Mijn hemel.... zijn ze bikers?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oudste broer is 60 jr. en die heeft een staart die bijna tot zijn kont komt, niks voor mij, en mijn broertje van 47 jr. heeft ze iets langer dan ik, verder dan schouderlengte hoeft voor mij niet, dat is me veel te lastig.
Nee, mijn broer werkt bij de EU en woont in Luxemburg (hij heeft wel een motor) en mijn broertje is vrachtwagenchauffeur.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn hemel.... zijn ze bikers?
Mijn haar is, als ik de krullen even niet mee reken, ongeveer tot aan mijn middel (navel)...
ik hou niet van radijsjesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Koets nog wel, het is wel een radijsje daar dat eiland
Ja dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij is alles op één lengte, heel simpel.
Owquote:
hmmmm. je hebt een puntquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radijsjes zijn knollen en die kunnen weer voor de koets....
Kleine knollen danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radijsjes zijn knollen en die kunnen weer voor de koets....
Heel klein koetsje kunnen die kiwi's vast wel trekken.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel klein koetsje kunnen die kiwi's vast wel trekken.
Maar knollen zijn toch praktischer dan vogels.
Zetten we gewoon Pa radijs er voor...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel klein koetsje kunnen die kiwi's vast wel trekken.
Maar knollen zijn toch praktischer dan vogels.
Ja, flikker die hele Voice er maar in...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:06 schreef sacha het volgende:
een David Bowie tribute in the voice![]()
emmers, iemand?
leven radijzen lang genoeg om een pa te hebben dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zetten we gewoon Pa radijs er voor...
Mijn darmen gaan in de overdrive en word hyper van dat spul.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat terwijl het verplicht is...
OK, dan krijg je vrijstelling...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn darmen gaan in de overdrive en word hyper van dat spul.
Drank sterker dan bier doe ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan krijg je vrijstelling...
1 kan wel hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
Ik heb een Irish Coffee gedronken met zus, maar zij had gewone koffie met appelgebak
want ze moest nog rijden
Ik rijd het stuk beter na 2 biertjes en jonko erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Zei ik ookmaar doet ze niet .... geen druppel krijg je erin
Maak een foto van je nieuwe Fokplekquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:28 schreef drakin het volgende:
Ow ik moet maar eens naar de trein, is het al zo laat?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
En ik vond het zó lief dat ze dat bestek al had gekocht.
Sorry Mo, maar het is érg mooi bestek![]()
Nóg mooier dan dat van jou
Oh stiekm ook al aan het luisteren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:29 schreef drakin het volgende:
Net een lekker nummer van DJ ToT aan het luisteren
Is goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak een foto van je nieuwe Fokplek![]()
Gewoon iedere keer als je met de trein gaat
Voor het eerst eigenlijk, maar nummer is bijna afgelopen.quote:
Goeie reis ...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor het eerst eigenlijk, maar nummer is bijna afgelopen.
Dan pc uit en wegwezen
Nu maar hopen dat ze je niet stoppen net voorbij het keuringstationquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga daar flexibel met om, ben steeds op weg naar keuringstation dan.
Dit is een vrij land en ik zoek ze wat verder.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze je niet stoppen net voorbij het keuringstation
Is die APK eergisteren nog goed gegaan eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga daar flexibel met om, ben steeds op weg naar keuringstation dan.
Creatief met oplossingenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is een vrij land en ik zoek ze wat verder.
Bijna.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is die APK eergisteren nog goed gegaan eigenlijk?
dat moet je aan de Thaise hoeren vragenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is die APK eergisteren nog goed gegaan eigenlijk?
Ah... de mijne gelukkig wel, maar moet beide voorbandjes wel zo spoedig mogelijk vervangen was het adviesquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
dat moet je aan de Thaise hoeren vragen
De voorbanden kan ik nog wisselen met achter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah... de mijne gelukkig wel, maar moet beide voorbandjes wel zo spoedig mogelijk vervangen was het advies
Wat heb je in de aanbieding naast die hoop roest die je hierboven beschrijft?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed, mijn linker raam werkt niet, er lekt iets rechtsachter, de koppakking zweet olie, kleprubbers versleten, distributieriem loopt op zijn einde, fuseekogel rammelt. Wie wil er nog auto kopen voor weinig?
Onderdelen zijn vast wel goedkoop op de sloop te krijgen johquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed, mijn linker raam werkt niet, er lekt iets rechtsachter, de koppakking zweet olie, kleprubbers versleten, distributieriem loopt op zijn einde, fuseekogel rammelt. Wie wil er nog auto kopen voor weinig?
Roest zit er niet op en uiterlijk en interieur zijn in prima staat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding naast die hoop roest die je hierboven beschrijft?
1,6 mm ene kant en 2,4 mm aan de andere kant over... 2,4 zou ik nog wel durven wisselen met achter, die 1,6 niet meer...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De voorbanden kan ik nog wisselen met achter.
Ben ding ook gewoon zat en wil weer wat anders na 3 jaar, sowieso al ongekend lang voor mijn doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Onderdelen zijn vast wel goedkoop op de sloop te krijgen joh
Nee, die aanstaande Flintstone auto hoef ik niet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Roest zit er niet op en uiterlijk en interieur zijn in prima staat.
Laat het mijn muts niet horen dan heb je ruzie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die aanstaande Flintstone auto hoef ik niet...
Vergeet niet die paar ons wiet onder het reservewiel vandaan te halen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben al 3 dagen bezig om haar voor te bereiden op het afscheid.
Rij 'm per ongeluk tegen een boom of zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet nog wel ergens een onopvallend paaltje te staanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat vertrouwt ze voor geen meter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rij 'm per ongeluk tegen een boom of zo.
Niet te hard, maar net hard genoeg.
Bied je vervolgns heel genereus aan om snel een andere te kopen...
*smoel*quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergens een onopvallend paaltje te staan
Nee, je vrouw in een auto laten rondrijden die bijna op is, dat is pas verantwoordelijkheid dragen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
Wat zijn jullie ook een stelletje krengen eigenlijk
Mijn vrouw is gehecht aan dat ding en eens houdt het op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
Wat zijn jullie ook een stelletje krengen eigenlijk
Stuurt en remt prima, beetje speling op fuseekogel zegt weinig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je vrouw in een auto laten rondrijden die bijna op is, dat is pas verantwoordelijkheid dragen...
Maar ze rijdt wel elke dag naar de peerden...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stuurt en remt prima, beetje speling op fuseekogel zegt weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
En de rest maakt weinig uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stuurt en remt prima, beetje speling op fuseekogel zegt weinig.
Ding rijdt nog prima, het rammelt wat bij kort bochtje op een drempel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze rijdt wel elke dag naar de peerden...
Meest belangrijke, stopt ie er onderweg mee hoeft ze alleen maar ff te bellen er komt er trekker aan om te slepen.quote:
Nee, dat is charmant als vrouw zijnde...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meest belangrijke, stopt ie er onderweg mee hoeft ze alleen maar ff te bellen er komt er trekker aan om te slepen.
Tuurlijk wel maar het afscheid valt zwaar en mijn overwegingen om te zeggen hop naar de sloop komen hard aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
Maar de APK is verlopen en dat weet ze nog niet?
Die is wel wat gewend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is charmant als vrouw zijnde...
ik heb al een treinquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
En als je haar meeneemt om eens naar autootjes te gaan kijken? misschien ziet ze ineens een hele leuke andere staan wat het leed verzachtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar het afscheid valt zwaar en mijn overwegingen om te zeggen hop naar de sloop komen hard aan.
Vrouwen gaan toch wat anders met om, die hechten aan zijn ding lijkt het wel.
koop gewoon zo'n nieuw kreng en zeg, hoi skattie, kadootje!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar het afscheid valt zwaar en mijn overwegingen om te zeggen hop naar de sloop komen hard aan.
Vrouwen gaan toch wat anders met om, die hechten aan zijn ding lijkt het wel.
Dan is gelijk mijn hele onderhandelingspositie naar de kloten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En als je haar meeneemt om eens naar autootjes te gaan kijken? misschien ziet ze ineens een hele leuke andere staan wat het leed verzacht
want?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is gelijk mijn hele onderhandelingspositie naar de kloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |