nee skatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ik daar in mijn eigen omgeving niet mee te maken heb. Jij zelf wakkerde het aan om te beginnen over die link. Maar het is wel goed zo, ik weet weer genoeg
Ik banner al, zou Sas zeggen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.radio49.nl/listen.pls
ToT draait 80's.
Ow... nog nooit geluisterdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.radio49.nl/listen.pls
ToT draait 80's.
Een beetje vrolijke muziek doet de lucht opklaren.....quote:
http://www.radio49.nl/playing.phpquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... nog nooit geluisterdeven opzetten dan
Zien? Ik heb de link van net aan geklikt en stream nu via apple-tv naar mijn receiverquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.radio49.nl/playing.php
Hier kan je het programma zien.
MUZ / Radio 49 #863 Hier lullen we niet door de nummers heen....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zien? Ik heb de link van net aan geklikt en stream nu via apple-tv naar mijn receiver
Link kopiëren en in een radio app als Xiia Live of Foobar gooien werkt het beste...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... nog nooit geluisterdeven opzetten dan
Beiden zeggen mij niets, maar het werkt zo ook (nog wel)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Link kopiëren en in een radio app als Xiia Live of Foobar gooien werkt het beste...
http://www.radio49.nl/playing.php?buster=15072915290quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:17 schreef Mickeys het volgende:
Die link met het zien doet het bij mij niet
Koets nog wel, het is wel een paradijsje daar dat eilandquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:38 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die wordt vandaag met de lijkkoets bezorgd
kun je je ook voorstellen dat hoe jij nu tegen mij reageert, anderen gepikeerd tegen jou reageren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ik daar in mijn eigen omgeving niet mee te maken heb. Jij zelf wakkerde het aan om te beginnen over die link. Maar het is wel goed zo, ik weet weer genoeg
Mijn ervaring met streamen via je browser is dat het nogal eens wil haperen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Beiden zeggen mij niets, maar het werkt zo ook (nog wel)
Dank je wel in ieder geval voor de tips
banquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
zo, en dat gezegd hebbende, nu weer lekker slow chatten
Hallo ToT !quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn ervaring met streamen via je browser is dat het nogal eens wil haperen.
Maar als het goed is, nergens meer aankomen...
Zeg je even gedag tegen ToT, de DJ on duty nu?
Ow... sorry... ah, ToT leest dat vast hier misschien wel weerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet hier.
In het topic MUZ / Radio 49 #863 Hier lullen we niet door de nummers heen....
Ik ook, maar waterstofperoxide was geen succes...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Oei, Kim Wilde.... ik heb mijn haar ooit zo gehad....
Wilde haren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef Mickeys het volgende:
Oei, Kim Wilde.... ik heb mijn haar ooit zo gehad....
Coupe Soleil met zo'n badmuts met haaknaald... ook geen succes iddquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar waterstofperoxide was geen succes...
Jupquote:
ToT bijt niet hoor en hij komt hier niet zo vaak ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... sorry... ah, ToT leest dat vast hier misschien wel weer
Beetje overdreven reacties en gezeik mogen wel ... Ik weet mn plaatsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:19 schreef sacha het volgende:
[..]
kun je je ook voorstellen dat hoe jij nu tegen mij reageert, anderen gepikeerd tegen jou reageren?
ja?
en je hebt gelijk, ik begon erover omdat ik de link héél vreemd vond
Nee, geen coupe soleil.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Coupe Soleil met zo'n badmuts met haaknaald... ook geen succes id
Sacha helpt je juist en dan doe je zo tegen haar? Zoals jij het vermoedelijk leest, bedoelt ze het m.i. helemaal nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje overdreven reacties en gezeik mogen wel ... Ik weet mn plaats
Proest...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen coupe soleil.
Coupe atoombom.
Onderkant kort geschoren en donker.
Bovenzijde lang en geblondeerd.
Pet op, bovenzijde niet zichtbaar en als je die dan af zette kreeg je coupe atoombom...
Ik heb weinig tot geen foto's uit mijn jeugd, dus helaas...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest...
(picture or it didn't happen)
Herkenbaar.... ik zou wel ergens wat moeten hebben liggen aan foto, maar zou niet weten waar... digitale fototijdperk was er toen nog nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb helaas weinig tot geen foto's uit mijn jeugd, dus helaas...
Bekende coup. En een flinke pluk voor je gezicht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen coupe soleil.
Coupe atoombom.
Onderkant kort geschoren en donker.
Bovenzijde lang en geblondeerd.
Pet op, bovenzijde niet zichtbaar en als je die dan af zette kreeg je coupe atoombom...
Nee, dat viel wel mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bekende coup. En een flinke pluk voor je gezicht.
Alles staat op dia's en die heb ik hier niet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Herkenbaar.... ik zou wel ergens wat moeten hebben liggen aan foto, maar zou niet weten waar... digitale fototijdperk was er toen nog niet
Ik was van nature toen nog blond, dus ik hoefde niet te verven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat viel wel mee.
Ik had van nature krullen, dus dat wilde simpelweg niet...
sjoehoefquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje overdreven reacties en gezeik mogen wel ... Ik weet mn plaats
Vlak daarna heb ik alles afgeschoren en dat heb ik sindsdien zo gehouden...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was van nature toen nog blond, dus ik hoefde niet te verven.
Ik liet het begin 90's weer lang groeien, nadat ik gedurende de 80's met die New Wave kop gelopen heb.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak daarna heb ik alles afgeschoren en dat heb ik sindsdien zo gehouden...
Je kent mijn weinige foto's uit die tijd (via via verkregen), het moest er af...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liet het begin 90's weer lang groeien, nadat ik gedurende de 80's met die New Wave kop gelopen heb.
Hoe lang is lang?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik liet het begin 90's weer lang groeien, nadat ik gedurende de 80's met die New Wave kop gelopen heb.
Mijn haar is al 25 jaar op schouder lengte, dat zijn 30 - 35 cm.quote:
Ow... prima toch? Zat jongens en mannen die ik ken die het veel langer hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar is al 25 jaar op schouder lengte, dat zijn 30 - 35 cm.
Het is nu ook langer, ik laat het 2 keer per jaar terug op schouderlengte knippen en de laatste keer was eind september.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... prima toch? Zat jongens en mannen die ik ken die het veel langer hebben.
Niet mij gaan inhalen ! dat kan ik niet handelen hahahahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nu ook langer, ik laat het 2 keer per jaar terug op schouderlengte knippen en de laatste keer was eind september.
Mijn oudste broer is 60 jr. en die heeft een staart die bijna tot zijn kont komt, niks voor mij, en mijn broertje van 47 jr. heeft ze iets langer dan ik, verder dan schouderlengte hoeft voor mij niet, dat is me veel te lastig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet mij gaan inhalen ! dat kan ik niet handelen hahahahaha
Bij mij is alles op één lengte, heel simpel.quote:
Bij mij ook, mijn borst haar is het langstquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij is alles op één lengte, heel simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |