Dit is een vrij land en ik zoek ze wat verder.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze je niet stoppen net voorbij het keuringstation
Is die APK eergisteren nog goed gegaan eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga daar flexibel met om, ben steeds op weg naar keuringstation dan.
Creatief met oplossingenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is een vrij land en ik zoek ze wat verder.
Bijna.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is die APK eergisteren nog goed gegaan eigenlijk?
dat moet je aan de Thaise hoeren vragenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is die APK eergisteren nog goed gegaan eigenlijk?
Ah... de mijne gelukkig wel, maar moet beide voorbandjes wel zo spoedig mogelijk vervangen was het adviesquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
dat moet je aan de Thaise hoeren vragen
De voorbanden kan ik nog wisselen met achter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah... de mijne gelukkig wel, maar moet beide voorbandjes wel zo spoedig mogelijk vervangen was het advies
Wat heb je in de aanbieding naast die hoop roest die je hierboven beschrijft?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed, mijn linker raam werkt niet, er lekt iets rechtsachter, de koppakking zweet olie, kleprubbers versleten, distributieriem loopt op zijn einde, fuseekogel rammelt. Wie wil er nog auto kopen voor weinig?
Onderdelen zijn vast wel goedkoop op de sloop te krijgen johquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed, mijn linker raam werkt niet, er lekt iets rechtsachter, de koppakking zweet olie, kleprubbers versleten, distributieriem loopt op zijn einde, fuseekogel rammelt. Wie wil er nog auto kopen voor weinig?
Roest zit er niet op en uiterlijk en interieur zijn in prima staat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding naast die hoop roest die je hierboven beschrijft?
1,6 mm ene kant en 2,4 mm aan de andere kant over... 2,4 zou ik nog wel durven wisselen met achter, die 1,6 niet meer...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De voorbanden kan ik nog wisselen met achter.
Ben ding ook gewoon zat en wil weer wat anders na 3 jaar, sowieso al ongekend lang voor mijn doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Onderdelen zijn vast wel goedkoop op de sloop te krijgen joh
Nee, die aanstaande Flintstone auto hoef ik niet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Roest zit er niet op en uiterlijk en interieur zijn in prima staat.
Laat het mijn muts niet horen dan heb je ruzie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die aanstaande Flintstone auto hoef ik niet...
Vergeet niet die paar ons wiet onder het reservewiel vandaan te halen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben al 3 dagen bezig om haar voor te bereiden op het afscheid.
Rij 'm per ongeluk tegen een boom of zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet nog wel ergens een onopvallend paaltje te staanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat vertrouwt ze voor geen meter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rij 'm per ongeluk tegen een boom of zo.
Niet te hard, maar net hard genoeg.
Bied je vervolgns heel genereus aan om snel een andere te kopen...
*smoel*quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergens een onopvallend paaltje te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |