SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Dit account is niet meer in gebruik.
Sowieso, door nummers heen lullen is schennis, vroeger werd dat op de radio gedaan om te voorkomen dat mensen thuis van de radio met een compact cassette liedjes gingen tapen, en die tijd lijkt me inmiddels wel voorbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor de nummers...
Daarom gewoon liedjes maken zonder intro.. Gewoon BAM gelijk zingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sowieso, door nummers heen lullen is schennis, vroeger werd dat op de radio gedaan om te voorkomen dat mensen thuis van de radio met een compact cassette liedjes gingen tapen, en die tijd lijkt me inmiddels wel voorbij.
Van lange nummers (langer dan 3 min.) werd gewoon het middenstuk ertussenuit geknipt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom gewoon liedjes maken zonder intro.. Gewoon BAM gelijk zingen.
Je hóórde de knip gewoonquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van lange nummers (langer dan 3 min.) werd gewoon het middenstuk ertussenuit geknipt.![]()
De welbekende radio edits. De een beter geknipt dan de ander. Maar dat kwam o.a. doordat radio was ingesteld op vroeger. Oude liedjes waren vaak 2 minuten lang. 3 minuten was een max.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van lange nummers (langer dan 3 min.) werd gewoon het middenstuk ertussenuit geknipt.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nummers als Paradise by the dashboardlight konden ze beter HELEMAAL niet draaien!
Dat was er een van en Child In Time, Whole Lotta Love etc etc...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nummers als Paradise by the dashboardlight konden ze beter HELEMAAL niet draaien!
quote:
Echt ja! Ik vroeg me ook serieus af waarom ze het überhaupt draaiden; als je het hart er uit knipt en alleen de kop en staart laat horen, denk je dan dat je de essentie van het beestje te pakken hebt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was er een van en Child In Time, Whole Lotta Love etc etc...
Doe mij ook een pizza!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef just me het volgende:
Junior weg, tijd om de oven aan te gooien
Ben je zo sterk dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef just me het volgende:
4 kazen pizza, met was extra kaasquote:
Je moest eens weten hoe sterk ik benquote:
Dat vond ik toen ook al, draai het dan niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Echt ja! Ik vroeg me ook serieus af waarom ze het überhaupt draaiden; als je het hart er uit knipt en alleen de kop en staart laat horen, denk je dan dat je de essentie van het beestje te pakken hebt?
Have fun.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:46 schreef just me het volgende:
Ja, we moeten in bescherming genomen worden, dat is voor onze eigen bestwil.quote:
Dat kwam 1 keer per jaar voorbij, op Goede Vrijdag bij Veronica's Top 100 Allertijden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was er een van en Child In Time, Whole Lotta Love etc etc...
True!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kwam 1 keer per jaar voorbij, op Goede Vrijdag bij Veronica's Top 100 Allertijden.
Verder nooit...
'Radiovriendelijke' nummers liggen tussen ca. 2,5 tot 3,5 minuten.quote:
Eerlijk is eerlijk; het grote publiek zal vaak ook zoiets hebben van: "Goddomme, draaien ze dit lange nummer weer! Even wat anders opzetten hoor!"quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'Radiovriendelijke' nummers liggen tussen ca. 2,5 tot 3,5 minuten.
Alles wat erbuiten valt is taboe voor de hitparade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |