Een beetje machine is zo duur joh. Maar je hebt er wel de lekkerste koffie van.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang leve de espresso machine...
jezus, bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Idiote hokjeesgeest ook altijd, met hun 10-11 mentaliteit.
Laat je gaan, laat je nemen...
3dubbele espresso en een hamkaastosti zonder gatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hallo chufi,
Er staat hier ook weer een verse bak te dampen.
en voor de rest stel ik geen eisenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
3dubbele espresso en een hamkaastosti zonder gat
Hmm, lekker, maar zo heb je niets om omheen te eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
3dubbele espresso en een hamkaastosti zonder gat
Dat gat was gisteren, vandaag was ie gevuld met smeltkaasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, lekker, maar zo heb je niets om omheen te eten.
Lol. En je gebruikte het al jaren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:41 schreef sacha het volgende:
ik kom er zojuist achter dat dat ding in het midden een wasbolletje is...![]()
[ afbeelding ]
![]()
Beetje afwisseling is wel zo fijn en mocht je spijt krijgen van met zonder gat, dan kan je er ter plekke nog eentje indrukken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gat was gisteren, vandaag was ie gevuld met smeltkaas
ik heb zulke flessen nog nooit gezien en zou ook niet bedenken dat het een wasbolletje moest zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:41 schreef sacha het volgende:
ik kom er zojuist achter dat dat ding in het midden een wasbolletje is...![]()
[ afbeelding ]
![]()
al wel een klein tijdje jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol. En je gebruikte het al jaren?
Dat is de speciale eiland uitvoering. Nog minder voor meerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb zulke flessen nog nooit gezien en zou ook niet bedenken dat het een wasbolletje moest zijn
dat bestáát nogquote:
Waar is Hut ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bestáát nogmensen die klokslag 9 uur ontbijten of 8 uur, 11 uur koffie drinken
12 uur , lunch, altijd met keurige boterhammetje en dan om 3 uur thee en om
6 uur ''warm eten'', en lieftst om 11 uur naar bed
ik bedoelde eigenlijk dat programmaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bestáát nogmensen die klokslag 9 uur ontbijten of 8 uur, 11 uur koffie drinken
12 uur , lunch, altijd met keurige boterhammetje en dan om 3 uur thee en om
6 uur ''warm eten'', en lieftst om 11 uur naar bed
koffietijd, met Loretta en nog een doosquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. gemist dan geen idee welk programma je het over hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:31 schreef FANN het volgende:
ow.. koffietijd, géén idee of dat nog bestaat
Manon Thomas?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:32 schreef sacha het volgende:
[..]
koffietijd, met Loretta en nog een doos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |