Ik kan morgen ook soort van uitslapen, wekker 7.45 uurquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan morgen "uitslapen" (wekker 7:30)
geen wekker dat lijkt me heel fijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan morgen ook soort van uitslapen, wekker 7.45 uur
en dan het weekend géén wekker
![]()
![]()
moet jij in het weekend wel je wekker zetten ?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen wekker dat lijkt me heel fijn
je vrouw en kinderen kun je niet uitzettenquote:
het is idd de hoop dat ze uit staanquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
je vrouw en kinderen kun je niet uitzetten
batterijen eruit halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is idd de hoop dat ze uit staan
als het goed is hebben we niets in de planning, dus neequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
moet jij in het weekend wel je wekker zetten ?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef just me het volgende:
* just me drinkt haar glaasje leeg en gaat deze wereld omruilen voor de dromenwereld
truste mevrouwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef just me het volgende:
* just me drinkt haar glaasje leeg en gaat deze wereld omruilen voor de dromenwereld
slaap lekker kanjer!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef just me het volgende:
De manager van Celine Dion ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 06:40 schreef Spezza19 het volgende:
En nog een dode.
Giorgio Gomelsky, ex-Yardbirds en Rolling Stones manager.
Het zal wel niet betekenen dat ze zal stoppen met 'zingen', helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De manager van Celine Dion ook.
En er zullen er nog wel een paar duizend gaan vandaag...
Goedemorgen!
zeg, vergeet je niet iets?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het goed is hebben we niets in de planning, dus nee
Gewoon blijven liggen tot je eten krijgt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik verwacht toch echt wel ontbijt op bed op mijn verjaardag eigenlijk
we gaan naar de sauna, dus op een gegeven moment zal ik op moeten staanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon blijven liggen tot je eten krijgt.
Dat ding is vast ook 's middags open.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we gaan naar de sauna, dus op een gegeven moment zal ik op moeten staan
Heb je ook weer eens de ervaring van vocht aan de binnenkant van je been...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:08 schreef just me het volgende:
Over een losliggende steen lopen is niet leuk
zeg maar benenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ook weer eens de ervaring van vocht aan de binnenkant van je been...
auquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:08 schreef just me het volgende:
Over een losliggende steen lopen is niet leuk
niet au maar nat.... al het water wat onder de steen lag spoot omhoog tot boven mijn knieënquote:
Ik ken die ervaring, de omgekeerde golden shower...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
niet au maar nat.... al het water wat onder de steen lag spoot omhoog tot boven mijn knieën
Fijn te weten dat jij die ervaring hebtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die ervaring, de omgekeerde golden shower...
oeps. Ik ben altijd bang voor losliggende tegels etc, ik verstap me nogal eensquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
niet au maar nat.... al het water wat onder de steen lag spoot omhoog tot boven mijn knieën
Ik liep gelukkig niet op hakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeps. Ik ben altijd bang voor losliggende tegels etc, ik verstap me nogal eens
Jij luistert zeker van 16 tot 20 uur naar Radio Veronica?quote:
Hangt van werk af... en deels hoe voorspelbaar de lijst isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij luistert zeker van 16 tot 20 uur naar Radio Veronica?
David Bowie Top 40quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hangt van werk af... en deels hoe voorspelbaar de lijst is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: geen Magic Dance
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
David Bowie Top 40Toe maar. Wild is the wind, Station to Station, valt me nog enigszins mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: geen Magic Dance
Had je de shoutout op de frontpage gezien?
Veronica (en FOK!) eren David Bowie met speciale Top 40Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
David Bowie Top 40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: geen Magic DanceMagic Dance vind ik juist 1 van de leukste!
Dan gooi je die hier MUZ / Fok! Bowie top 100 allertijden op nummer 1quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]Magic Dance vind ik juist 1 van de leukste!
Ik zal vast een beginnetje maken daar...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan gooi je die hier MUZ / Fok! Bowie top 100 allertijden op nummer 1
Komt ie vast wel in de lijst.
hier hebben ze bij de vomar een nieuwe formule elke 4e wachtende krijgt zijn boodschappen gratis, maar ik ga toch liever naar Dirk is toch iets goedkoperquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:57 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is de Albert Heijn toch een kut winkel
Sloom personeel en te weinig kassa's open.
Voortaan maar weer naar Jumbo
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:12 schreef just me het volgende:
weekend
![]()
en nu thuis even opruimen want Junior wil zijn moeder even zien
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Heb je een biertje koud staan voor die knul?
Ja ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
laatste nieuws is uit juniquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.diebergkomter.nl/
2 km hoog
I knowquote:
moet hij je anders opgraven tussen de troep?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:12 schreef just me het volgende:
weekend
![]()
en nu thuis even opruimen want Junior wil zijn moeder even zien
zo erg is het nog niet niet maar ;ik vind het zelf wel prettig als het netje is als de kinderen komen anders gaan ze zich zorgen maken om hun moederquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet hij je anders opgraven tussen de troep?
Ja, maar daar kan ik niet zomaar even heen fietsen.quote:
Nee, dat wordt lastigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik niet zomaar even heen fietsen.
Geen berg?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:50 schreef just me het volgende:
[..]
zo erg is het nog niet niet maar ;ik vind het zelf wel prettig als het netje is als de kinderen komen anders gaan ze zich zorgen maken om hun moeder
zelfs geen heuvel met rotzooiquote:
Is die onderste het laagste dus....hmmm, da's best laag.quote:
Wat een onzinsite.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.diebergkomter.nl/
2 km hoog
Nogal hèquote:
Geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nogal hè
Thijs Zonneveld () is ook één van de initiatiefnemers. Dan kán het niet eens serieus worden genomen.
Houde zo!quote:
.. en andere (sport)evenementen. Hij denkt dat hij overal iets van weet, tot op het irritante aan toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voormalig wielrenner die cute probeert te doen bij de Avondetappe
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat je de muren wel eerst drogen voordat je begint te schuren?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Spezz.. als jij in de FOK!-Bowie-Top100 door intro's heen lult zoals die gasten op Veronica, dan... schakel ik uit. 't Is maar dat je 't weet
Van bergen weet ie in ieder geval niets.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
.. en andere (sport)evenementen. Hij denkt dat hij overal iets van weet, tot op het irritante aan toe.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Spezz.. als jij in de FOK!-Bowie-Top100 door intro's heen lult zoals die gasten op Veronica, dan... schakel ik uit. 't Is maar dat je 't weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |