Ik kan morgen ook soort van uitslapen, wekker 7.45 uurquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan morgen "uitslapen" (wekker 7:30)
geen wekker dat lijkt me heel fijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan morgen ook soort van uitslapen, wekker 7.45 uur
en dan het weekend géén wekker
![]()
![]()
moet jij in het weekend wel je wekker zetten ?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen wekker dat lijkt me heel fijn
je vrouw en kinderen kun je niet uitzettenquote:
het is idd de hoop dat ze uit staanquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
je vrouw en kinderen kun je niet uitzetten
batterijen eruit halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is idd de hoop dat ze uit staan
als het goed is hebben we niets in de planning, dus neequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
moet jij in het weekend wel je wekker zetten ?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef just me het volgende:
* just me drinkt haar glaasje leeg en gaat deze wereld omruilen voor de dromenwereld
truste mevrouwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef just me het volgende:
* just me drinkt haar glaasje leeg en gaat deze wereld omruilen voor de dromenwereld
slaap lekker kanjer!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef just me het volgende:
De manager van Celine Dion ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 06:40 schreef Spezza19 het volgende:
En nog een dode.
Giorgio Gomelsky, ex-Yardbirds en Rolling Stones manager.
Het zal wel niet betekenen dat ze zal stoppen met 'zingen', helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De manager van Celine Dion ook.
En er zullen er nog wel een paar duizend gaan vandaag...
Goedemorgen!
zeg, vergeet je niet iets?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het goed is hebben we niets in de planning, dus nee
Gewoon blijven liggen tot je eten krijgt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik verwacht toch echt wel ontbijt op bed op mijn verjaardag eigenlijk
we gaan naar de sauna, dus op een gegeven moment zal ik op moeten staanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon blijven liggen tot je eten krijgt.
Dat ding is vast ook 's middags open.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we gaan naar de sauna, dus op een gegeven moment zal ik op moeten staan
Heb je ook weer eens de ervaring van vocht aan de binnenkant van je been...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:08 schreef just me het volgende:
Over een losliggende steen lopen is niet leuk
zeg maar benenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ook weer eens de ervaring van vocht aan de binnenkant van je been...
auquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:08 schreef just me het volgende:
Over een losliggende steen lopen is niet leuk
niet au maar nat.... al het water wat onder de steen lag spoot omhoog tot boven mijn knieënquote:
Ik ken die ervaring, de omgekeerde golden shower...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
niet au maar nat.... al het water wat onder de steen lag spoot omhoog tot boven mijn knieën
Fijn te weten dat jij die ervaring hebtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die ervaring, de omgekeerde golden shower...
oeps. Ik ben altijd bang voor losliggende tegels etc, ik verstap me nogal eensquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
niet au maar nat.... al het water wat onder de steen lag spoot omhoog tot boven mijn knieën
Ik liep gelukkig niet op hakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeps. Ik ben altijd bang voor losliggende tegels etc, ik verstap me nogal eens
Jij luistert zeker van 16 tot 20 uur naar Radio Veronica?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |