moet hij je anders opgraven tussen de troep?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:12 schreef just me het volgende:
weekend
![]()
en nu thuis even opruimen want Junior wil zijn moeder even zien
zo erg is het nog niet niet maar ;ik vind het zelf wel prettig als het netje is als de kinderen komen anders gaan ze zich zorgen maken om hun moederquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet hij je anders opgraven tussen de troep?
Ja, maar daar kan ik niet zomaar even heen fietsen.quote:
Nee, dat wordt lastigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik niet zomaar even heen fietsen.
Geen berg?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:50 schreef just me het volgende:
[..]
zo erg is het nog niet niet maar ;ik vind het zelf wel prettig als het netje is als de kinderen komen anders gaan ze zich zorgen maken om hun moeder
zelfs geen heuvel met rotzooiquote:
Is die onderste het laagste dus....hmmm, da's best laag.quote:
Wat een onzinsite.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.diebergkomter.nl/
2 km hoog
Nogal hèquote:
Geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nogal hè
Thijs Zonneveld () is ook één van de initiatiefnemers. Dan kán het niet eens serieus worden genomen.
Houde zo!quote:
.. en andere (sport)evenementen. Hij denkt dat hij overal iets van weet, tot op het irritante aan toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voormalig wielrenner die cute probeert te doen bij de Avondetappe
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat je de muren wel eerst drogen voordat je begint te schuren?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Spezz.. als jij in de FOK!-Bowie-Top100 door intro's heen lult zoals die gasten op Veronica, dan... schakel ik uit. 't Is maar dat je 't weet
Van bergen weet ie in ieder geval niets.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
.. en andere (sport)evenementen. Hij denkt dat hij overal iets van weet, tot op het irritante aan toe.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Spezz.. als jij in de FOK!-Bowie-Top100 door intro's heen lult zoals die gasten op Veronica, dan... schakel ik uit. 't Is maar dat je 't weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |