Potvissen hebben afgelopen dagen tevergeefs op net verkeerde eiland gesolliciteerd naar de functie...quote:
jah, al dat vlees, nét te vroeg moe gewordenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Potvissen hebben afgelopen dagen tevergeefs op net verkeerde eiland gesolliciteerd naar de functie...
Lijkt me niet lekker dat vlees... Geen idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, al dat vlees, nét te vroeg moe geworden
Ik vind het niet logisch om zulke dieren te eten, daar hebben we runderen, varkens en kippen voor, die worden gefokt voor consumptie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker dat vlees... Geen idee eigenlijk...
17 Euro of zo ... in 2009 in Noorwegenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het niet logisch om zulke dieren te eten, daar hebben we runderen, varkens en kippen voor, die worden gefokt voor consumptie.
Wat kost een kilo walvisbief eigenlijk?
Daar ga ik echt niet elke dag bij stilstaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorbereiden op de toekomst... Ooit zullen we er allemaal aan doodgaan...
Doe ff normaal...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorbereiden op de toekomst... Ooit zullen we er allemaal aan doodgaan...
Ik zocht op walvisvlees.. verder niet op geletquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik echt niet elke dag bij stilstaan.
En die zin daarna, die floepte ook ineens uit je toetsenbord?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zocht op walvisvlees.. verder niet op gelet
Lul d'r maar weer overheen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
Onder de trein komen kan natuurlijk ook.. Of 104 worden ..
Ik ben al bijna weer vergeten wat ik geschreven heb.. Maar wie bepaald dat koffie verplicht wordt ...quote:
Ik.... (voor mijzelf verplicht danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al bijna weer vergeten wat ik geschreven heb.. Maar wie bepaald dat koffie verplicht wordt ...
Nou?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al bijna weer vergeten wat ik geschreven heb.. Maar wie bepaald dat koffie verplicht wordt ...
Je mag mijn vraag ook beantwoorden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef chufi het volgende:
Nu even Cuby kijken met Huub op DWDD
hmm valt tegen..
Je stelde een vraag en kreeg een antwoord met wedervraag terugquote:
Ik dacht dat ik alleen iets zei over de toekomst...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je stelde een vraag en kreeg een antwoord met wedervraag terug
Om je ietwat te helpen hieronder speciaal voor jou in de herhaling:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alleen iets zei over de toekomst...
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Maakt het nog ingewikkelder Mick... Ik ga even de keuken inquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Om je ietwat te helpen hieronder speciaal voor jou in de herhaling:
[..]
[..]
Ik maak het je juist makkelijk, je maakt het voor jezelf zo moeilijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt het nog ingewikkelder Mick... Ik ga even de keuken in
Laat maar, kennelijk weet je niet beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alleen iets zei over de toekomst...
Ik bepaal zelf wel hoeveel koffie ik neem als ik het al neem....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik maak het je juist makkelijk, je maakt het voor jezelf zo moeilijk.
Gele monster is weer thuis... stond ook op het andere mediumquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoeveel koffie ik neem als ik het al neem....
Is je gele scheurmonster al weer thuis?
quote:Eindelijk is mijn gele monster weer thuis. Weer mooi egaal geel en helemaal schoongemaakt.... eveneens weer een APK voor een jaartje erbij. Ook rijdt hij weer super na te zijn uitgelijnd.
Ow ja, de deuk hebben ze er ook nog voor mij uitgehaald... toch wel aardig die jongens van XXXXXX
ja, of je ruimt de droger uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt het nog ingewikkelder Mick... Ik ga even de keuken in
Ja ik kijk daar niet zoveel als hier op Fokquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gele monster is weer thuis... stond ook op het andere medium![]()
Maar om het je makkelijk te maken:
[..]
Heb ik niet... tenminste geen werkende ....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, of je ruimt de droger uit...
sorry Fann![]()
Prima, dus daarom refereerde je even aan mij/de door mij opgestelde TT op een moment dat je een terechte opmerking krijgt? En daarna dan weer de vermoorde onschuld spelen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoeveel koffie ik neem als ik het al neem....
Hey!!!! Ik heb niet slurf ergens halverwege hangen... mafkeesquote:
Jij voelt je aangesproken als er 'heren' gezegd wordt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hey!!!! Ik heb niet slurf ergens halverwege hangen... mafkees
nee.... niet direct... maar dames geen koffie aanbieden is zo ehm....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken als er 'heren' gezegd wordt?
Wil de hier aanwezige dame ook een kopje, momentje komt eraan.quote:
Vraag dan gewoon of je mee mag doen.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of je mee mag doen.
Mag vast wel van Mo en ik zie ook geen probleem wat dat betreft...
Dank je wel Moquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil de hier aanwezige dame ook een kopje, momentje komt eraan.
Alsof ik daar in mijn eigen omgeving niet mee te maken heb. Jij zelf wakkerde het aan om te beginnen over die link. Maar het is wel goed zo, ik weet weer genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:57 schreef sacha het volgende:
weet je wat het is sjoef, sommige mensen, of hun naasten, hebben kanker![]()
dat weten we niet altijd maar zo'n opmerking zonder PI kan bij dezen en genen hard aankomen![]()
nogmaals, we weten niets maar als er af en toe een humoristische quasi lollige of volledig onwetende post geplaatst wordt en je krijgt zo'n reactie, dan lijkt mij enige terughoudendheid en coulance c.q. begrip op zijn plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |