Ja, er wordt nog flink gegist naar de oorzaak...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er rijzen wel de nodige vragen...
koekje van eigen deegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er rijzen wel de nodige vragen...
Zou eht gaan om een kneedbom?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
koekje van eigen deeg
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)bellende-klant.dhtml
misschien waren de kerstkransjes over de datum en was de dader niet voor één gat te vangen...quote:
zie jij er wél brood in ?quote:
er moet brood op de plank komen, ik ga werkenquote:
Vergeet je brood niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
er moet brood op de plank komen, ik ga werken
ga je lekker dansen op de tafels!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
potver, helemaal op kantoor..... 9 directe collega's en die werken allemaal thuis vandaag inclusief manager. beetje jammer dit
in een rokje!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zie liever die leuke secretaresse hier rondhuppelen op de tafels
en mooie kousen met jarretels waarvan je weet dat ze er zijn maar net niet zietquote:
Ik heb er filet opgedaan, ik laat me het kaas niet van het brood eten 😉quote:
en hakken!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
en mooie kousen met jarretels waarvan je weet dat ze er zijn maar net niet ziet
Ik functioneer niet zonder koffie...quote:
Als ik niet leef functioneer ik ook niet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik functioneer niet zonder koffie...
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Sacha, wegens het weer open krijgen van het 40+ subforum én haar actieve bijdrage daaraan als moderator...
heeft ze verdientquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Sacha aangemeld als pareltje...
[..]
Max Havelaar koffie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
drink zelden koffie, 5 kopjes per jaar max
Ik zit nu aan mijn Groene Smoothiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nummer drie nu en binnen een half uur is sacha nergens meer.
dat heb ik minstens per dagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
drink zelden koffie, 5 kopjes per jaar max
zelfs dat niet. De koffie hier uit het apparaat op werk. Als het of heeeel vroeg is of als alle overige dranken niet voorhanden zijn. komt gelukkig zelden voorquote:
valt nog mee, sommige collega's hier slaan er zo 15 per dag achterover....quote:
Ja, dat is het inderdaad. Moest ik ook maar weer eens gaan doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor... elke dag, op een uitzondering na, doe ik dat![]()
gewoon lekker en gezond enzo...
Nah... dan ben ik wel érg hyper als ik dat doequote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
valt nog mee, sommige collega's hier slaan er zo 15 per dag achterover....
ik ben dat van nature, helaas voor de overige collega's, dus geen extra meuk voor nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan ben ik wel érg hyper als ik dat doe
per dag?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik minimaal aan de 12 stuks kom.
ik ben het meestal ook al van nature, maar is vind koffie lekker, en caffeinevrije koffie is niet te hachelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik ben dat van nature, helaas voor de overige collega's, dus geen extra meuk voor nodig
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben het meestal ook al van nature, maar is vind koffie lekker, en caffeinevrije koffie is niet te hachelenwél die van Nespresso, maar ik heb een Senseo
Ik ga voor 20+...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik minimaal aan de 12 stuks kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |