Die valt af, 50k vind ik toch wat te gek voor stuk blik en past niet goed op parkeerplaats hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Mickey en Keon hebben connectie bij de Porsche Piet..
kan ook... misschien weet ik niet of het dan zo mooi wordt....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf de maat nemen lukt me wel, dus dan kan ik ook gewoon online bestellen
Dat meen je!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
20 km was echt de max, en ik heb toch heel wat kilometers in dergelijke weersomstandigheden afgelegd, maar het was echt bar....
Zo'n Dacia ding?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag een duster opgehaald
Wat verwacht je buiten betrouwbaarheid aan een auto?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Andere auto aan het zoeken, wat zal ik nu weer eens nemen?
ja serieus... en de laatste 12 km reed ik door verse sneeuw en dus geen spoor om te volgenquote:
Das wel redelijk in de buurt... Misschien een ideequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
Hiero Chuf
http://www.kunstspiegel.n(...)_BqsoCFRLhGwodbVIB5A
Moet beetje fatsoenlijk rijden op de snelweg verder maakt het me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat verwacht je buiten betrouwbaarheid aan een auto?
Kan je ook met die tekeningetjes van je dochter doen, hang je dat schilderij van SchoonPa in het midden en die van je dochter aan elke kant één, alles zelfde lijstjequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel redelijk in de buurt... Misschien een idee
check...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet beetje fatsoenlijk rijden op de snelweg verder maakt het me niet zoveel uit.
En ik ga er niet half NL voor afrijden.
Dat de verwarming en de airco het doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat verwacht je buiten betrouwbaarheid aan een auto?
Eh ja dat bepaal ik zelf nog wel ja.. Ik heb nog wel een groen ding van mn schoonpa zonder lijst.. dus dat zou wel kunnen.... Maar die man heeft best veel werken gemaakt.. het ene meer geslaagd dan het ander, maar OK.. Elk kind heeft wel een schilderij van dat dorpje.. (zelfs mn moeder) Maar deze heeft idd wel een mager lijstje...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je ook met die tekeningetjes van je dochter doen, hang je dat schilderij van SchoonPa in het midden en die van je dochter aan elke kant één, alles zelfde lijstje
was maar een ideequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh ja dat bepaal ik zelf nog wel ja.. Ik heb nog wel een groen ding van mn schoonpa zonder lijst.. dus dat zou wel kunnen.... Maar die man heeft best veel werken gemaakt.. het ene meer geslaagd dan het ander, maar OK.. Elk kind heeft wel een schilderij van dat dorpje.. (zelfs mn moeder) Maar deze heeft idd wel een mager lijstje...
Ben eerst ff aan het kijken wat er particulier staat in de buurt tot 1000 Euro.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
check...
3008 lijkt me wel wat voor jou
Airco boeit me niet in NL.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat de verwarming en de airco het doen![]()
dat de deur op slot kan en het raampje open
En hoe vaak is het dat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wacht maar tot het zomers weer 33 graden is
Is je station afgekeurd Piet?.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben eerst ff aan het kijken wat er particulier staat in de buurt tot 1000 Euro.
70/2quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wacht maar tot het zomers weer 33 graden is
Is een Smart iets voor je? Ik reed altijd in bakken van auto's, maar sinds ik Smart ontdekte en de ruimte die je daar in hebt, ondanks dat ze klein lijken, heb ik spijt dat ik er niet eerder aan ben begonnen. Voordeel voor mij is dat ik toch alleen leef en af en toe nog een scharreltje op kan pikken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet beetje fatsoenlijk rijden op de snelweg verder maakt het me niet zoveel uit.
En ik ga er niet half NL voor afrijden.
met paarden is een smart geen optiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is een Smart iets voor je? Ik reed altijd in bakken van auto's, maar sinds ik Smart ontdekte en de ruimte die je daar in hebt, ondanks dat ze klein lijken, heb ik spijt dat ik er niet eerder aan ben begonnen. Voordeel voor mij is dat ik toch alleen leef en af en toe nog een scharreltje op kan pikken.
Die Smarts doen 1 op 20 en kosten geen drol aan wegenbelasting en verzekering. En het heeft airco, werkende elektrische ramen én centrale deurvergrendeling,
Yep, fuseekogel, op zich nog wel te fiksen maar ben 'm na 3 jaar zat en ding stort binnenkort helemaal in elkaarquote:
Nee dat is waar en een knol van een wijf schiet ook niet op. Het is maar een 2-zitterje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met paarden is een smart geen optie
Trailer hoef ik niet meer te trekken maar in een smart ga ik niet rijden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met paarden is een smart geen optie
Want?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trailer hoef ik niet meer te trekken maar in een smart ga ik niet rijden.
zelfs zonder trailer is het geen optiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trailer hoef ik niet meer te trekken maar in een smart ga ik niet rijden.
Ik heb nog wel een fiets met lekke band beneden staan..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, fuseekogel, op zich nog wel te fiksen maar ben 'm na 3 jaar zat en ding stort binnenkort helemaal in elkaar
Lol, dat was met het 1e model zo ja, maar met de huidige modellen is het een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
Als ik een Smart zou nemen denk ik dat ik altijd met 2 kratjes bier in de bijzit plaats zou rijden ter compensatie van niet naar links om kiepen...
Smart ass.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
Als ik een Smart zou nemen denk ik dat ik altijd met 2 kratjes bier in de bijzit plaats zou rijden ter compensatie van niet naar links om kiepen...
Toen ik hier net kwam wonen had 1 van mn buren zo ding beneden in de garage staan.. maar al gauw stond ie op 4 bakstenen pilaren...quote:
Ik heb iest teveel series in 1keer gekeken.. Ik pas evenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:11 schreef FANN het volgende:
Ik ga deze kijken...
http://www.itshbo.nl/films-series/series/ray-donovan/seizoen-3
Wat was de doodsoorzaak?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat brood bakken is nog link, in Enschede is er een dode bij gevallen, en dat was de bakker.
Misschien wel een ontevreden klant die door het lint ging, de zaak loopt nog....later meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |