Hangt van werk af... en deels hoe voorspelbaar de lijst isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij luistert zeker van 16 tot 20 uur naar Radio Veronica?
David Bowie Top 40quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hangt van werk af... en deels hoe voorspelbaar de lijst is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: geen Magic Dance
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
David Bowie Top 40Toe maar. Wild is the wind, Station to Station, valt me nog enigszins mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: geen Magic Dance
Had je de shoutout op de frontpage gezien?
Veronica (en FOK!) eren David Bowie met speciale Top 40Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
David Bowie Top 40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: geen Magic DanceMagic Dance vind ik juist 1 van de leukste!
Dan gooi je die hier MUZ / Fok! Bowie top 100 allertijden op nummer 1quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]Magic Dance vind ik juist 1 van de leukste!
Ik zal vast een beginnetje maken daar...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan gooi je die hier MUZ / Fok! Bowie top 100 allertijden op nummer 1
Komt ie vast wel in de lijst.
hier hebben ze bij de vomar een nieuwe formule elke 4e wachtende krijgt zijn boodschappen gratis, maar ik ga toch liever naar Dirk is toch iets goedkoperquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:57 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is de Albert Heijn toch een kut winkel
Sloom personeel en te weinig kassa's open.
Voortaan maar weer naar Jumbo
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:12 schreef just me het volgende:
weekend
![]()
en nu thuis even opruimen want Junior wil zijn moeder even zien
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Heb je een biertje koud staan voor die knul?
Ja ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
laatste nieuws is uit juniquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.diebergkomter.nl/
2 km hoog
I knowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |