om dat knappe meisje aan te spreken.Nu zit ik met contactgegevens, maar heb nu al geen zin in het gedoe van weer eens aanspreken, appen en contact onderhouden, laat staan daten.
Ik kan mezelf ook echt niet in bedwang houden soms.
Wat leuk!!!! Heel veel plezier!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:43 schreef Mandéra het volgende:
De kogel is door de kerk, in een april 5 dagen naar mijn Macedonische. Eens kijken of er wat te halen valt. Ze is in ieder geval enthousiast dus dat zit wel snor.
Nee, ik heb een keer voor een site (lexa) betaald en dat beviel me totaal niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat leuk!!!! Heel veel plezier!
Ik begrijp dat Paiq de kant van OkCupid op is gegaan met de quizjes? Of zie ik dat verkeerd? Zitten hier nog mensen op betaalde dingen?
Enige site waar ik een date aan overgehouden hebquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik heb een keer voor een site (lexa) betaald en dat beviel me totaal niet.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat leuk!!!! Heel veel plezier!
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:40 schreef Deezertje het volgende:
Ze is terug van vakantie.. gesprek weer op gang, maar ik verwacht er niks meer van eerlijk gezegd. Ik zie 't wel
Leuk om te lezen! Nou hup, volgende week zelfde tijd... en nu weet je hoe hij eruit ziet dus wie weet zie je 'm vaker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef Andromache het volgende:
Waargebeurd verhaal over een man die voor zo ver ik weet geen FOK'ker is, maar wel stap 2 bereikt heeft. Ik ga het zo neerzetten dat het in stap 2 past. Het zouden tips kunnen zijn voor mensen in stap 1, maar die reeks is (tijdelijk?) dicht. Aldus.
Ik stond vandaag in de supermarkt bij het schap met de blikjes. Er stond naast me een man, niet geheel onknap, en ietsje ouder dan ik, die in het schap aan het zoeken was naar niet ingedeukte blikjes met kidneybonen. Ik vond het wel grappig, en knoopte een praatje met hem aan. Hij zei dat hij graag een ongeschonden blikje wilde, omdat hij het idee had dat de boontjes anders minder goed van kwaliteit zouden zijn. Ik zei: "Ach, volgens mij kan dat wel, het gaat toch om de inhoud?" Hij haakte daar direct op in, en vroeg me glimlachend: "O ja, gaat het jou om de inhoud?"![]()
Ik stond even met de mond vol tanden, en dat is echt stom van mezelf, want ik had daar een uitgelezen mogelijkheid om te flirten. Hij deed dat in ieder geval wel. Ik durfde gewoon zelf niet, jammer, en zonde van zijn poging. Ik glimlachte, wist even niets te zeggen, en liep weg. Ik keek nog over mijn schouder, maar hij keek niet meer naar mij. Ah, nou hoop ik niet dat ik hem onzeker heb gemaakt. Want hij beheerste het spel echt prima. Hij deed het leuk, zo. Ik sta alleen nu even niet zo sterk in mijn schoenen waardoor ik mijzelf deze flirtpoging niet gunde. Maar aan hem lag het echt niet. Hij was waarschijnlijk ook single, gezien de inhoud van zijn winkelmandje, kleine porties groente enzo. En hij houdt kennelijk van koken. Jammer!!!
Moraal van het verhaal: flirtkansen zitten in veel hoekjes
Je laatste zin is wat mij hielp met beter worden in flirten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:58 schreef Andromache het volgende:
Waargebeurd verhaal over een man die voor zo ver ik weet geen FOK'ker is, maar wel stap 2 bereikt heeft. Ik ga het zo neerzetten dat het in stap 2 past. Het zouden tips kunnen zijn voor mensen in stap 1, maar die reeks is (tijdelijk?) dicht. Aldus.
Ik stond vandaag in de supermarkt bij het schap met de blikjes. Er stond naast me een man, niet geheel onknap, en ietsje ouder dan ik, die in het schap aan het zoeken was naar niet ingedeukte blikjes met kidneybonen. Ik vond het wel grappig, en knoopte een praatje met hem aan. Hij zei dat hij graag een ongeschonden blikje wilde, omdat hij het idee had dat de boontjes anders minder goed van kwaliteit zouden zijn. Ik zei: "Ach, volgens mij kan dat wel, het gaat toch om de inhoud?" Hij haakte daar direct op in, en vroeg me glimlachend: "O ja, gaat het jou om de inhoud?"![]()
Ik stond even met de mond vol tanden, en dat is echt stom van mezelf, want ik had daar een uitgelezen mogelijkheid om te flirten. Hij deed dat in ieder geval wel. Ik durfde gewoon zelf niet, jammer, en zonde van zijn poging. Ik glimlachte, wist even niets te zeggen, en liep weg. Ik keek nog over mijn schouder, maar hij keek niet meer naar mij. Ah, nou hoop ik niet dat ik hem onzeker heb gemaakt. Want hij beheerste het spel echt prima. Hij deed het leuk, zo. Ik sta alleen nu even niet zo sterk in mijn schoenen waardoor ik mijzelf deze flirtpoging niet gunde. Maar aan hem lag het echt niet. Hij was waarschijnlijk ook single, gezien de inhoud van zijn winkelmandje, kleine porties groente enzo. En hij houdt kennelijk van koken. Jammer!!!
Moraal van het verhaal: flirtkansen zitten in veel hoekjes
Persoonlijke redenen. Met name tijd en prioriteiten op dit moment.quote:
Die kijk ik morgen wel even terugquote:Op zondag 14 februari 2016 23:31 schreef Deezertje het volgende:
Interessante Nederlandse reportage over datingapps vanavond: http://www.npo.nl/vpro-tegenlicht/14-02-2016/VPWON_1246103 Blijkt een hele redenatie achter te zitten qua kansberekening en meerdere dates op één avond plannen. Doe ik toch wat fout
En niet te vergeten dat uiterlijk daar écht telt: mensen gooien er een filter over e.d. denken na: 4 foto's: 1 in pak, 1 met vrienden, 1 relaxte en 1 sportieve. En dan achteraf zeggen: oh, ik had 'm langer geschatquote:Op maandag 15 februari 2016 07:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het eerste stukje gemist, en er ingevallen toen die wiskundigen begon te vertellen over hoe hij, na jaren tevergeefs op zo'n site rondhangen, zijn profiel had aangepast op zo'n manier dat het zou passen bij een groot cluster vrouwen. Toen kreeg hij wel matches en dus ook dates. Die voor het grootste deel niet bevielen, omdat de vrouwen in kwestie eigenlijk niet bij hem pasten. Tot hij op zijn 88e date een date had met een vrouw die haar profiel had aangepast om met hem te matchen. Waarna dit dus de eerste toffe date bleek en ze nog steeds bij elkaar zijn.
Ik weet niet, hoor, maar als er iets aantoont hoe nep die sites zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |