Mijn hemel.... zijn ze bikers?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn oudste broer is 60 jr. en die heeft een staart die bijna tot zijn kont komt, niks voor mij, en mijn broertje van 47 jr. heeft ze iets langer dan ik, verder dan schouderlengte hoeft voor mij niet, dat is me veel te lastig.
Nee, mijn broer werkt bij de EU en woont in Luxemburg (hij heeft wel een motor) en mijn broertje is vrachtwagenchauffeur.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn hemel.... zijn ze bikers?
Mijn haar is, als ik de krullen even niet mee reken, ongeveer tot aan mijn middel (navel)...
ik hou niet van radijsjesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Koets nog wel, het is wel een radijsje daar dat eiland
Ja dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij is alles op één lengte, heel simpel.
Owquote:
hmmmm. je hebt een puntquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radijsjes zijn knollen en die kunnen weer voor de koets....
Kleine knollen danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radijsjes zijn knollen en die kunnen weer voor de koets....
Heel klein koetsje kunnen die kiwi's vast wel trekken.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel klein koetsje kunnen die kiwi's vast wel trekken.
Maar knollen zijn toch praktischer dan vogels.
Zetten we gewoon Pa radijs er voor...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel klein koetsje kunnen die kiwi's vast wel trekken.
Maar knollen zijn toch praktischer dan vogels.
Ja, flikker die hele Voice er maar in...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:06 schreef sacha het volgende:
een David Bowie tribute in the voice![]()
emmers, iemand?
leven radijzen lang genoeg om een pa te hebben dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zetten we gewoon Pa radijs er voor...
Mijn darmen gaan in de overdrive en word hyper van dat spul.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat terwijl het verplicht is...
OK, dan krijg je vrijstelling...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn darmen gaan in de overdrive en word hyper van dat spul.
Drank sterker dan bier doe ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan krijg je vrijstelling...
1 kan wel hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
Ik heb een Irish Coffee gedronken met zus, maar zij had gewone koffie met appelgebak
want ze moest nog rijden
Ik rijd het stuk beter na 2 biertjes en jonko erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Zei ik ookmaar doet ze niet .... geen druppel krijg je erin
Maak een foto van je nieuwe Fokplekquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:28 schreef drakin het volgende:
Ow ik moet maar eens naar de trein, is het al zo laat?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
En ik vond het zó lief dat ze dat bestek al had gekocht.
Sorry Mo, maar het is érg mooi bestek![]()
Nóg mooier dan dat van jou
Oh stiekm ook al aan het luisteren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:29 schreef drakin het volgende:
Net een lekker nummer van DJ ToT aan het luisteren
Is goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak een foto van je nieuwe Fokplek![]()
Gewoon iedere keer als je met de trein gaat
Voor het eerst eigenlijk, maar nummer is bijna afgelopen.quote:
Goeie reis ...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor het eerst eigenlijk, maar nummer is bijna afgelopen.
Dan pc uit en wegwezen
Nu maar hopen dat ze je niet stoppen net voorbij het keuringstationquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga daar flexibel met om, ben steeds op weg naar keuringstation dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |