Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is wel érg veel, MM. Dan leef je inderdaad op koffie. Als je dan een paar uur geen koffie ophebt krijg je pijn in je kop zeker?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Ik merk er niks van en slaap prima...
[ afbeelding ]
lief!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Sacha aangemeld als pareltje...
[..]
O dat was toch de 40+ sc waar het over bakkelieten telefoons ging?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is gelukkig een paar deurtjes verder
ik heb geen idee, ik mijd die sc als de pestquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat was toch de 40+ sc waar het over bakkelieten telefoons ging?
Mag je helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik mijd die sc als de pest
waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik mijd die sc als de pest
Kneuterig denk ikquote:
Ja hier soms ook, maar toch anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
is het hier soms toch ook?
ik hou van kneuterig
Nou ja, de koffie hebben we nu wel gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hier soms ook, maar toch anders.
En daar kan het soms ook niet kneuterig zijn, als er gezeurd wordt over thee ipv koffie bijvoorbeeld.
Ben er nog lang niet klaar mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, de koffie hebben we nu wel gehad
Ik pak er wel even een bakje bijquote:
Jij zit nog stampvol van die bult vermalen spinazie en weet ik 't wat er door ging.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij zit nog stampvol van die bult vermalen spinazie en weet ik 't wat er door ging.
Lang leve de espresso machine...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het is verdómde lekker ja. Meestal gebruik ik de percolator, maar dan moet je wel een beetje door blijven kleppen, anders is het pislauw.
Kan natuurlijk ook in een thermoskan, maar dat is extra werk voor een seconde of 10, dus dat doen we maar niet.
Een beetje machine is zo duur joh. Maar je hebt er wel de lekkerste koffie van.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang leve de espresso machine...
jezus, bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Idiote hokjeesgeest ook altijd, met hun 10-11 mentaliteit.
Laat je gaan, laat je nemen...
3dubbele espresso en een hamkaastosti zonder gatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hallo chufi,
Er staat hier ook weer een verse bak te dampen.
en voor de rest stel ik geen eisenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
3dubbele espresso en een hamkaastosti zonder gat
Hmm, lekker, maar zo heb je niets om omheen te eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
3dubbele espresso en een hamkaastosti zonder gat
Dat gat was gisteren, vandaag was ie gevuld met smeltkaasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, lekker, maar zo heb je niets om omheen te eten.
Lol. En je gebruikte het al jaren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:41 schreef sacha het volgende:
ik kom er zojuist achter dat dat ding in het midden een wasbolletje is...![]()
[ afbeelding ]
![]()
Beetje afwisseling is wel zo fijn en mocht je spijt krijgen van met zonder gat, dan kan je er ter plekke nog eentje indrukken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gat was gisteren, vandaag was ie gevuld met smeltkaas
ik heb zulke flessen nog nooit gezien en zou ook niet bedenken dat het een wasbolletje moest zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:41 schreef sacha het volgende:
ik kom er zojuist achter dat dat ding in het midden een wasbolletje is...![]()
[ afbeelding ]
![]()
al wel een klein tijdje jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol. En je gebruikte het al jaren?
Dat is de speciale eiland uitvoering. Nog minder voor meerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb zulke flessen nog nooit gezien en zou ook niet bedenken dat het een wasbolletje moest zijn
dat bestáát nogquote:
Waar is Hut ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bestáát nogmensen die klokslag 9 uur ontbijten of 8 uur, 11 uur koffie drinken
12 uur , lunch, altijd met keurige boterhammetje en dan om 3 uur thee en om
6 uur ''warm eten'', en lieftst om 11 uur naar bed
ik bedoelde eigenlijk dat programmaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bestáát nogmensen die klokslag 9 uur ontbijten of 8 uur, 11 uur koffie drinken
12 uur , lunch, altijd met keurige boterhammetje en dan om 3 uur thee en om
6 uur ''warm eten'', en lieftst om 11 uur naar bed
koffietijd, met Loretta en nog een doosquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. gemist dan geen idee welk programma je het over hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:31 schreef FANN het volgende:
ow.. koffietijd, géén idee of dat nog bestaat
Manon Thomas?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:32 schreef sacha het volgende:
[..]
koffietijd, met Loretta en nog een doos
sterkte dan...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef sacha het volgende:
even de 3e eilander binnen één week begraven
Is in ieder topic zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koolhydraten gemekker. Ze weten het allemaal beter, lol.
Jep, het lijkt wel alsof alles een wedstrijd moet zijn tegenwoordig. Of we zijn er gewoon te oud voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Is in ieder topic zobeter alleen lezen...
Ik ben er te oud voor denk ik, ik denk al heel snel, ja hoor... zoek het uit danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep, het lijkt wel alsof alles een wedstrijd moet zijn tegenwoordig. Of we zijn er gewoon te oud voor.
Ok.quote:
Dat kan best. Je kan op z'n hoogst een ban krijgen en dat heb je feitelijk je zin: alleen lezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er te oud voor denk ik, ik denk al heel snel, ja hoor... zoek het uit dan![]()
maar dat kan je dan weer niet zeggen
oh ik eet ook wel eens iets ongezonds, maar niet te vaak...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok.
Ach, die gezond eten shit, die lees ik niet eens, ik eet graag ongezond.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok.
Ach, die gezond eten shit, die lees ik niet eens, ik eet graag ongezond.
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan best. Je kan op z'n hoogst een ban krijgen en dat heb je feitelijk je zin: alleen lezen.
Joh, voorlopig val ik nog niet om......mijn tijd is nog niet gekomen, ongeacht wat ik eet, drinken en rook.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ik eet ook wel eens iets ongezonds, maar niet te vaak...
probeer ik in elk geval
Nah... als ik toch oud ga worden, jeweehetmaarnooit hoe het tegen het kan zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, voorlopig val ik nog niet om......mijn tijd is nog niet gekomen, ongeacht wat ik eet, drinken en rook.
Dat je maar een beetje je heup breekt, of een klein infarctje in plaats van een joekel?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... als ik toch oud ga worden, jeweehetmaarnooit hoe het tegen het kan zitten![]()
dán liever niet al te krakkemikkig
ja zoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat je maar een beetje je heup breekt, of een klein infarctje in plaats van een joekel?
Die ouwe van mij wordt over 2 maanden 84 jr. heeft de afgelopen 2 jaar beide heupen nieuw gekregen en één hartstilstand tgv overdosis morfine overleefd, en hey, ze loopt nog rond met looprek en rijdt auto.quote:
Maar je moeder en je oma leefde misschien weer anders dan jij ..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ouwe van mij wordt over 2 maanden 84 jr. heeft de afgelopen 2 jaar beide heupen nieuw gekregen en één hartstilstand tgv overdosis morfine overleefd, en hey, ze loopt nog rond met looprek en rijdt auto.
En haar moeder is afgelopen maand 104 jr. geworden, wie doet mij wat?
Wat moet, dat moet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een beetje machine is zo duur joh. Maar je hebt er wel de lekkerste koffie van.
Dat is zéker iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:26 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag een opdracht gekregen om een whisky label te ontwerpen voor een 43 jaar oude whisky...
* MadMaster best trots is...
cool!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:26 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag een opdracht gekregen om een whisky label te ontwerpen voor een 43 jaar oude whisky...
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:26 schreef MadMaster het volgende:
Dus je krijgt achteraf als beloning een flesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertrouw blind op degene die 'm op de markt brengen...
Was de post er dan al?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:41 schreef sacha het volgende:
even de 3e eilander binnen één week begraven
Is dat een vraag of een mededeling?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je krijgt achteraf als beloning een fles
Een logische aannamequote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling?
Om eerlijk te zijn, daar hebben we het nog niet over gehad.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Het ontwerp is al bijna klaar, maar helaas mag ik 'm tot het uitbrengen van de botteling (eind deze maand/begin volgende maand) nog niet tonen...
Dan kom ik wel langs zonder Pietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:35 schreef FANN het volgende:
Mijn zus was er er en ze had het bestek al gekochtdus ik heb niks meer te kiezen,
het is wel mooiik moet nog zegeltjes hebben voor een 4e setje, 3 is wel weinig
![]()
en nu ik het gezien heb wil ik méér
Ja, maar als de fles op de markt is pas...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk!
Krijgen wij dat label ook te zien?
snap ikquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar als de fles op de markt is pas...
En jij denkt dat dat niet gebeurd?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:32 schreef chufi het volgende:
Als ik zoiets als opdracht krijg zou ik toch op zn minst het resultaat willen zien en proeven...
Met zo'n paard ervoor?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:38 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die wordt vandaag met de lijkkoets bezorgd
Potvissen hebben afgelopen dagen tevergeefs op net verkeerde eiland gesolliciteerd naar de functie...quote:
jah, al dat vlees, nét te vroeg moe gewordenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Potvissen hebben afgelopen dagen tevergeefs op net verkeerde eiland gesolliciteerd naar de functie...
Lijkt me niet lekker dat vlees... Geen idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, al dat vlees, nét te vroeg moe geworden
Ik vind het niet logisch om zulke dieren te eten, daar hebben we runderen, varkens en kippen voor, die worden gefokt voor consumptie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker dat vlees... Geen idee eigenlijk...
17 Euro of zo ... in 2009 in Noorwegenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het niet logisch om zulke dieren te eten, daar hebben we runderen, varkens en kippen voor, die worden gefokt voor consumptie.
Wat kost een kilo walvisbief eigenlijk?
Daar ga ik echt niet elke dag bij stilstaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorbereiden op de toekomst... Ooit zullen we er allemaal aan doodgaan...
Doe ff normaal...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorbereiden op de toekomst... Ooit zullen we er allemaal aan doodgaan...
Ik zocht op walvisvlees.. verder niet op geletquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik echt niet elke dag bij stilstaan.
En die zin daarna, die floepte ook ineens uit je toetsenbord?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zocht op walvisvlees.. verder niet op gelet
Lul d'r maar weer overheen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
Onder de trein komen kan natuurlijk ook.. Of 104 worden ..
Ik ben al bijna weer vergeten wat ik geschreven heb.. Maar wie bepaald dat koffie verplicht wordt ...quote:
Ik.... (voor mijzelf verplicht danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al bijna weer vergeten wat ik geschreven heb.. Maar wie bepaald dat koffie verplicht wordt ...
Nou?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al bijna weer vergeten wat ik geschreven heb.. Maar wie bepaald dat koffie verplicht wordt ...
Je mag mijn vraag ook beantwoorden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef chufi het volgende:
Nu even Cuby kijken met Huub op DWDD
hmm valt tegen..
Je stelde een vraag en kreeg een antwoord met wedervraag terugquote:
Ik dacht dat ik alleen iets zei over de toekomst...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je stelde een vraag en kreeg een antwoord met wedervraag terug
Om je ietwat te helpen hieronder speciaal voor jou in de herhaling:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alleen iets zei over de toekomst...
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Maakt het nog ingewikkelder Mick... Ik ga even de keuken inquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Om je ietwat te helpen hieronder speciaal voor jou in de herhaling:
[..]
[..]
Ik maak het je juist makkelijk, je maakt het voor jezelf zo moeilijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt het nog ingewikkelder Mick... Ik ga even de keuken in
Laat maar, kennelijk weet je niet beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alleen iets zei over de toekomst...
Ik bepaal zelf wel hoeveel koffie ik neem als ik het al neem....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik maak het je juist makkelijk, je maakt het voor jezelf zo moeilijk.
Gele monster is weer thuis... stond ook op het andere mediumquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoeveel koffie ik neem als ik het al neem....
Is je gele scheurmonster al weer thuis?
quote:Eindelijk is mijn gele monster weer thuis. Weer mooi egaal geel en helemaal schoongemaakt.... eveneens weer een APK voor een jaartje erbij. Ook rijdt hij weer super na te zijn uitgelijnd.
Ow ja, de deuk hebben ze er ook nog voor mij uitgehaald... toch wel aardig die jongens van XXXXXX
ja, of je ruimt de droger uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt het nog ingewikkelder Mick... Ik ga even de keuken in
Ja ik kijk daar niet zoveel als hier op Fokquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gele monster is weer thuis... stond ook op het andere medium![]()
Maar om het je makkelijk te maken:
[..]
Heb ik niet... tenminste geen werkende ....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, of je ruimt de droger uit...
sorry Fann![]()
Prima, dus daarom refereerde je even aan mij/de door mij opgestelde TT op een moment dat je een terechte opmerking krijgt? En daarna dan weer de vermoorde onschuld spelen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoeveel koffie ik neem als ik het al neem....
Hey!!!! Ik heb niet slurf ergens halverwege hangen... mafkeesquote:
Jij voelt je aangesproken als er 'heren' gezegd wordt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hey!!!! Ik heb niet slurf ergens halverwege hangen... mafkees
nee.... niet direct... maar dames geen koffie aanbieden is zo ehm....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als er 'heren' gezegd wordt?
Wil de hier aanwezige dame ook een kopje, momentje komt eraan.quote:
Vraag dan gewoon of je mee mag doen.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of je mee mag doen.
Mag vast wel van Mo en ik zie ook geen probleem wat dat betreft...
Dank je wel Moquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil de hier aanwezige dame ook een kopje, momentje komt eraan.
Alsof ik daar in mijn eigen omgeving niet mee te maken heb. Jij zelf wakkerde het aan om te beginnen over die link. Maar het is wel goed zo, ik weet weer genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:57 schreef sacha het volgende:
weet je wat het is sjoef, sommige mensen, of hun naasten, hebben kanker![]()
dat weten we niet altijd maar zo'n opmerking zonder PI kan bij dezen en genen hard aankomen![]()
nogmaals, we weten niets maar als er af en toe een humoristische quasi lollige of volledig onwetende post geplaatst wordt en je krijgt zo'n reactie, dan lijkt mij enige terughoudendheid en coulance c.q. begrip op zijn plek
nee skatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ik daar in mijn eigen omgeving niet mee te maken heb. Jij zelf wakkerde het aan om te beginnen over die link. Maar het is wel goed zo, ik weet weer genoeg
Ik banner al, zou Sas zeggen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.radio49.nl/listen.pls
ToT draait 80's.
Ow... nog nooit geluisterdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.radio49.nl/listen.pls
ToT draait 80's.
Een beetje vrolijke muziek doet de lucht opklaren.....quote:
http://www.radio49.nl/playing.phpquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... nog nooit geluisterdeven opzetten dan
Zien? Ik heb de link van net aan geklikt en stream nu via apple-tv naar mijn receiverquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playing.php
Hier kan je het programma zien.
MUZ / Radio 49 #863 Hier lullen we niet door de nummers heen....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zien? Ik heb de link van net aan geklikt en stream nu via apple-tv naar mijn receiver
Link kopiëren en in een radio app als Xiia Live of Foobar gooien werkt het beste...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... nog nooit geluisterdeven opzetten dan
Beiden zeggen mij niets, maar het werkt zo ook (nog wel)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Link kopiëren en in een radio app als Xiia Live of Foobar gooien werkt het beste...
http://www.radio49.nl/playing.php?buster=15072915290quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:17 schreef Mickeys het volgende:
Die link met het zien doet het bij mij niet
Koets nog wel, het is wel een paradijsje daar dat eilandquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:38 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die wordt vandaag met de lijkkoets bezorgd
kun je je ook voorstellen dat hoe jij nu tegen mij reageert, anderen gepikeerd tegen jou reageren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ik daar in mijn eigen omgeving niet mee te maken heb. Jij zelf wakkerde het aan om te beginnen over die link. Maar het is wel goed zo, ik weet weer genoeg
Mijn ervaring met streamen via je browser is dat het nogal eens wil haperen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Beiden zeggen mij niets, maar het werkt zo ook (nog wel)
Dank je wel in ieder geval voor de tips
banquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
zo, en dat gezegd hebbende, nu weer lekker slow chatten
Hallo ToT !quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn ervaring met streamen via je browser is dat het nogal eens wil haperen.
Maar als het goed is, nergens meer aankomen...
Zeg je even gedag tegen ToT, de DJ on duty nu?
Ow... sorry... ah, ToT leest dat vast hier misschien wel weerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet hier.
In het topic MUZ / Radio 49 #863 Hier lullen we niet door de nummers heen....
Ik ook, maar waterstofperoxide was geen succes...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Oei, Kim Wilde.... ik heb mijn haar ooit zo gehad....
Wilde haren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Oei, Kim Wilde.... ik heb mijn haar ooit zo gehad....
Coupe Soleil met zo'n badmuts met haaknaald... ook geen succes iddquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar waterstofperoxide was geen succes...
Jupquote:
ToT bijt niet hoor en hij komt hier niet zo vaak ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... sorry... ah, ToT leest dat vast hier misschien wel weer
Beetje overdreven reacties en gezeik mogen wel ... Ik weet mn plaatsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:19 schreef sacha het volgende:
[..]
kun je je ook voorstellen dat hoe jij nu tegen mij reageert, anderen gepikeerd tegen jou reageren?
ja?
en je hebt gelijk, ik begon erover omdat ik de link héél vreemd vond
Nee, geen coupe soleil.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Coupe Soleil met zo'n badmuts met haaknaald... ook geen succes id
Sacha helpt je juist en dan doe je zo tegen haar? Zoals jij het vermoedelijk leest, bedoelt ze het m.i. helemaal nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje overdreven reacties en gezeik mogen wel ... Ik weet mn plaats
Proest...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen coupe soleil.
Coupe atoombom.
Onderkant kort geschoren en donker.
Bovenzijde lang en geblondeerd.
Pet op, bovenzijde niet zichtbaar en als je die dan af zette kreeg je coupe atoombom...
Ik heb weinig tot geen foto's uit mijn jeugd, dus helaas...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest...
(picture or it didn't happen)
Herkenbaar.... ik zou wel ergens wat moeten hebben liggen aan foto, maar zou niet weten waar... digitale fototijdperk was er toen nog nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb helaas weinig tot geen foto's uit mijn jeugd, dus helaas...
Bekende coup. En een flinke pluk voor je gezicht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen coupe soleil.
Coupe atoombom.
Onderkant kort geschoren en donker.
Bovenzijde lang en geblondeerd.
Pet op, bovenzijde niet zichtbaar en als je die dan af zette kreeg je coupe atoombom...
Nee, dat viel wel mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bekende coup. En een flinke pluk voor je gezicht.
Alles staat op dia's en die heb ik hier niet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Herkenbaar.... ik zou wel ergens wat moeten hebben liggen aan foto, maar zou niet weten waar... digitale fototijdperk was er toen nog niet
Ik was van nature toen nog blond, dus ik hoefde niet te verven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat viel wel mee.
Ik had van nature krullen, dus dat wilde simpelweg niet...
sjoehoefquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje overdreven reacties en gezeik mogen wel ... Ik weet mn plaats
Vlak daarna heb ik alles afgeschoren en dat heb ik sindsdien zo gehouden...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was van nature toen nog blond, dus ik hoefde niet te verven.
Ik liet het begin 90's weer lang groeien, nadat ik gedurende de 80's met die New Wave kop gelopen heb.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak daarna heb ik alles afgeschoren en dat heb ik sindsdien zo gehouden...
Je kent mijn weinige foto's uit die tijd (via via verkregen), het moest er af...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liet het begin 90's weer lang groeien, nadat ik gedurende de 80's met die New Wave kop gelopen heb.
Hoe lang is lang?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liet het begin 90's weer lang groeien, nadat ik gedurende de 80's met die New Wave kop gelopen heb.
Mijn haar is al 25 jaar op schouder lengte, dat zijn 30 - 35 cm.quote:
Ow... prima toch? Zat jongens en mannen die ik ken die het veel langer hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar is al 25 jaar op schouder lengte, dat zijn 30 - 35 cm.
Het is nu ook langer, ik laat het 2 keer per jaar terug op schouderlengte knippen en de laatste keer was eind september.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... prima toch? Zat jongens en mannen die ik ken die het veel langer hebben.
Niet mij gaan inhalen ! dat kan ik niet handelen hahahahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nu ook langer, ik laat het 2 keer per jaar terug op schouderlengte knippen en de laatste keer was eind september.
Mijn oudste broer is 60 jr. en die heeft een staart die bijna tot zijn kont komt, niks voor mij, en mijn broertje van 47 jr. heeft ze iets langer dan ik, verder dan schouderlengte hoeft voor mij niet, dat is me veel te lastig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet mij gaan inhalen ! dat kan ik niet handelen hahahahaha
Bij mij is alles op één lengte, heel simpel.quote:
Bij mij ook, mijn borst haar is het langstquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij is alles op één lengte, heel simpel.
Mijn hemel.... zijn ze bikers?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oudste broer is 60 jr. en die heeft een staart die bijna tot zijn kont komt, niks voor mij, en mijn broertje van 47 jr. heeft ze iets langer dan ik, verder dan schouderlengte hoeft voor mij niet, dat is me veel te lastig.
Nee, mijn broer werkt bij de EU en woont in Luxemburg (hij heeft wel een motor) en mijn broertje is vrachtwagenchauffeur.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn hemel.... zijn ze bikers?
Mijn haar is, als ik de krullen even niet mee reken, ongeveer tot aan mijn middel (navel)...
ik hou niet van radijsjesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Koets nog wel, het is wel een radijsje daar dat eiland
Ja dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij is alles op één lengte, heel simpel.
Owquote:
hmmmm. je hebt een puntquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radijsjes zijn knollen en die kunnen weer voor de koets....
Kleine knollen danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radijsjes zijn knollen en die kunnen weer voor de koets....
Heel klein koetsje kunnen die kiwi's vast wel trekken.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel klein koetsje kunnen die kiwi's vast wel trekken.
Maar knollen zijn toch praktischer dan vogels.
Zetten we gewoon Pa radijs er voor...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel klein koetsje kunnen die kiwi's vast wel trekken.
Maar knollen zijn toch praktischer dan vogels.
Ja, flikker die hele Voice er maar in...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:06 schreef sacha het volgende:
een David Bowie tribute in the voice![]()
emmers, iemand?
leven radijzen lang genoeg om een pa te hebben dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zetten we gewoon Pa radijs er voor...
Mijn darmen gaan in de overdrive en word hyper van dat spul.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat terwijl het verplicht is...
OK, dan krijg je vrijstelling...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn darmen gaan in de overdrive en word hyper van dat spul.
Drank sterker dan bier doe ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan krijg je vrijstelling...
1 kan wel hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
Ik heb een Irish Coffee gedronken met zus, maar zij had gewone koffie met appelgebak
want ze moest nog rijden
Ik rijd het stuk beter na 2 biertjes en jonko erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Zei ik ookmaar doet ze niet .... geen druppel krijg je erin
Maak een foto van je nieuwe Fokplekquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:28 schreef drakin het volgende:
Ow ik moet maar eens naar de trein, is het al zo laat?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
En ik vond het zó lief dat ze dat bestek al had gekocht.
Sorry Mo, maar het is érg mooi bestek![]()
Nóg mooier dan dat van jou
Oh stiekm ook al aan het luisteren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:29 schreef drakin het volgende:
Net een lekker nummer van DJ ToT aan het luisteren
Is goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak een foto van je nieuwe Fokplek![]()
Gewoon iedere keer als je met de trein gaat
Voor het eerst eigenlijk, maar nummer is bijna afgelopen.quote:
Goeie reis ...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor het eerst eigenlijk, maar nummer is bijna afgelopen.
Dan pc uit en wegwezen
Nu maar hopen dat ze je niet stoppen net voorbij het keuringstationquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga daar flexibel met om, ben steeds op weg naar keuringstation dan.
Dit is een vrij land en ik zoek ze wat verder.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze je niet stoppen net voorbij het keuringstation
Is die APK eergisteren nog goed gegaan eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga daar flexibel met om, ben steeds op weg naar keuringstation dan.
Creatief met oplossingenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is een vrij land en ik zoek ze wat verder.
Bijna.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is die APK eergisteren nog goed gegaan eigenlijk?
dat moet je aan de Thaise hoeren vragenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is die APK eergisteren nog goed gegaan eigenlijk?
Ah... de mijne gelukkig wel, maar moet beide voorbandjes wel zo spoedig mogelijk vervangen was het adviesquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
dat moet je aan de Thaise hoeren vragen
De voorbanden kan ik nog wisselen met achter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah... de mijne gelukkig wel, maar moet beide voorbandjes wel zo spoedig mogelijk vervangen was het advies
Wat heb je in de aanbieding naast die hoop roest die je hierboven beschrijft?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed, mijn linker raam werkt niet, er lekt iets rechtsachter, de koppakking zweet olie, kleprubbers versleten, distributieriem loopt op zijn einde, fuseekogel rammelt. Wie wil er nog auto kopen voor weinig?
Onderdelen zijn vast wel goedkoop op de sloop te krijgen johquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed, mijn linker raam werkt niet, er lekt iets rechtsachter, de koppakking zweet olie, kleprubbers versleten, distributieriem loopt op zijn einde, fuseekogel rammelt. Wie wil er nog auto kopen voor weinig?
Roest zit er niet op en uiterlijk en interieur zijn in prima staat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding naast die hoop roest die je hierboven beschrijft?
1,6 mm ene kant en 2,4 mm aan de andere kant over... 2,4 zou ik nog wel durven wisselen met achter, die 1,6 niet meer...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De voorbanden kan ik nog wisselen met achter.
Ben ding ook gewoon zat en wil weer wat anders na 3 jaar, sowieso al ongekend lang voor mijn doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Onderdelen zijn vast wel goedkoop op de sloop te krijgen joh
Nee, die aanstaande Flintstone auto hoef ik niet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Roest zit er niet op en uiterlijk en interieur zijn in prima staat.
Laat het mijn muts niet horen dan heb je ruzie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die aanstaande Flintstone auto hoef ik niet...
Vergeet niet die paar ons wiet onder het reservewiel vandaan te halen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben al 3 dagen bezig om haar voor te bereiden op het afscheid.
Rij 'm per ongeluk tegen een boom of zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet nog wel ergens een onopvallend paaltje te staanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat vertrouwt ze voor geen meter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rij 'm per ongeluk tegen een boom of zo.
Niet te hard, maar net hard genoeg.
Bied je vervolgns heel genereus aan om snel een andere te kopen...
*smoel*quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergens een onopvallend paaltje te staan
Nee, je vrouw in een auto laten rondrijden die bijna op is, dat is pas verantwoordelijkheid dragen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
Wat zijn jullie ook een stelletje krengen eigenlijk
Mijn vrouw is gehecht aan dat ding en eens houdt het op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
Wat zijn jullie ook een stelletje krengen eigenlijk
Stuurt en remt prima, beetje speling op fuseekogel zegt weinig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je vrouw in een auto laten rondrijden die bijna op is, dat is pas verantwoordelijkheid dragen...
Maar ze rijdt wel elke dag naar de peerden...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stuurt en remt prima, beetje speling op fuseekogel zegt weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
En de rest maakt weinig uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stuurt en remt prima, beetje speling op fuseekogel zegt weinig.
Ding rijdt nog prima, het rammelt wat bij kort bochtje op een drempel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze rijdt wel elke dag naar de peerden...
Meest belangrijke, stopt ie er onderweg mee hoeft ze alleen maar ff te bellen er komt er trekker aan om te slepen.quote:
Nee, dat is charmant als vrouw zijnde...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meest belangrijke, stopt ie er onderweg mee hoeft ze alleen maar ff te bellen er komt er trekker aan om te slepen.
Tuurlijk wel maar het afscheid valt zwaar en mijn overwegingen om te zeggen hop naar de sloop komen hard aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
Maar de APK is verlopen en dat weet ze nog niet?
Die is wel wat gewend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is charmant als vrouw zijnde...
ik heb al een treinquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
En als je haar meeneemt om eens naar autootjes te gaan kijken? misschien ziet ze ineens een hele leuke andere staan wat het leed verzachtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar het afscheid valt zwaar en mijn overwegingen om te zeggen hop naar de sloop komen hard aan.
Vrouwen gaan toch wat anders met om, die hechten aan zijn ding lijkt het wel.
koop gewoon zo'n nieuw kreng en zeg, hoi skattie, kadootje!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar het afscheid valt zwaar en mijn overwegingen om te zeggen hop naar de sloop komen hard aan.
Vrouwen gaan toch wat anders met om, die hechten aan zijn ding lijkt het wel.
Dan is gelijk mijn hele onderhandelingspositie naar de kloten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En als je haar meeneemt om eens naar autootjes te gaan kijken? misschien ziet ze ineens een hele leuke andere staan wat het leed verzacht
want?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is gelijk mijn hele onderhandelingspositie naar de kloten.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is gelijk mijn hele onderhandelingspositie naar de kloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |