Smart ass.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
Als ik een Smart zou nemen denk ik dat ik altijd met 2 kratjes bier in de bijzit plaats zou rijden ter compensatie van niet naar links om kiepen...
Toen ik hier net kwam wonen had 1 van mn buren zo ding beneden in de garage staan.. maar al gauw stond ie op 4 bakstenen pilaren...quote:
Ik heb iest teveel series in 1keer gekeken.. Ik pas evenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:11 schreef FANN het volgende:
Ik ga deze kijken...
http://www.itshbo.nl/films-series/series/ray-donovan/seizoen-3
Wat was de doodsoorzaak?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat brood bakken is nog link, in Enschede is er een dode bij gevallen, en dat was de bakker.
Misschien wel een ontevreden klant die door het lint ging, de zaak loopt nog....later meer.quote:
Ja, er wordt nog flink gegist naar de oorzaak...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er rijzen wel de nodige vragen...
koekje van eigen deegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er rijzen wel de nodige vragen...
Zou eht gaan om een kneedbom?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
koekje van eigen deeg
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)bellende-klant.dhtml
misschien waren de kerstkransjes over de datum en was de dader niet voor één gat te vangen...quote:
zie jij er wél brood in ?quote:
er moet brood op de plank komen, ik ga werkenquote:
Vergeet je brood niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
er moet brood op de plank komen, ik ga werken
ga je lekker dansen op de tafels!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
potver, helemaal op kantoor..... 9 directe collega's en die werken allemaal thuis vandaag inclusief manager. beetje jammer dit
in een rokje!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zie liever die leuke secretaresse hier rondhuppelen op de tafels
en mooie kousen met jarretels waarvan je weet dat ze er zijn maar net niet zietquote:
Ik heb er filet opgedaan, ik laat me het kaas niet van het brood eten 😉quote:
en hakken!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
en mooie kousen met jarretels waarvan je weet dat ze er zijn maar net niet ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |