Potvissen hebben afgelopen dagen tevergeefs op net verkeerde eiland gesolliciteerd naar de functie...quote:
jah, al dat vlees, nét te vroeg moe gewordenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Potvissen hebben afgelopen dagen tevergeefs op net verkeerde eiland gesolliciteerd naar de functie...
Lijkt me niet lekker dat vlees... Geen idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, al dat vlees, nét te vroeg moe geworden
Ik vind het niet logisch om zulke dieren te eten, daar hebben we runderen, varkens en kippen voor, die worden gefokt voor consumptie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker dat vlees... Geen idee eigenlijk...
17 Euro of zo ... in 2009 in Noorwegenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het niet logisch om zulke dieren te eten, daar hebben we runderen, varkens en kippen voor, die worden gefokt voor consumptie.
Wat kost een kilo walvisbief eigenlijk?
Daar ga ik echt niet elke dag bij stilstaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorbereiden op de toekomst... Ooit zullen we er allemaal aan doodgaan...
Doe ff normaal...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorbereiden op de toekomst... Ooit zullen we er allemaal aan doodgaan...
Ik zocht op walvisvlees.. verder niet op geletquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga ik echt niet elke dag bij stilstaan.
En die zin daarna, die floepte ook ineens uit je toetsenbord?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zocht op walvisvlees.. verder niet op gelet
Lul d'r maar weer overheen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
Onder de trein komen kan natuurlijk ook.. Of 104 worden ..
Ik ben al bijna weer vergeten wat ik geschreven heb.. Maar wie bepaald dat koffie verplicht wordt ...quote:
Ik.... (voor mijzelf verplicht danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al bijna weer vergeten wat ik geschreven heb.. Maar wie bepaald dat koffie verplicht wordt ...
Nou?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al bijna weer vergeten wat ik geschreven heb.. Maar wie bepaald dat koffie verplicht wordt ...
Je mag mijn vraag ook beantwoorden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef chufi het volgende:
Nu even Cuby kijken met Huub op DWDD
hmm valt tegen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |